Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut KimmoT tänään kello 20:56 »
Säätövehkeet on itelläkin, nyt ei ole kyse siitä etteikö pystyisi säätämään. Tuon vakion (ainakin 98) säätäminen on vaan niin kankeaa. Ei rööki riitä että jonkun pikkumuutoksen lataa boxille. Lennosta säätäminen ei taida onnistua ollenkaan vaan kaikki on tehtävä lokien perusteella ja taas ajetaan uus testilenkki, ja taas säädetään, ajetaan jne. Sitten kun muutat jotain koneessa niin taas sama.


Sitten kun oon tällainen kikkailija niin vakion kanssa ei hirveästi kikkailla. Esim. toimiva flexfuel kiinnostais, laajakaistan saaminen kiinni boxiin, lootaan eri toimintatiloja jne.


Olen näitä megojen vanhempia versioita kasannut ja asennellut useamman (TPI, TBI, Audi, VW, Volvo jne.) eikä toiminnan kannalta ole mitään ongelmia ollut (paitsi joidenkin tyhjäkäyntimoottorien kanssa).


Lähinnä kiinnostais tuo laatikon puoli - kuinka hyvin pelaa käytännössä. Ainakin softa tukee suoraan 4L60E-tä.

Jos tekee muutoksia esim ve-tai sytkäkarttoihin niin riittää kun lataa calibration vaihtoehdon. Siinä ei kovin montaa sekunttia mene.
2
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut Juza89 tänään kello 20:48 »
Muistelisin etteivät tee sähkösen kaasuläpän ohjausta, jonkun takuu/korvaus ongelmien mahdollisuuksien takia. Tae jtn tällästä joskus kuullu.
3
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 20:43 »
Säätövehkeet on itelläkin, nyt ei ole kyse siitä etteikö pystyisi säätämään. Tuon vakion (ainakin 98) säätäminen on vaan niin kankeaa. Ei rööki riitä että jonkun pikkumuutoksen lataa boxille. Lennosta säätäminen ei taida onnistua ollenkaan vaan kaikki on tehtävä lokien perusteella ja taas ajetaan uus testilenkki, ja taas säädetään, ajetaan jne. Sitten kun muutat jotain koneessa niin taas sama.


Sitten kun oon tällainen kikkailija niin vakion kanssa ei hirveästi kikkailla. Esim. toimiva flexfuel kiinnostais, laajakaistan saaminen kiinni boxiin, lootaan eri toimintatiloja jne.


Olen näitä megojen vanhempia versioita kasannut ja asennellut useamman (TPI, TBI, Audi, VW, Volvo jne.) eikä toiminnan kannalta ole mitään ongelmia ollut (paitsi joidenkin tyhjäkäyntimoottorien kanssa).


Lähinnä kiinnostais tuo laatikon puoli - kuinka hyvin pelaa käytännössä. Ainakin softa tukee suoraan 4L60E-tä.
En ole tutkinut mutta HP tuners PRO version kapulaan saa laajakaista lamdan kiinni.  -06 GTO.hon saa rattiin pedal sifterit, kai ne sais jotenkin vanhempaankin ::) Miten onnistuuko megalla kaasuläpän moottorin ohjaus?
4
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM tänään kello 20:16 »
Säätövehkeet on itelläkin, nyt ei ole kyse siitä etteikö pystyisi säätämään. Tuon vakion (ainakin 98) säätäminen on vaan niin kankeaa. Ei rööki riitä että jonkun pikkumuutoksen lataa boxille. Lennosta säätäminen ei taida onnistua ollenkaan vaan kaikki on tehtävä lokien perusteella ja taas ajetaan uus testilenkki, ja taas säädetään, ajetaan jne. Sitten kun muutat jotain koneessa niin taas sama.


Sitten kun oon tällainen kikkailija niin vakion kanssa ei hirveästi kikkailla. Esim. toimiva flexfuel kiinnostais, laajakaistan saaminen kiinni boxiin, lootaan eri toimintatiloja jne.


Olen näitä megojen vanhempia versioita kasannut ja asennellut useamman (TPI, TBI, Audi, VW, Volvo jne.) eikä toiminnan kannalta ole mitään ongelmia ollut (paitsi joidenkin tyhjäkäyntimoottorien kanssa).


Lähinnä kiinnostais tuo laatikon puoli - kuinka hyvin pelaa käytännössä. Ainakin softa tukee suoraan 4L60E-tä.
5
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut Juza89 tänään kello 16:49 »
https://www.efisource.com/wp/shop/ls-microsquirt-package-composite/#ecu

Thirdgen.org:lla o ainakin jtn aiheesta. Ainoo ongelma mikä työkaverilla on ollut MS3:n kanssa bemarin M60B44 turbomotissa oli ymmärtääkseni mapin juotoksen kanssa, uudelleen joutos ja sen jälkeen toiminut. Ollut varsin tyytyväinen.
6
KIMPPATILAUKSET / Vs: Ilmanpuhdistajapaketti
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 16:26 »
Jos haluaa tuon maffin laittaa kolmituumainen taitaa ajaa saman asian,koska rööri käy kuitenkin maffin kohdalla kolmessa tuumassa .
No joo, vaikka ns. max virtaus ei kasva niin ilmamäärä maf,n jälkeen on suurempi ja ehkä kaasuun vastaavuus parenee kun ilmaa on "varastossa".
7
KIMPPATILAUKSET / Vs: Ilmanpuhdistajapaketti
« Uusin viesti kirjoittanut Fenix tänään kello 16:16 »
Jos haluaa tuon maffin laittaa kolmituumainen taitaa ajaa saman asian,koska rööri käy kuitenkin maffin kohdalla kolmessa tuumassa .

Alkuperäisellä mafilla joo.
8
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut Fenix tänään kello 16:12 »
Miksi ihmeessä? GM ohjainlaite on 100 varmasti parempi ja luotettavampi kuin mega :o niin ja tietysti paaaaljon halvempi ::)

Finnsharkilta lukenut lsx:ien softaamista ja en myöskään näe Megassa järkeä.
Parempi modata alkuperäistä.
Lue Pekka Berskeles nimimerkin tarinoita ja ota yhteyttä.
Hän säätää ls:iä pohjanmaalla ja matkustelee ympäri suomea säätämässä.
9
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 15:35 »
Miksi ihmeessä? GM ohjainlaite on 100 varmasti parempi ja luotettavampi kuin mega :o niin ja tietysti paaaaljon halvempi ::)
10
KIMPPATILAUKSET / Vs: Ilmanpuhdistajapaketti
« Uusin viesti kirjoittanut nivala tänään kello 15:35 »
GTA.n koneessa joskus testattiin dynossa mitä vakio imuputki+MAF vie tehoa ja muistaakseni se oli 340hv koneella 17hv. Tämä siis verrattuna 4" imuputkeen ja K&N filsuun(ei maffia) joka ei hukannut ainuttakaan heppaa :) eli teho lukemat oli samat ilman 4" systeemiä ja se asennettuna.
Vakio koneeseen teho vaikutus varmaan jää 5hv ja sekin kuumalla ilmalla :W
Sitäpaitsi alle 4" imuputket on mehupillejä \m/ ;D
 4" k&N vapaavirtaussuodatin ja 100mm ilmastointiputkesta imuputki \m/ ei maksa paljoa ja varmasti virtaa ;D
Jos haluaa tuon maffin laittaa kolmituumainen taitaa ajaa saman asian,koska rööri käy kuitenkin maffin kohdalla kolmessa tuumassa .
Sivuja: [1] 2 3 ... 10