Kirjoittaja Aihe: Comp xe268h  (Luettu 2073 kertaa)

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 393
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #11 : 19.11.2014 - klo:15:40 »

Mulla oli vanhassa 350:ssä AFR:n pipot, tämä kyseinen nokka ja ruttua 9,5. HC:t oli +900, olisi varmaan saanut säätämällä alemmaskin, mutta omassa tuo 1000 rajana. En usko, että ainakaan bensalla menee alle 600, ilman kattia. Viinalla voisi olla mahdollista..
-86 Iroc-TT

Paikalla jpe

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 903
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #10 : 19.11.2014 - klo:14:34 »
Ei tuossa nokassa ole overläppiä kun 54 astetta, kyllä sen säätämällä voisi tuohon 600hc:n alle saada ja viinalla sitten ainakin.  Itellä meni 383:sessa ilman viinaa alle 1000hc Compin 280h:lla, jossa ovelap 60 astetta ja kannet sekä tulpat oli aikas tukkoisessa kunnossa sekä sytkäkin melko aikaisella.

Kokeilisin kyllä ensin säätämällä ennenkuin alkaa katteja hommaamaan jos raja on tuo 600.  Joo ja aika optimistista odottaa mitään 300 heppaa.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 - klo:14:36 kirjoittanut jpe »
Pontiac Firebird -71 469cid
_____________________________________
Chevrolet Chevelle Malibu -68 454cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -81 377cid *Ex*
Chevrolet Camaro Z28 -78 350cid *Ex*

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 530
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #9 : 19.11.2014 - klo:13:45 »
Ok meinasitko sit 2" putkelle vai koska ainahan noi rungot on isompia ku putkikoko?
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6716
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #8 : 19.11.2014 - klo:13:16 »
sirkuksen linkissä 4 tuumaa paksu, en tarkota in/out vaan kokonaispaksuutta.

letku - niin ...
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa letkume

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1902
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #7 : 19.11.2014 - klo:13:14 »
Haittaakos se, jos kerran vuoteen tankkaa etanolia?
´94 Z28

Poissa sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 530
  • Sukupuoli: Mies
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6716
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #5 : 19.11.2014 - klo:12:45 »
305 LG4 kansilla(?).
En tiedä sen tarkemmin, kuukkelihaku anto 350 koneella tollasen dynotuloksen, tiedä sit... eikä sillä niin väliä, hyvä höpinä jok.tap. tossa mulle tarjotussa trukkikoneessa.
Eikös se nykyään mee niin, että ensirekisteröinnissä jos on katti putkessa niin 86sestakin tulee automaattisesti vähäpäästönen? Eli ilman kattia pitäis olla hooceet alle 600, taitaa olla tolla nokalla aika iso (mahdoton?) jumppa luvassa.
Kaikki pyöreät katit mitä äkkisiltään löysin on 4" halkasijalla, pitäiskö se sitten vetää neljän tuuman ränniä alusta loppuun ja vaimentajat siellä välissä  :W
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa mopo-ukko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 119
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #4 : 19.11.2014 - klo:11:10 »
Vakio kansilla ja puristuksilla takapyöriltä 175/330,peltisarjat,edelin imari ja 600 kaasari ja ko.nokka,päästöt vaati aina kikkailua katsastukseen.Kunnon kansilla ja puristusta nostamalla saanee sen 50 heppaa lisää.Päästöissä HC tahtoi olla aina melko lähellä tonnia,vähän laihalle ja tyhjäkäynti tonniin niin sai aina leiman,paitsi viimeksi,mutta se on jo toinen tarina.
« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 - klo:11:15 kirjoittanut mopo-ukko »
Camaro Z28 1982/H-D FXSTI 2006/Vision -97

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6716
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #3 : 19.11.2014 - klo:11:06 »
Päästöt kiinnostaa enemmän, jos ei tarvis kattia  :-\
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5872
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Comp xe268h
« Vastaus #2 : 18.11.2014 - klo:22:58 »
Arveluita tehoista ja myös päästöistä kiinnostaa,
305 ylikoossa, kansia hieman hierottu, 600 kaasari ja pitkät sarjat.

Olisko tehoissa ehkä 330-340 hp ja ~560 Nm, mutta mitenköhän päästöt, lobe kuitenkin 110°.

305 LG4 kansilla(?) tehot jotain 240-260hp.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6716
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Comp xe268h
« Vastaus #1 : 18.11.2014 - klo:22:10 »
Arveluita tehoista ja myös päästöistä kiinnostaa,
305 ylikoossa, kansia hieman hierottu, 600 kaasari ja pitkät sarjat.

Olisko tehoissa ehkä 330-340 hp ja ~560 Nm, mutta mitenköhän päästöt, lobe kuitenkin 110°.
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.