Kirjoittaja Aihe: Muutoksia jäsenmaksuissa / FHRA  (Luettu 20005 kertaa)

Poissa jontte

• Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Muutoksia jäsenmaksuissa / FHRA
« Vastaus #6 : 09.01.2014 - klo:06:18 »
ok outoo ... tosin jos oot ollu jäsenenä siellä eikä jäsenkerhon jäsenenä niin ne ei oo tienny et kuulut tähän kerhoon mut siis homma lienee linjassa kun jäsenmaksu on hoidettu =)

jäsenkerho jäsenenä siellä ollaan oltu.ohessa kopio overdriven sivuilta.

Miitu 18.11.2013 12:28 (Re: FHRA tiedottaa)
Tulokasjostain, Rekisteröitynyt: 12.03.2008 11:53, Viestit: 23
FHRA:n toimistolta tervehdys,

Tänään aamulla laitoin sähköpostilla jäsenmaksukaavakkeen jäsenillemme. Mikäli et ole kaavaketta sähköpostilla saanut minulla ei todennäköisesti ole sähköpostiosoitettasi. Ilmoitathan sen ystävällisesti minulle osoitteeseen miia.verhola@fhra.fi.

Samainen kaavake tulee myös Takaluukusta lehdessä joka ilmestyy joulukuun alussa.

AKK hoitaa kilpailijajäsenten laskutuksen joten niihin eräpäiviin meillä ei ole mahdollisuutta vaikuttaa. Emme kuitenkaan laskuja karhua mutta toivoisin kuitenkin ilmoitusta minulle mikäli ette meinaa jäsenmaksua lainkaan maksaa.

-Miia
GTA-88,procharger,Autronic SM4 ja jotain muuta pientä.

Poissa Moona

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Nainen
  • Puheenjohtaja
« Vastaus #5 : 08.01.2014 - klo:21:43 »
ok outoo ... tosin jos oot ollu jäsenenä siellä eikä jäsenkerhon jäsenenä niin ne ei oo tienny et kuulut tähän kerhoon mut siis homma lienee linjassa kun jäsenmaksu on hoidettu =)
Trans am GTA -88 305 cid TPI + T5

Poissa jontte

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 08.01.2014 - klo:20:10 »
Mulle ainakin lähettivät jo viime vuoden puolella laskun tuolta fhra:sta.kun makso ennen joulukuun puoltaväliä sai jonkun kokoaika lipun näyttelyyn.joten minä ainakin olen maksanut tämän vuoden fhra:n jäsenmaksun (30euroa) jo viime vuoden puolella.ei nyt enään ole kyseistä s-postia tallella kun lähettävät sieltä aina niin saat..an isoja tiedostoja.
GTA-88,procharger,Autronic SM4 ja jotain muuta pientä.

Poissa Moona

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Puheenjohtaja
« Vastaus #3 : 08.01.2014 - klo:19:34 »
http://www.fhra.fi/fi/fhra/jasenedut/

ohos eipäs tunnistanu ääkkösiä =)

Poissa ratskin

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • En osaa edes kuvaa laittaa
« Vastaus #2 : 08.01.2014 - klo:19:32 »

Fhran jäsenkerho jäsenet saa normaalit jäsenedut mitkä löytyy alla olevan linkin takaa .
http://www.fhra.fi/fi/fhra/jäsenedut/
[/quote]
error 404, :W :W

Poissa Moona

• Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • Puheenjohtaja
Muutoksia jäsenmaksuissa / FHRA
« Vastaus #1 : 08.01.2014 - klo:19:26 »
FHRA on muuttanut jäsenkerho jäsenien jäsenmaksu käytäntöä . Fhran vanhat ja uudet jäsenet jotka kuuluu F-body club of Finland ryhyn tulisi suorittaa molemmat jäsenmaksut kerhon tilille 800010-71036728 Sampo

Fhran jäsenmaksu on 30 € ja F-body club of Finlandin jäsenmaksu on 20 € . Joten jos haluat liittyä Fhran jäseneksi tai olet jo Fhran jäsen sinun tulee suorittaa jäsenmaksuna 50 € ja laittaa asiasta infoa jäsenrekisterin hoitajalle .

Fhran jäsenkerho jäsenet saa normaalit jäsenedut mitkä löytyy alla olevan linkin takaa .
http://www.fhra.fi/fi/fhra/jasenedut/

« Viimeksi muokattu: 08.01.2014 - klo:19:35 kirjoittanut Moona »