Kirjoittaja Aihe: Edelin kromiset putsarinkotelot  (Luettu 16068 kertaa)

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2685
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
    • TransNAM
Vs: Edelin kromiset putsarinkotelot
« Vastaus #3 : 12.05.2015 - klo:16:37 »
Vanha asia liekö jo menny mutta mulla olis joutilas Edelin 14" droppaava suodattimen kromilautanen. Tiivistepinta 30mm reunaa syvemmällä.
Pontiac TransAm, LS1, 328rwhp
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa camaro82

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2500
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Edelin kromiset putsarinkotelot
« Vastaus #2 : 21.01.2015 - klo:11:47 »
Mulla on Camarossa Edelbrockin dropbase-suodatinkotelo. Se ikäänkuin putoaa kaasarin ympärille  m/
Chevrolet Camaro Z28 -82  305 + TH700 R4 + 10bolt 3,23 Eaton Detroit Locker Truetrac-ruuvilukolla, Moser vetarit ja Moser c-clip eliminaattorit.
Chevy Astro -90 käyttiksenä.
Neon -01 vaimon kauppa/työ-kiiturina :)
Wartburg 1000 -65

Poissa K.I.T.T.2000

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 202
  • Sukupuoli: Mies
Edelin kromiset putsarinkotelot
« Vastaus #1 : 19.01.2015 - klo:20:47 »
Tervehdys,
Ei kellään olisi kokemuksia Edelbrockin kromikoteloista?
Laitoin Ponuun termolevyn imusrj:n ja kaasarin väliin, mutta nyt on vakioputsarin kans hieman ahdasta... Imusarjana on Edelin performer ja syöttäjän virkaa toimittaa 600cfm Edelin remanufacture kaasari. Jos jollain on sama kokoonpano, niin ottaisin infoja vastaan putsarikoteloehdokkaista. Autona on se 350 -74 Firebird, Ponun omalla mosalla. Pellin kyllä uskaltaa laittaa kiinni, mutta hieman ahdistaa. >:(
Firebird-74
BMW 320d -04
BMW 318ti -98
Baotian skootteri 50cc -08