Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Muuta / Vs: Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM eilen kello 21:44 »
TA LS1 istuu jo vähän paremmin
Sehän melkein keulii ;D


Kuvaaja ottanut hienon vauhtikuvan
2
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM eilen kello 21:39 »
Onko lambda mitä vuosikertaa? 92...?
3
Muuta / Vs: Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!
« Uusin viesti kirjoittanut sirkus eilen kello 20:57 »
 m/
4
Muuta / Vs: Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!
« Uusin viesti kirjoittanut cam95 eilen kello 20:36 »
Camaro päivän nopeimman auton kanssa samassa parissa.
5
Muuta / Vs: Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!
« Uusin viesti kirjoittanut cam95 eilen kello 20:35 »
TA LS1 istuu jo vähän paremmin
6
Muuta / Vs: Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!
« Uusin viesti kirjoittanut cam95 eilen kello 20:34 »
Kalajoki 21.7. koko ajopäivän ensimmäinen virallinen lähtö, liukasta.
7
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu1 eilen kello 17:48 »
Puuhasteltu on taas tämä päivä, esim virranjakaja taas purettu ja kasattu, mut tilanne ei ole muuttunut..

Autolla voi nyt ajaa ihan normaalisti, eikä huomaa et olis yhtään mitään vikaa, kiihtyy ja ottaa kierroksia hyvin.

Mut sen verran toi tyhjäkäynti on epätasasta, et se vaikuttaa niin että aina kun pysähtyy liikennevaloihin niin auto sammuu. Lähtee avaimesta kyl hienosti uudestaan käyntiin.

Suuttimista tosiaan edelleen kolme on uutta, kolme vanhaa, kai se sit on seuraava tosiaan.. alkaa ideat muuten käydä taas vähiin

8
TPI / Vs: 305 tpi kannet
« Uusin viesti kirjoittanut BB eilen kello 03:14 »
Pitäs käydä jos imusarjanpultit on sopivassa kulmassa.
Tein yhden grate 350 noilla hatuilla ja woodoo 268 ja airgap imarilla ja oli oikein mainio motti pikkuisen vajaasta 2k.rpm-6k.rpm sillä välillä hyvinkin hereillä.
9
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM 21.07.2018 - klo:23:43 »
Lisäksi kannattaa merkata viiva myös dampperin "napaan" eli kumikerroksen molemmille puolille. Näkee sitten jos kehä liikkuu.
Saattaa olla niin löysä että merkki muuttuu ennen kun sytkän ehtii säätämään...


Ainakin joissain kaseissa on jakopään kopassa merkkejä ennen ja jälkeen YKK, tarkista että merkki mihin säädät on nimenomaan ennakkoa eli 0-merkistä vänkärille päin ;)


...ja 1. pytty on kasista poiketen vänkärin puolella :W niinkuin aiemmissa kuvissa.
10
V6 -koneet / Vs: V6 3.1 (-92) käynnistyy mutta sammuu muutaman sekunnin jälkeen
« Uusin viesti kirjoittanut Teemu1 21.07.2018 - klo:23:15 »
Ihan hyvä idea, sytytyshetken voisi jälleen kerran huomenna tsekata, on tullut jo tutuksi
Sivuja: [1] 2 3 ... 10