Kirjoittaja Aihe: Moottorinohjaus LT-1:een  (Luettu 4675 kertaa)

Poissa viljou

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #8 : 01.06.2018 - klo:06:25 »
taidan vaihtaa kyllä koko ecun ihan toiseen ja säästää vakio ecm.
ajattelin että vois 85 alkaa ajamaan kun saa ahtimen kiinni.
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    13.178    172.17km/h

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3973
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #7 : 31.05.2018 - klo:23:08 »
Sytytyksen ajoitusta pitää muuttaa ylipaineen kasvaessa.
Joku osaa varmaan sanoa minkälainen jumppa on LT1 eculla sytytyskarttoja hieroa.
Suunnitteletko polttoaineeksi bensaa vai etanolia?
Tämmönen boksi on melko käytetty, https://www.summitracing.com/parts/msd-6462
Vahvistaa kipinää ja myöhäistää ajoitusta paineen kasvaessa.
-89 350 HSR formula

Poissa viljou

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #6 : 31.05.2018 - klo:20:59 »

Mulla -95 LT ECM, Tunercatsillä ohjelmoinut. Helppo säädettävä kunhan ensin perehtyy kunnolla.


Okei...vaatiiko jotain muutoksia paljon kun olen saanut hyrräm paikalleen? Tietysti isommat suuttimet mutta muuten ?
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    13.178    172.17km/h

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 264
  • Hmm.. ottaisko poron.. vai Veekasin.
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #5 : 31.05.2018 - klo:16:07 »
Elikkäs mitä moottorinohjauksia porukka käyttänyt kun on moottoreita ahtanut?
itsellä tulossa paxtonin hyrrä ja nyt vähän kartottelen että millä keinoilla ootte säätöihin koneet saanu \m/


Mulla -95 LT ECM, Tunercatsillä ohjelmoinut. Helppo säädettävä kunhan ensin perehtyy kunnolla.
Vain paskahuusissa pytyt on pystyssä.

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5023
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #4 : 31.05.2018 - klo:11:12 »
ei toimi tuo linkki.
linkissä näkyy vain jäsenille olevaa osioo siks ei toimi. -94 ja 95 vakio ecm pystyy säätää vaikka hieman kankeita ovatkin mut flas poksi kumminki. ja jos automaatti sähköohjattuna niin sama ecm ohjaa laatikkoo mikä kannattaa huomioida.
ja uudemmatkin ecm on mahollista säätää vaatii vaan eri ohjelmat sihen ku toi vanhempi
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

Poissa viljou

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
Vs: Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #3 : 30.05.2018 - klo:09:50 »
ei toimi tuo linkki.
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    13.178    172.17km/h

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3973
  • Sukupuoli: Mies
-89 350 HSR formula

Poissa viljou

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 32
Moottorinohjaus LT-1:een
« Vastaus #1 : 30.05.2018 - klo:06:42 »
Elikkäs mitä moottorinohjauksia porukka käyttänyt kun on moottoreita ahtanut?
itsellä tulossa paxtonin hyrrä ja nyt vähän kartottelen että millä keinoilla ootte säätöihin koneet saanu \m/
IROC-Z 89 LT1+TH700

1/4 mile    13.178    172.17km/h