Kirjoittaja Aihe: 454:een kaasaria  (Luettu 17611 kertaa)

Poissa markkuj

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 85
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #16 : 19.12.2015 - klo:21:12 »
Mulla on sbc 400 cid. Nokassa nostoja yli 600 ja asteita 250. Brodix T1 kannet, mekaaninen rullanokka, takomännät, vakiota lyhytiskuisempi kampiakseli, Victor junior imusarja ja siinä päällä Holley 670 street avanger. Käy räkimällä tyhjäkäyntiä, mutta siis käy ihan ilman ongelmia. Kulutus nätissä ajossa noin 15/100km ja jos potkaisee niin lähtee kyllä ihan kivasti. Isompi kasaari on olemassa, mutta ei ole tullut mieleenkään sitä takaisin asentaa. Potku ja kulutus nousisivat varmaan molemmat aika lailla. Ostin/tein auton ajoa varten, joten myönnytyksiä on tehtävä.

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1837
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #15 : 14.03.2015 - klo:19:01 »
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4446
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #14 : 14.03.2015 - klo:07:48 »
Vituiksvirittämisen ensimmäinen askel on ostaa vidunisokaasari  jotta kiuas stumppaa & prötää  pienillä kierroksilla.

ja tuohon kun yhdistetään yli 300 asteinen nokka, niin käy kun toissa vuonna Pudasjärven lentokentällä: isolohko pontiac pellin läpitulevilla kaasareilla vieressä ja hävisi maalissa reilu 50 metriä....
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3799
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #13 : 13.03.2015 - klo:23:21 »
Tossa puristukset n.9,5  paikkeilla
Sait yv.n
CHEVROLET SS CAMARO2012. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1837
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #12 : 13.03.2015 - klo:15:31 »
Tossa puristukset n.9,5  paikkeilla
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1487
  • Oma teksti
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #11 : 13.03.2015 - klo:14:30 »
Eipä sammuillu. 8) m/
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5855
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #10 : 13.03.2015 - klo:14:19 »
Vituiksvirittämisen ensimmäinen askel on ostaa vidunisokaasari  jotta kiuas stumppaa & prötää  pienillä kierroksilla.
Näin varmistetaan se että saa varmuudella kanssa-autoilijoilta säälittäviä ja murhaavia katseita kun huussi sammuu valoihin ja sen jälkeen hitonmoisen sahaamisen jälkeen poistuu kummit sauhuten päin punaisia..  \m/
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor
2006 Trailblazer SS

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1487
  • Oma teksti
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #9 : 13.03.2015 - klo:14:14 »
Mulla tais olla puristukset n.11, nokka oliCrane Cams 138551, ja tosiaan tuo 850:n. -75 camaro lasikuitu konepellillä, siis melki vakio painonen.. 1/4maili 11.6/195 vähä päälle. *clap*
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1837
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #8 : 13.03.2015 - klo:13:33 »
Ton mukaan 750 riittäis ihan hyvin  m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5855
  • Sukupuoli: Mies
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor
2006 Trailblazer SS

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1487
  • Oma teksti
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #6 : 13.03.2015 - klo:07:13 »
Mulla oli 850db, ja ei ollu liian iso. m/
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5904
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #5 : 12.03.2015 - klo:22:26 »
Kaverin 5.3 litrasessakin on 750cfm Quickfueli, mikä isolohko se sellanen on jos ei isompi oo...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS
'08 Grand Cherokee SRT8

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5855
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #4 : 12.03.2015 - klo:21:03 »
myin just racen vanhan edelin 750  kahelsadal pois....850 tuplapumpun tieltä  ::)
sun reissi pitää kiertää min 7500rpm , muuten kasipuokki on liian iso
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor
2006 Trailblazer SS

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6833
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #3 : 12.03.2015 - klo:17:29 »
myin just racen vanhan edelin 750  kahelsadal pois....850 tuplapumpun tieltä  ::)
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi
  ( projekti) -89
- Pontiac firebird 454 "v-race" -77
- Pontiac trans am turbo -81
* Pontiac trans am LS1+T56 -99 osiksi
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs LT1-89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Chevrolet el camino 5,7tpi bi-turbo -74
- MB 814 hinuri -86
- MB 600 CL AMG V12  w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford Mustang GT aut -06 "KYY"
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB vito 111cdi-04
- MB G 300d w463

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5855
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 454:een kaasaria
« Vastaus #2 : 12.03.2015 - klo:15:40 »
750 cfm spread bore  hollikka on varma valinta
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor
2006 Trailblazer SS