Kirjoittaja Aihe: Keskustelua aiheesta subframe connectors  (Luettu 3302 kertaa)

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3593
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #37 : 08.10.2017 - klo:20:11 »
T-topista tulee mukavasti valoa ja avaruutta kabiiniin niin ehkäpä siksi tuon 10 päivän lisäksi T-top oma valinta.
Joo vaikka en tykkääkkään ajella t-topit poistettuna mutta se lasikaton valoisuus on ihan kiva  m/ Talvellakin  m/
CHEVROLET CAMARO 99 Z28. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 236
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #36 : 08.10.2017 - klo:16:05 »
T-topista tulee mukavasti valoa ja avaruutta kabiiniin niin ehkäpä siksi tuon 10 päivän lisäksi T-top oma valinta.
  Sama täällä. m/
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 45?hp/58?nm

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #35 : 08.10.2017 - klo:07:13 »
Kummasta tykkäsit enemmän?

Itse kovasta.
Enempi päätilaa kypärän kanssa ja vähempi korin ääniä = velttoutta.
+ Mahdolliset tiivisteiden vuotamiset.

Onhan T-topilla kiva ajella alle 80kmh, mutta  se on ehkä 10 päivää kesässä itsellä. :-[
T-topista tulee mukavasti valoa ja avaruutta kabiiniin niin ehkäpä siksi tuon 10 päivän lisäksi T-top oma valinta.
Firebird Trans Am LS1 2001

Paikalla Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5841
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #34 : 07.10.2017 - klo:20:51 »
3g avot todella järkyttäviä. Auton keula ja perä kuin eri paria. Pakollinen modaus, en ymmärrä miten jengi pystyy ajamaan ilman niitä.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS
'96 DeVille "Mafia Edition"

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #33 : 07.10.2017 - klo:20:12 »
t-toppeja omat olleet kaikki yhtä 3gen lukuun ottamatta.

Kummasta tykkäsit enemmän?

Itse kovasta.
Enempi päätilaa kypärän kanssa ja vähempi korin ääniä = velttoutta.
+ Mahdolliset tiivisteiden vuotamiset.

Onhan T-topilla kiva ajella alle 80kmh, mutta  se on ehkä 10 päivää kesässä itsellä. :-[
-89 350 HSR formula

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #32 : 07.10.2017 - klo:20:07 »
t-toppeja omat olleet kaikki yhtä 3gen lukuun ottamatta.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #31 : 07.10.2017 - klo:18:28 »
Omien kokemusten mukaan 3gen connectoreilla on veltompi kuin 4gen ilman.

Mulla on jossakin vanha TM-lehti missä esitellään 4. sukupolven camaro.
Siinä oli läpileikkaus rungosta ja merkitty alueet joita oli vahvistettu.
Siitä kai se lisäpainokin muodostuu vaikka moottori on ~20kg kevyempi.
Wikipedia sanoo Curb weight: 3gen 1,400–1,525 kg & 4gen 1,470–1,530 kg.

Onko rungonyhdistäjät sitten tarpeelliset?
Kovakattoisiin kauppakasseihin joita ei riivata... ei.

Kaikkiin t-top katollisiin kyllä.
Olen nähnyt useita joissa sivu- takaikkunan välisestä palkista lähtenyt maali korin elämisen myötä.
Sekä kaikkiin niihin joilla ajetaan silloin tällöin "yritteliäämpää" ajoa.

Avoista ei minkäänlaista kokemusta.

Itse olen tyytyväinen oman pontikan jäykkyyteen subframe connectroreilla ja eihän noi nyt mitään kustanna itse- tai hitsaustaitoisella kyläseppäkaverilla teetettynä.
3m. tankoa tai putkea + mahdollisesti 4-5mm. paksua lattatankoa jos haluaa hitsata tupakka-askin kokoiset laput tangon päihin.

-89 350 HSR formula

Poissa 89RS

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 5
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #30 : 07.10.2017 - klo:18:06 »
Fenixille iso kiitos näistä tiedoista  m/

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #29 : 07.10.2017 - klo:17:11 »
Omien kokemusten mukaan 3gen connectoreilla on veltompi kuin 4gen ilman.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #28 : 07.10.2017 - klo:16:47 »
Pelkääjänpuolen takapää on samanlainen kuin toisen puolen.
Etupää on varmaan hitsattu lattiaan kiinni.
Ainakaan en käsikopelolla tuntenut runkopalkkia tangon päällä.
-89 350 HSR formula

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #27 : 07.10.2017 - klo:16:40 »
Kuskin puolen etupää 2.
-89 350 HSR formula

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #26 : 07.10.2017 - klo:16:38 »
Kuskin puolen etupää 1.
-89 350 HSR formula

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #25 : 07.10.2017 - klo:16:35 »
Kuskinpuolen takapää.
Mitta 86cm. on rungon päätyyn.
Tuossa se jatkuu vielä pidemmälle ja kiinnittyy taka-alatukivarren kiinnityspisteeseen, mutta simppelimpi hitsata vain putki kiinni runkoon.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2017 - klo:16:49 kirjoittanut Fenix »
-89 350 HSR formula

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3567
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #24 : 07.10.2017 - klo:16:32 »
Neliöprofiiliputki on 30mm.x50mm.

-89 350 HSR formula

Poissa 89RS

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 5
Vs: Keskustelua aiheesta subframe connectors
« Vastaus #23 : 07.10.2017 - klo:11:28 »
En osaa sanoa kun on edellisen omistajan asentama.
Voin mä siitä viikonloppuna mitat ottaa ja kirjoittaa tänne.

No jos satut pyörimään auton alla niin ota ohimennessä jotain mittoja, ei ainakaan haittaa ollenkaan.
Kiitos