Kirjoittaja Aihe: Kerholehden tekijöitä ?  (Luettu 34473 kertaa)

Poissa Lady Firebird

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Nainen
  • JÄSENREKISTERINHOITAJA
Vs: Kerholehden tekijöitä ?
« Vastaus #3 : 08.04.2007 - klo:20:02 »
Mun mielestä se lehti olis ihan hyvä juttu  *clap*
Pontiac TransAm GTA 350 TPI -89 T-top

Poissa camaro82

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kerholehden tekijöitä ?
« Vastaus #2 : 08.04.2007 - klo:19:58 »
Mietin tässä että onko tuolle lehdelle tilausta/tarvetta? Kun tämä keskustelupalsta toimii aktiivisesti eli tekniikkaneuvot, myynti/ostoilmot kuvat yms. on täällä helppo laitella porukalle näkyviin. Eli suuri osa siitä mitä lehdessäkin varmaan tulisi olemaan. Tietty esim. näyttelyissä tuon lehden jako kaikille ohikulkijoille jne vois kertoa tästä meidän hienosta kerhosta uljaasti m/

Olishan tuo lehti toki hieman niinkuin vertais CD:tä LP-levyyn eli rock!

Olen valmis maksamaan hieman enemmän jäsenmaksua jos lehti saadaan aikaiseksi. Itse en varmaan pysty auttamaan muuten
Chevrolet Camaro Z28 -82  305 + TH700 R4 + 10bolt 3,23 Eaton Detroit Locker Truetrac-ruuvilukolla, Moser vetarit ja Moser c-clip eliminaattorit.
Chevy Astro -90 käyttiksenä.
Neon -01 vaimon kauppa/työ-kiiturina :)
Wartburg 1000 -65

DARK FIREBIRD

• Vieras
Kerholehden tekijöitä ?
« Vastaus #1 : 08.04.2007 - klo:19:46 »
Eli jos tällainen yritettäisiin saada tehtyä 2-3 kertaa vuodessa niin tarvitaan jutun tekijöitä ym toimitsijoita.Sekä paikka missä lehti saadaan tehtyä ja ladottua.
Kai nyt tällaisesta porukasta löytyy aktiivisia jotka jaksaa tehdä lehteä? Ehdotuksia jutuista ja siitä mitä lehdessä tulisi olla voi laittaa tähän jatkoksi.Edullisesti pitäisi saada lehti tehtyä koska suuria kustannuksia ei voi ottaa.Kappalemäärät olisivat liki 400 kpl.

Onko jollain sellainen työ josta olisi kerholehden tekoon apua?

Ilmottautukaa mulle ja laittakaa puhelinumero mukaan niin saan soittaa ja neuvotella asiasta.

YRITETÄÄN JO NYT SAADA LEHTI KUNTOON !