Kirjoittaja Aihe: Trans amin kansipahvit  (Luettu 1318 kertaa)

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Vs: Trans amin kansipahvit
« Vastaus #3 : 05.08.2014 - klo:09:33 »
Liittyiskö noi oireet tps anturiin kun lyö painetta,  savuttelee ja käy huonosti?

Poissa camaro82

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2500
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Trans amin kansipahvit
« Vastaus #2 : 04.08.2014 - klo:22:16 »
Eilen tullessani kotiin autossa syttyi ses valo palamaan ja tehot putosivat,hyvä kun kävi ollenkaan,kotosalla avasin syylärin korkin painekytkimen ja löi paisuntasäiliön täys epämääräisen näköistä nestettä,öljyä en kyllä seassa havainnut tai sitten oli tosi vähän, olisiko kansipahvi tai pahvit mennyt, Kyseessä on Trans am 5.0 V8 kaasutinkoneella,vikakoodin antaa 21 tai 22 ,mutta tiedä noista koodeista sit?
Saattais hyvinkin olla kansipahvit menny. Nuo vikakoodit näyttäis pikaisella googletuksella liittyvän TPS:n jännitteisiin.
Chevrolet Camaro Z28 -82  305 + TH700 R4 + 10bolt 3,23 Eaton Detroit Locker Truetrac-ruuvilukolla, Moser vetarit ja Moser c-clip eliminaattorit.
Chevy Astro -90 käyttiksenä.
Neon -01 vaimon kauppa/työ-kiiturina :)
Wartburg 1000 -65

Poissa Roadrunner

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 99
  • Oma teksti
Trans amin kansipahvit
« Vastaus #1 : 04.08.2014 - klo:19:45 »
Eilen tullessani kotiin autossa syttyi ses valo palamaan ja tehot putosivat,hyvä kun kävi ollenkaan,kotosalla avasin syylärin korkin painekytkimen ja löi paisuntasäiliön täys epämääräisen näköistä nestettä,öljyä en kyllä seassa havainnut tai sitten oli tosi vähän, olisiko kansipahvi tai pahvit mennyt, Kyseessä on Trans am 5.0 V8 kaasutinkoneella,vikakoodin antaa 21 tai 22 ,mutta tiedä noista koodeista sit?