Kirjoittaja Aihe: TH700 crossmember vs 4l60, -E  (Luettu 1221 kertaa)

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3495
  • Sukupuoli: Mies
Vs: TH700 crossmember vs 4l60, -E
« Vastaus #3 : 04.10.2017 - klo:22:05 »
Kiitti tiedosta m/
-89 350 HSR formula

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4769
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: TH700 crossmember vs 4l60, -E
« Vastaus #2 : 04.10.2017 - klo:21:36 »
TH700 on sama laatikko ku 4L60 ilmotustapa vaan on eri ja 4L60e on saanu sähköä lisää mut fyysisiltä mitoiltaa samaa perhettä
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3495
  • Sukupuoli: Mies
TH700 crossmember vs 4l60, -E
« Vastaus #1 : 04.10.2017 - klo:01:00 »
3geniin ei löydy kaupallisia crossmembereitä tuplaputkille.
Onko 4L60 ja 4L60E kuoriltaan identtiset TH700 kanssa mukaan lukien vaihteistonhännän puslan sijainti?
Vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi tehdä itse.
-89 350 HSR formula