Kirjoittaja Aihe: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.  (Luettu 8915 kertaa)

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #7 : 16.04.2016 - klo:21:16 »
Vika oli Aeromotiven säätimessä. Sai korjattua kun viimeisteli vähän mikä olisi pitänyt tehdä jo tehtaalla.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #6 : 11.04.2016 - klo:20:15 »
Ajolenkin jälkeen (30Km) otin paluu letkun irti. 30 sekunnissa tuli astiaan 1.8L polttoainetta eli 216L/H ja auto ei ollut käynnissä joten jännite oli jossain 13 tai alle..
Walbron mukaan pitäisi tulla 255L/H joten pumpussa, johdoissa ja linjoissa ei liene vikaa. Jääkö tuohon muuta kuin polttoaineen säädin joka takertelisi.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #5 : 11.04.2016 - klo:10:21 »
Auto ei ollut ruisku alkujaan niin korin läpivientiin asti on uutta johtoa ja sitten varaosa autosta otetut loput joka on kyllä vanhaa mutta päällisin puolin näytti johdot hyvältä.
Pystysikö tuota johtojen heikkoutta toteamaan esim tuoton mittauksella tai virta mittauksella kun pääsy tankille on vähän haasteellinen näissä?
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 283
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #4 : 10.04.2016 - klo:20:48 »
Onko pumpulle varmasti kunnon johdotukset? Jo muutaman voltin hävikki pudottaa pumpun tuottoa huomattavasti. Esimerkiksi tuossa KimmoT:n ex nykyään Pasi jkl:n 4gen camarossa auton vakio johdotuksilla pumpulta kun mittasi niin käynnissä oli vain 11-volttia jännite. Tämä aiheutti sen että soppa loppui sillä walbron 255 pumpulla. Pumpulle vedettiin uudet paksut kaapelit ja pumpun orkkis johdot laitettiin vain ohjaamaan relettä.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3564
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #3 : 10.04.2016 - klo:17:01 »
Finjectorin heppu kertoi, että walbron isot re85 pumput tarvitsee 2 regulaattoria.
-89 350 HSR formula

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 236
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #2 : 10.04.2016 - klo:10:32 »
Asian "vierestä" viime kesänä vaihdoin bensapumpun walbron GST450, ihmettelin bensapumpun imureiän pienuutta, on vain n.4-5mm, voiko noin pienestä reiästä imeä semmoinen polttoaine määrä max.516l/h. Kumminkin usparts:in "aito" Walbro. Kun tuntui että E-85:lla pitkässä tayskaasu vedossa rupesi "hyytymään". Vanha Walbro oli tehoiltaan pienempi, mutta siinä oli imureikä isompi.  :o
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 45?hp/58?nm

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 771
  • Sukupuoli: Mies
Polttoaineen paine tipahtaa täyskaasu kiihdytyksessä.
« Vastaus #1 : 10.04.2016 - klo:08:46 »
Seuraavanlainen setuppi 3 genissä. Walbron tankin sisäinen pumppu, vakiolinjat ja suodatin. Aeromotiven regu. Ruiskuna Holley.
Reilumassa kiihdytyksessä paineet tippuu 43psi=>30 psi. Mistä  kannattaisi alkaa vikaa etsiä kun pumppu speksattu tuottamaan 255l/h niin ei sen pitäisi periaatteessa loppua vielä vaikka login mukaan virtaus 150-200l/h mitä koneeseen menee.
Firebird Trans Am LS1 2001