Kirjoittaja Aihe: Black-Red RS  (Luettu 65498 kertaa)

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #279 : 10.12.2017 - klo:22:36 »
  Imusarjan teurastus tuli aloitettua. Siistintää päällisin puolin ja sisältä tehdä lisäkolot etu- & takakanaville ja "väliseinän" poisto. Toivon mukaan virtaa ilma näihin nyt paremmin, alunperin vain keskellä aukko, josta ilma pääsee kulkeutumaan. Keskiosan jälkeen oli väli seinä reijällä ja tänne oli suurinosa huohotusöljystä jemmaantunut.  Seuraavaksi ruvet muovihitsaamaan työstöaukojen palaset takaisin sekä MAP:n ja huohottimen liitokset uuteen paikkaan sivuille (nuo kohdat mistä tulpat lyöty pois).
 Eli kevyellä tavalla otettu mallia Peak Speed Shop tekeleestä
http://www.tbssowners.com/forums/peak-speed-shop/85326-intake-manifold-porting-peak-speed-shop.html
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #278 : 06.12.2017 - klo:20:50 »
  Sen verta mukavuudenhalunen, ett ilmastointi jätetään toimimaan. Olkootkin vähän kalseita kesiä, mutt ei huvita turhia hikoilla ajaessa, vaikka sitten painosäästö sen osalta jää hyödyntämättä.

Apulaitteet saatu irti, tainoh oottelen viel ett ohjaustehostimen siipapyörän ulosvetäjä ilmaantuu postiin hex avain sarjan kera niin saan ohjaustehostimen irti tukirungosta ja kuskin puolen vesipropun irti. Harkinnassa josko tilaus tehostajaan Turn One Pulley taikka muun valmistajan billet pulleyn.  https://ls1tech.com/forums/generation-iii-external-engine/1682514-how-power-steering-pulley-pump-removal-replacemnt-ls1-f-body-turn-one.html
SacCityCorvette's tilasin Billet Barbell & Bypass Delete Plug + oil pick up tube hold down KIT:in
« Viimeksi muokattu: 06.12.2017 - klo:20:51 kirjoittanut Juza89 »
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5840
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #277 : 05.12.2017 - klo:21:17 »
Ilmastointi, älä nyt vaan sen takia turhia jumppaile. Näkisin polttoainetoimiselle lämppärillekin enemmän käyttöä kuin ilmastoinnille...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS
'96 DeVille "Mafia Edition"

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #276 : 05.12.2017 - klo:19:27 »
Motti saatu  viriteltyä pukkihin. Ilmastointikompura tarvii siirtää ylös, koska ei sovi paikoilleen 1" set back motor mount:tie kanssa. Apulaitteet viel purettava ja lohkosta veden poisto proput saar irti. Piukkaan ovat ruostuneet. Katsotaan nyt otetaanko kannetkin irti putsattavaks/ portattavaksi. Lohko ainakin hiekkapuhaltaa ja maalat.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2017 - klo:19:33 kirjoittanut Juza89 »
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #275 : 18.11.2017 - klo:20:36 »
Keravalta löyty tömmööne  "kukkaruukku"  :W
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 283
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #274 : 09.11.2017 - klo:21:17 »
On kyllä noissa uudemmissa LQ ja LS moottoreissa teho, ajettavuus ja hintasuhde ihan ylivoimainen vanhoihin sbc moottoreihin verrattuna m/
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3564
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #273 : 09.11.2017 - klo:18:07 »
Joo, ei olis paljoakaan ostanut osia 2300 eurolla 1gen pikkulohkoon. m/
Afr-kannet ja tiivisteet  ::)
-89 350 HSR formula

Poissa KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 961
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #272 : 09.11.2017 - klo:16:22 »
Ei paha hinta ja rahti yllättävän edullinen m/
Tuosta on hyvä alkaa tekemään \m/
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 236
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #271 : 08.11.2017 - klo:22:07 »
Ei paha, suorastaan edullinen m/. Siitä on hyvä ruveta virittään.
Camaro-94, lt-1 388cid ,T-56, 4.1, 45?hp/58?nm

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #270 : 08.11.2017 - klo:21:49 »
Nonih tässä nyt uteliaille kustannukset motin hankinnasta:
 - BowAuto LQ4 1400$ + rahti Texas:iin 300$
 - Finn-US Logistic palvelupalkkio     25,00€
   Satama- ja konttimaksut              10,00€
   Tulli ja ALV tullauspäätöksessä   461,87€
   Merirahdit / Petteri Halmari         166,00€
Veroton summa 662,87
+ Alv 0% * 637,87 0,00
+ Alv 24% * 25,00 6,00
Alv yhteensä 6,00
Alv-erittely
Maksettava EUR 668,87
 - Jatkorahti Hämeenlinnasta Kalantiin(työpaikalle) 145,08€

Eli yhteiskulut n. 2330€
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9298
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #269 : 31.10.2017 - klo:21:01 »
 m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #268 : 31.10.2017 - klo:20:55 »
LQ4 on saapunut  \m/ väliaikais majotukses mummolas, ku viitti ulkon pressun all pittää.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #267 : 25.10.2017 - klo:10:48 »
Motti tullattu, katsotaan mikä päivä kaukokiito toimittaa peril.  Iroc turbo hood huudettu ittelle hawks third geniltä. Vaatii hieman kuidutusta kun kuljetus vauriollinen. Eli tuo vanha z28:n konepelti tulee jäämään ylimääräseks.
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa Juza89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 772
  • Sukupuoli: Mies
  • Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee.
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #266 : 21.10.2017 - klo:14:50 »
No juuh tuo jäikin jousist kattomat. Summit tarjoais tälläsiä max lift ,570 inch https://www.summitracing.com/parts/nal-12499224

Juuh helpottaahan se, ku samast autost ottaa osat vaiks silti tulee sitä säätämist, mutt sehä kuuluu asiaan  ;) ;D
1996 Mondeo 2.0i -käyttis-
1989 Camaro 305 TBI "Ikuisuus prokkis"
1992 BMW E36 325i 
1988 Suzuki PV

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 450
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Black-Red RS
« Vastaus #265 : 21.10.2017 - klo:12:18 »
 \m/ helppo homma nää lsx koneet on saada pelaan toisessa kopassa. Tosin jos ite teen uuden swapin niin hommaan kaikki samasta autosta nii helpottuu kummasti. Mulla kun loota kone poljin ja pcm on kaikki eri ja johtosarja oli ihan  raato niin oli vähän askartelemista. Mut ihan autotallis alko käymäänä ;D
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Street racing is not a crime but loosing is