Kirjoittaja Aihe: Sopiva kaasari  (Luettu 14342 kertaa)

Poissa markkuj

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 85
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #8 : 05.10.2016 - klo:19:59 »
Kun kerran tuli puheeksi.. poika otti muutaman sekunnin videonpätkän viime talvena.

Poissa selli

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1068
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #7 : 05.10.2016 - klo:19:34 »
Mulla on sbc400cid kone. Brodixin T1 kannet, rulla nostajat, nokka 630 608 lift 108 lsa 250/255 @.050 arvoilla. Destroukattu kampiakseli, kiertää mukavasti. Kaasarina Holleyn 670 street avanger. Kokonaisuus toimii ainakin kadulla loistavasti. Tehoa sais varmasti vielä lisää isommalla kaasarilla, mutta tällä pysyy kulutuskin aisoissa. Eikä kulkukaan mitenkään tukkoista ole ;D

Tää kombo olisi kiva kuulla livenä mitenä tuollainen paketti raikaa!

Itellä oli 383 RPM kansilla,air-capillä,pro-billet ja Lunatin Voodoo sarjalainen jossai siellä 240/248 korvilla. kaasarina Hollikan HP sarjan 750tuplapumppu. Hyvin se pelas ku rimmas sqruitterit yms kohilleen. Liki nelosen perällä myös bensa maistui raikkaasti.

Nyt kaiketi kadulle laittasin 650 tupliksen. Isompi sitte jos pääasiassa läpät auki ajelisi.
Tampereella pörrätään.

Poissa markkuj

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 85
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #6 : 24.04.2016 - klo:13:44 »
Mulla on sbc400cid kone. Brodixin T1 kannet, rulla nostajat, nokka 630 608 lift 108 lsa 250/255 @.050 arvoilla. Destroukattu kampiakseli, kiertää mukavasti. Kaasarina Holleyn 670 street avanger. Kokonaisuus toimii ainakin kadulla loistavasti. Tehoa sais varmasti vielä lisää isommalla kaasarilla, mutta tällä pysyy kulutuskin aisoissa. Eikä kulkukaan mitenkään tukkoista ole ;D

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2745
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #5 : 20.04.2016 - klo:19:33 »
http://www.jegs.com/p/Holley/Holley-600-cfm-Aluminum-Street-Carburetors/1434023/10002/-1
holley on hyvä, helppo säätää ja toimii "out of box". 600 cfm riittää katukäyttöön sun kombolla. jos all out pikkulohko konetta ajatellaan 1050cfm on hyvä, tunnel ram + 2x 1050 cfm kaasareita sitten kun halutaan tehoa +9000rpm m/
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5915
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #4 : 20.04.2016 - klo:19:19 »
Itsehän en ymmärrä kaasareista juuri mitään, mutta kaverin uudenliiton 5.3 litraseen lyötiin Quickfuelin 850cfm. Ainakin moottoridynossa ei olis kaasarivalinta voinu paremmin osua.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS
'08 Grand Cherokee SRT8

Poissa L-valine

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 18
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #3 : 20.04.2016 - klo:14:48 »
Aivan, koneena olds 403
Pontiac Firebird 6.6L 403+350C 1970
Dodge Ram 1500 5.2L 1994
Mazda 6 Sportwagon -11

Poissa BB

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 398
  • 1995 z28
Vs: Sopiva kaasari
« Vastaus #2 : 20.04.2016 - klo:11:56 »
Moottorin kokoa tietämättä,kadulle 650 on parempi kuin 750.
1995 z28 manual.

Poissa L-valine

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 18
  • Sukupuoli: Mies
Sopiva kaasari
« Vastaus #1 : 20.04.2016 - klo:10:04 »
Terve, olen tässä koittanu miettii että kuinka iso kaasari olisi sopiva katukäyttöiseen autoon, Edelbrock 650cfm vai 750cfm?
Moottorin speksejä:
Edelbrock 7111 (rpm series) imusarja ja toinen vaihtoehto on Edelbrock 3711 (performer series) imusarja
Comp cams 268/280, 485/490 nokka
Comp cams Hi-tech double roller jakopää
Comp cams high energy pushrod kit
Comp cams jäykemmät single jouset (901-16)
Kampura kiillotettu ja uudet laakerit vaihdettu sekä uudet männänrenkaat.
MSD 8529 pro-billet ready-to-run jakaja
Pontiac Firebird 6.6L 403+350C 1970
Dodge Ram 1500 5.2L 1994
Mazda 6 Sportwagon -11