Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM eilen kello 22:35 »
Öööö...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=vats+key&_sacat=0


Koneistuksesta voi kympin pari maksaa... 5min homma.
Joku raja tarvis tuolla ahneudella olla.
Ymmärrän toki että hommassa pitää olla kate mutta 1000% tuntuu aika reippaalta :o


Tuon 100€ hinnan ymmärtäisin jos maahantuojalta tilataan alustanumerolla tms.
2
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut Anders eilen kello 22:12 »
Tarkennus tietoihin,tuli vastus avaimelle hintaa 100€.
Petikon South West Tradellä maksoi 95€ pari vuotta sitten. Uusi kaukosäädin saman verran lisää.
3
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut avogta-89 eilen kello 21:40 »
Myllyn suutarissa.

sikakallis...yritti kerran ottaa 50e enempi kuin sovittiin transamin ratin nahan vaihdosta...ei onnistunut  ::)
4
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut Henkka66 eilen kello 21:07 »
Myllyn suutarissa.
5
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut avogta-89 eilen kello 20:48 »
Ei kun noku suutari,ensin jutteli muutamasta kympistä,mutta nyt kun löi avaimen kouraan ,niin sano satku.Olis varmaan pitänyt heittää jotkut itku potku raivarit,et oli muusta summasta puhetta,mut en tiedä onku joku taistelu väsymys iskenyt näitten camaron ns.mekaanikkojen ym.korjaajien kanssa.

no hui....missä kävit
6
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut Henkka66 eilen kello 20:45 »
Ei kun noku suutari,ensin jutteli muutamasta kympistä,mutta nyt kun löi avaimen kouraan ,niin sano satku.Olis varmaan pitänyt heittää jotkut itku potku raivarit,et oli muusta summasta puhetta,mut en tiedä onku joku taistelu väsymys iskenyt näitten camaron ns.mekaanikkojen ym.korjaajien kanssa.
7
Yleistä keskustelua / Vs: 1994 Camaron avaimet hukassa
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM eilen kello 20:37 »
Tarkennus tietoihin,tuli vastus avaimelle hintaa 100€.
:o :o
Mistä tuon hintaisia saa? Marmoritiskiltä?
8
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut Nupa eilen kello 20:13 »
Vaihda ne kaikki nyt samalla kertaa/vaivalla.
9
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu1 eilen kello 20:05 »
Bingo!

Aloitin O2-sensorin irroittamisella, ei mitään vaikutusta, takaisin kiinni.

Startti-spraytä mä olin käyttänyt tämän kanssa monta monta kertaa jo, mutta olin tehnyt törkeän aloittelijamaisen virheen sen kanssa! Olin ruikannut spraytä paljonkin aina imusarjaan, ja kävellyt autoon sisälle starttamaan. No, starttasihan se aina, niinkun on aina tehnyt muutenkin, mutta parin sekunnin jälkeen taas sammunut. Tässä ajassahan spreijattu startti-spray oli taas kulunut imusarjasta loppuun. Mutta nyt kun sai kaverin avuksi starttaamaan, ja ite ruikkasin spraytä imusarjaan kokoajan, niin nythän kone kävi hienosti!

Tämä auttoi nyt lopullisesti ymmärtämään että kyseessä on kuitenkin bensaongelma, eikä sähköongelma, joihin olen tähän asti enemmän keskittynyt. Bensapumppu kuitenkin toimii hienosti, bensaputkeen konehuoneessa tuli komeesti tavaraa kokoajan ja fuel pump relay toimii, joten vaihtoehdot alkoi käymään vähiin.

Olin jostain jenkkipalstalta aiemmin lukenut tosta suuttimien yhteisliittimen mittaamisesta, mutta oli jäänyt tekemättä huoh.. eli pisteet menee Pete65:lle! Kiitos suuresti.

Liitin irti ja suuttimien pään urosliittimestä mittaamaan. Sinne pitäs pinkkien ja sinisen ja vihreän piuhojen välille saada ohmeja. Toinen pari tuottikin hienosti halutun 4 ohm, mutta toinen vain 1.5 ohm!

Imusarjan yläosa irti, että pääsi mittaamaan kaikki suuttimet erikseen, tässä ei ollut mitään ihmeellistä kuin purkaa vain pois.

Ensin toiselta puolelta kolme suutinta, kaikki näytti hienosti 12.6ohm, tässä vaiheessa iski lyhyt epätoivo.. mut toinen puoli paljasti ongelman. Ensimmäinen, 12.6ohm taas.. mutta seuraavat 9.5ohm ja 1.5ohm! Bingo.

Suuttimien sokat auki-asentoon ja Fuel relay irti. Vielä monta kertaa mittauksien uudelleen tarkistus.

Huomenna kaksi uutta suutinta paikallisesta USA-putkasta. Juu, kaikki sanois nyt et kannattaa samalla vaivalla vaihtaa kaikki mut nyt ei ole siihen mahkuja..  :-[

Toki hieman kysymyksiäkin tämä aiheuttaa..

- vaikka pari suutinta on rikki niin miksi auto ei kuitenkaan käy edes huonosti neljällä jäljellä olevalla suuttimella?
- miksi tästä ei ole tullut vikakoodeja?

Palataan aiheeseen kun uudet suuttimet saatu ja imusarjan yläosa yms taas kasattu.
10
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: Wizard ilokaasusetti 200hp
« Uusin viesti kirjoittanut Juza89 eilen kello 18:54 »
500e  :W

Maksa täydet, ni saa kuljetuksen kaupanpääliseks  ;)
Sivuja: [1] 2 3 ... 10