Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Muu aiheeseen kuuluva / Vs: Mikä kuvassa näkyvä putki on?
« Uusin viesti kirjoittanut Juza89 tänään kello 15:34 »
Veikkaisin katalysaattorille menevää ilmaputkee.
2
Muu aiheeseen kuuluva / Mikä kuvassa näkyvä putki on?
« Uusin viesti kirjoittanut Sakari tänään kello 15:08 »
Osaako joku viisaampi kertoa mikä putkenpää kuvassa näkyy. Auto on Camaro -85 5.0 tpi ja ainakin ilmastointi on poistettu edellisen omistajan puolesta. En tiedä liittyykö siihen?
3
Projektit / Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Uusin viesti kirjoittanut BB tänään kello 12:07 »
Mulla oli joskus 396 noilla peanuteilla ja asiallinen moottori oli ei siinä varmaan huipputehoa hirveästi ollut mutta vetoalue oli laaja,mielestäni aliarvostettu kansi katukäyttöön.
4
Projektit / Vs: Chevrolet Camaro -75 454 + T-56
« Uusin viesti kirjoittanut pecu_83 eilen kello 19:35 »
Nyt on käyty peanuttien kanssa penkissä. Penkki vahvisti persdynon tuntemukset. Huipputeho tippui pikkuisen, mutta vääntö parani.

4500 rpm asti peanutit ovat tehokkaammat ja vasta 5300 jälkeen pro compit alkoi ottaa selkeämmin eroa. Tämä siis viilattuina. Surratut peanutit olivat 5300rpm asti tehokkaammat kuin pro compit suoraan paketista.

Kaikki vedot ajettu samassa dynossa, joten ovat hyvin vertailukelpoisia keskenään.

Peanut portattu vs Pro Comp portattu:



Eli kyllä noilla peanuteillakin kerkiää ihan hyvin. Näiden vetojen välissä koneessa ei ole kansien lisäksi mikään muu muuttunut kuin, että peanuttien kanssa oli myös toiset äänenvaimentajat putkissa.

Tuossa vielä vertailu

Peanut portattu vs Pro Comp porttaamaton:



Eli kierroskonetta näillä kansilla ei rakenneta, mutta tosi makiasti vetävän vääntömoottorin saa kylläkin tehtyä. Varsinkin jos muu moottori ei ole mikään kauhian raju, niin ei nämä pörrättynä kauheasti rajoita menoa.
 
5
TPI / Vs: IAT Relocate
« Uusin viesti kirjoittanut Juggis 15.10.2018 - klo:16:28 »
Njoo tämä on hyvä tietää. Tämä siis kannattaa tehdä.  m/
6
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / LT1 Firebird -94 alkuperäiset pakosarjat
« Uusin viesti kirjoittanut 4gen 15.10.2018 - klo:14:14 »
Löytyy alkuperäiset valusarjat ja y-putki jos joku tarvitsee. Maksaa jotain jos jaksaa, mulle tarpeettomat.

Raahessa
nolnelnol3nol53296
7
TPI / Vs: IAT Relocate
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ 15.10.2018 - klo:12:32 »
Pleniumissa ollessaan ECM näkee jopa kymmeniä asteita kuumempaa ilmaa kuin mitä sinne oikeasti menee ja se on yksi lähtötieto seos suhteeen laskemiselle.

Jep ja juuri ton takia sen modiksen omaan teinkin kun se käy järkeen muuttaa niin, mutta en voi sanoa että olisin koskaan mitään käytännön eroa silti huomannut, muutamien heppojen erot tosin mahoton persdynolla tunteakaan.
8
TPI / Vs: IAT Relocate
« Uusin viesti kirjoittanut F350 15.10.2018 - klo:12:30 »
En huomannut omassa perstuntumalta mitään, vaikka mullaki oli tuommonen avoin anturi ja siirretty ennen läppärunkoa. Mutta se käy silti järkeen vaihtaa avoimeksi ja pois imusarjasta että saisi vähän oikeampaa ja nopeammin reagoivaa tietoa siitä minkä lämpöstä ilmaa sinne millonkin menee. Perstuntumalta tuskin isoja vaikuttaa jos mitään.
Periaatteessa ei closed loopissa vaikuta niin paljon, koska kuitenkin seosta ohjataan lambdan perusteella. Mutta kun siirrytään open tilaan esim kun avataan vähän reilummin kaasua, mennään kartoilla ja silloin vaikutus onkin jo isompi ja mitä viileämpi ulkoilma, sitä suurempi ero. Pleniumissa ollessaan ECM näkee jopa kymmeniä asteita kuumempaa ilmaa kuin mitä sinne oikeasti menee ja se on yksi lähtötieto seos suhteeen laskemiselle.
9
OSTETAAN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: Camaro-88 takavalot, ratti yms.
« Uusin viesti kirjoittanut puller1 15.10.2018 - klo:12:02 »
..eikö kellään ole takavaloja ylimääräisenä??
10
TPI / Vs: IAT Relocate
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ 15.10.2018 - klo:11:31 »
Olennainen kysymys on, että huomaako tuon anturimodauksen jälkeen mitään eroa moottorin toiminnassa?

En huomannut omassa perstuntumalta mitään, vaikka mullaki oli tuommonen avoin anturi ja siirretty ennen läppärunkoa. Mutta se käy silti järkeen vaihtaa avoimeksi ja pois imusarjasta että saisi vähän oikeampaa ja nopeammin reagoivaa tietoa siitä minkä lämpöstä ilmaa sinne millonkin menee. Perstuntumalta tuskin isoja vaikuttaa jos mitään.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10