Kirjoittaja Aihe: v6 peltisarjat  (Luettu 2854 kertaa)

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 279
  • Sukupuoli: Mies
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #11 : 06.09.2017 - klo:05:11 »
Nord lock,mahtuuko noi prikat sinne ?

Wurthin nordlockin kopio on pienempi halkaisijaltaan kuin alkuperäinen nordlock. Taitaa olla aika samaa kokoa kuin tavallillinen prikka ellei jopa hieman pienempi. Aivan loistava keksintö. Meidän kisa-autossa ei joskus meinannut millään pysyä turbo kiinni pakosarjassa. Wurthin kopio nordlockit paikalleen ja johan alkoi pysymään. Sama homma nelilinkin ylätukivarsien pulteissa.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9269
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #10 : 06.09.2017 - klo:04:57 »
mikä noissa koneissa ahistaa kun ei tehoja irtoa.
Matala puristus (9 nurkilla), huonot kannet, mieto nokka ja ahdas imusarja.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #9 : 05.09.2017 - klo:22:35 »
Oishan nuo hienot mutta 5hv ;D.mikä noissa koneissa ahistaa kun ei tehoja irtoa.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa badassfbody

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 61
  • Sukupuoli: Mies
  • Live fast - Die last
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #8 : 05.09.2017 - klo:20:55 »
Juu ei isoja odotuksia peltisarjoista, itsellä 3.8 peltisarjat, ei kyl juurikaan eroa huomaa

Poissa pasi jkl

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 230
  • Sukupuoli: Mies
  • ...
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #7 : 05.09.2017 - klo:20:07 »
Mutta tuleehan noilla "näköä" kone huoneeseen ;)
Camaro-94, lt-1 383 ,T-56, 4.1, 453hp/586nm

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6628
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #6 : 05.09.2017 - klo:19:24 »
5.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa maka

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Sukupuoli: Mies
  • Varkaus.Rautaa ei pidä rakastaa.
Pontiac firebird 1993 3.4 v6

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4788
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #4 : 03.09.2014 - klo:21:09 »
Nord lock,mahtuuko noi prikat sinne ?

yleensä ei kun primääri on liian lähellä kiinnitysreikää.
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

Poissa Puuhis

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1573
  • Sukupuoli: Mies
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #3 : 03.09.2014 - klo:20:48 »
Nord lock,mahtuuko noi prikat sinne ?
Volvo V40 T4
Apostolinkyyti,aina ilmastoitu 2x2

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4788
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: v6 peltisarjat
« Vastaus #2 : 03.09.2014 - klo:20:44 »
sarjoihin voi ostaa lukittavia pultteja joko niin että pultin keskellä on lukkoruuvi millä pultin päätä levitetään tai lukkorenkaalla tulee kiinni prikka joka estää pulttia pyärimästä. lukitusnesteelle voi olla liian kuuma pikka irti kyllä saa kunha n ei kaikkein kovinta lukitetta sinne laita niitä kun on eri "vahvusia"
Chevrolet Camaro Z28 -94 Alkuperänen LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005 Yli 70000km, bensaa yli10000 litraa ja kivaa on ollut :) Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
2006 14,104@161,29 Motopark 16.7 Eka kerta
2007 13,941@159,24 Alastaro 2.6
2008 14,076@161,22 Kiikala 23.8 tasaväkistä ja jännää 0.002 sekan parta
2009 14,281@159,50 Motopark 19.7 yksinäistä b särkee konetta
2010 14,229@157,21 Kiikala 28.8 b vei pohjan koko touhusta, hauskuus hävis
2011 14,279@158,31 Alastaro, 27.8 mikä kehitys?
2012-2015 hiljasta 2016 ajetaan taas :)

Poissa badassfbody

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 61
  • Sukupuoli: Mies
  • Live fast - Die last
v6 peltisarjat
« Vastaus #1 : 03.09.2014 - klo:20:30 »
Mulla on -96 (3.8) camarossa Pace Setterin peltisarjat ja ne tuntuu löystyvän noin 300-400mailin välein. Eli alkaa vuotamaan, vuorotellen puolelta toiselle, eli kiinnityspultit (tuli uudet satsien mukana).. Voiko niihin kiinnityspultteihin laittaa jotain ruuvilukitetta vai onko muuta keinoa?
Kun tarkoitus olisi kuitenkin että ne sais sitten joskus myös irti, jos on esim. tarve kansia irroittaa.

ärsyttää vaan kun alkaa aika ajoin säksättää...