Kirjoittaja Aihe: Budjettiluokan Cat Back  (Luettu 4247 kertaa)

Ezzy

  • Vieras
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #8 : 17.03.2008 - klo:23:52 »
Ja sit tarviit sen (3"?) racekatin tottakai vielä...

Mulla olis yks ylimääränen Magnaflow:n 3" katti...

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6730
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #7 : 17.03.2008 - klo:21:01 »
Just tuollanen minkä vellu linkkas.
Ja sit tarviit sen (3"?) racekatin tottakai vielä...
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa -vellu

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4436
  • Sukupuoli: Mies
« Viimeksi muokattu: 17.03.2008 - klo:20:48 kirjoittanut -vellu »
Camaro 1969

Poissa Oiski

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 955
  • Sukupuoli: Mies
  • Kaikki maksaa aina vähintään tonnin
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #5 : 17.03.2008 - klo:19:28 »
+ mikäs se lambdan jatkosarja olikaan...
Bosch 13111 on corvetten peräpään lambdat. Miulla on noi edessä ja ihan hyvin yltää eikä tarvi tehhä itte liitoksia.
'98 T/A and 346 cubic inches of American friendly fire! Patriot Stage II heads, Comp chromemoly p-rods, Patriot dual gold v-springs Comp Cams 216/220 cam, LS6 intake, Hooker off-road Y-pipe & Cat-back, ProCharger P-1SC-1 eikä vieläkää pitoja..

Poissa zodiack

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2201
  • Sukupuoli: Mies
  • TransAm
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #4 : 17.03.2008 - klo:14:49 »
yv:tä takavaimentimesta...
TransAm -99
VS 1400 Intruder -88

Poissa CamRaato94

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 770
  • Sukupuoli: Mies
  • http://www.youtube.com/watch?v=l_aj2ZXGjFc
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #3 : 17.03.2008 - klo:14:30 »
Eli Summitilta PSM-72C2235 + PSM-82-1161 + mikäs se lambdan jatkosarja olikaan... ja loppuröörin vaikka supistaa orkkis 2.75"seen.
Ja virtaavampi takapönttö (mulla on sulle sopiva  m/)
Kuulostaa hyvältä! Pitääpä tilailla putki Y-pulikalla... Saisi sen lähelle 300 konehevosta vihdoinkin. Pitäähän sitä "Corvette LT1" koneessa olla nimensä mukaiset tehot...  ;D Keramisoitua en tilaa vaan eräässä lämpökäsittelymestassa laitetaan siihen sellanen karva päälle, joka eristää lämpöä... BUDJETTI on päivän sana, kun noihin osiin on jo mennyt tuhansia...
« Viimeksi muokattu: 17.03.2008 - klo:14:32 kirjoittanut CamRaato94 »
2006 Vojakkeri koko porukkaa kuljettaa, mutta F-Bodyt intohimona...

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6730
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #2 : 17.03.2008 - klo:14:15 »
Eli Summitilta PSM-72C2235 + PSM-82-1161 + mikäs se lambdan jatkosarja olikaan... ja loppuröörin vaikka supistaa orkkis 2.75"seen.
Ja virtaavampi takapönttö (mulla on sulle sopiva  m/)
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa CamRaato94

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 770
  • Sukupuoli: Mies
  • http://www.youtube.com/watch?v=l_aj2ZXGjFc
Budjettiluokan Cat Back
« Vastaus #1 : 17.03.2008 - klo:12:06 »
Ajattelin ostaa Pacesetterin longit + asianmukaisen Y-putken siihen. Täksi ajokaudeksi olisi tarkoitus modata loppuputkesta TEE-SE-ITSE hengittävä eli takavaimennin vaihtoon johonkin edukkaaseen hengittävään TAI nykyisestä pamautetaan rautakangella ahdistavat sonnat pois (tyhjä pönttö). Kertokaa omista budjetti cat-back ratkaisuistanne alkuperäisellä cat back väliputkella... Vai onko tuo väliputki auttamattoman mehupilli? Ymmärtääkseni sen halkaisija ei ole ongelma vaan alkuperäiset, ahdistavat pakosarjat.
2006 Vojakkeri koko porukkaa kuljettaa, mutta F-Bodyt intohimona...