Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: 4L60E + turbiini
« Uusin viesti kirjoittanut avogta-89 tänään kello 19:53 »
600e
2
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM tänään kello 18:48 »
...(mun TH700 osaa lukita turbiinin OD:lla ilman ulkopuolista sähköistä ohjausta)  ;D
Mutta siihenkin tarvii jo sähköä... ja jos sen haluaa toimivan kunnolla/paremmin niin tarvii muutakin tietoa kun vaan alipaine tai pelkkä 4th gear katkaisija...


Ei ole omaa kokemusta muista tarvikeboxeista lähinnä hinnan takia. Vakioita geeämmiä on tullut kokeiltua muutamaa eri ikäistä säädellä mutta jollain tavalla on kaikki hankalia.
Mm. omaan Sportsideen meni aikanaan hermot kun oli 5 epromia polteltu eikä vieläkään hyvä...
Noissa speed-density -versioissa varsinkin on säädöt aivan sekaisin kun koneeseen vähänkään muutosta tekee. Tuo oma nykyinen lähti sentään jokseenkin ok käyntiin kun vaan muutti suuttimien koon mutta kun sekään ei mene niinkuin paperilla. Saas nähä mikä jumppa tulee kun pääsee ajamaan. Tarvii ainakin hakea lainassa oleva laajakaista pois.



3
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: 4L60E + turbiini
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 18:39 »
500e
4
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: 4L60E + turbiini
« Uusin viesti kirjoittanut Hänkkä tänään kello 18:19 »
Kiitos tarjouksesta, ihan tohon hintaan en vielä raaski myydä
5
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 16:15 »
Muuten oisin vaan ei oo mettää niin tulis halot liian kalliiksi  ;D
;D m/
6
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ tänään kello 15:49 »
Mä olisin siirtynyt megan jälkeen häkäpönttön käyttöön ;D

Muuten oisin vaan ei oo mettää niin tulis halot liian kalliiksi  ;D
7
TPI / Vs: Alkoi helisemään
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 15:49 »
Kiitos. Heti hiljeni.  Ja äsken kävin ajelemassa n.70 km. eikä kertaakaan helissy.
Melkein kokeilisin Forten moottorikäsittelyn jos moinen asia korjaa tilanteen.
8
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 15:48 »
Hyvä pointti, sen unohinki kertoa että Megan jälkeen siirryin kaasarimotteihin niin ei tarvi boxeja eikä läppäreitä  ;D ;D ;D MUTTA, pidin Camarossa lukollisen TH700:n kuitenki (mun TH700 osaa lukita turbiinin OD:lla ilman ohjausta)  ;D
Mä olisin siirtynyt megan jälkeen häkäpönttön käyttöön ;D
9
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ tänään kello 15:45 »

Heittäkää nyt joku vielä että "laita lukoton TH350 ja SBC+kaasari ni ei tarvi boxeja"  ;D ;D ;D

En siis yrittänyt julistaa että kaikkien pitää nytheti siirtyä Megaan vaan alkoi itseä kiinnostaa. Keskustelu jatkukoon...

Hyvä pointti, sen unohinki kertoa että Megan jälkeen siirryin kaasarimotteihin niin ei tarvi boxeja eikä läppäreitä  ;D ;D ;D MUTTA, pidin Camarossa lukollisen TH700:n kuitenki (mun TH700 osaa lukita turbiinin OD:lla ilman ulkopuolista sähköistä ohjausta)  ;D
10
Viritysboksit / Vs: LS + MS3
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL tänään kello 15:45 »
Ei toimi. Eipä taida toimia OBD kovin monen muunkaan tarvikeboxin kanssa...
Mutta jos pysytellään "harrasteautoissa" niin vähemmän näihin 2001+ boxeja/koneita vaihdellaan. Ja senikäiset vakioboxitkin on jo harrasteystävällisempiä.

Ihanteellinenhan tuo Mega (hinnaltaan) on 93 vanhempiin missä vakiossa on piirinpolttojumppaa tarjolla. 300€ MS2 riittää hyvin TBI, TPI ja LT1 jne.

Tästähän tuli melkoinen väittely :o :W
Heittäkää nyt joku vielä että "laita lukoton TH350 ja SBC+kaasari ni ei tarvi boxeja"  ;D ;D ;D

En siis yrittänyt julistaa että kaikkien pitää nytheti siirtyä Megaan vaan alkoi itseä kiinnostaa. Keskustelu jatkukoon...
No ton elite 2500 odb2 toimii
Mun mielestä tämä on hyvä aihe, pysytään vain aiheessa. Kiinnostaa m/
Sivuja: [1] 2 3 ... 10