Kirjoittaja Aihe: -80 camaro 10bolt 8,5"  (Luettu 2471 kertaa)

Poissa AllGoNoShow

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #10 : 27.01.2014 - klo:21:59 »
Syksyllä tuli perä valmiiksi, 4.11 ja lukko. Melko makee ajella vaikka tehoja ookkaan ku 300hp  \m/

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2248
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #9 : 16.06.2012 - klo:18:37 »
Onko tuossa t56:ssa od? Noista manuaaleista en oo nähny kun unta  ;D
Tilasin levylukon ja välityksen usasta e-bayn (välittäjän) kautta käytettynä.Ovat olleet jossain uudemmassa pick upissa.

Siinä on OD:ta peräti kaksin kappalein; eli 4. on suora, 5. ja 6. ovat molemmat ylivaihteita ;D Mulla oli 6.lla ja 3.42 perällä 100km/h vauhdissa kiekkoja semmoset 1250rpm.
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Turnn

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 122
  • Oma teksti
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #8 : 16.06.2012 - klo:16:35 »
Antakaahan muuten mielipiteitä, kumpi välitys 3.73 vai 4.10?

Auto 2gen,  tekniikkana lt1 95vm ja t56, takarenkaat 275/60-15.

Itse sitä mieltä että 4.10 muttamutta..   :o

Mulla 3,73:n ,th700:n ja samankokoset renkaat. Ihan ok.kun en tiheämmistä tiedä. Onko tuossa t56:ssa od? Noista manuaaleista en oo nähny kun unta  ;D
Tilasin levylukon ja välityksen usasta e-bayn (välittäjän) kautta käytettynä.Ovat olleet jossain uudemmassa pick upissa.

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2248
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #7 : 14.06.2012 - klo:20:40 »
ja eihän niitä kaikkia pykäliä tarvi hämmentää, vaan voi nakata esim 1. --> 4.lle
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9522
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #6 : 13.06.2012 - klo:23:03 »
Ei mua noi kierrokset matkassa mietitytä kun oon ne kyllä jo laskenut, mutta mites noin niinkun suorituskyvyn kannalta? Meneekö liikaa aikaa vaihteiden vemputukseen 4.1 vrt 3.73? :D Tosin ei sillä kyllä niiin suurta merkitystä oo kun vartille ei olla menossa, perus sudittelut ja liikennevaloista lähdöt on Ne jutut..  ;D \m/

Taitaa 4.1 mennä tilaukseen  m/
Kun pidat 28" takarenkaat niin valitys ei mene liian tiuhaksi normikaytossa 4.1 ;) ei ole hirvee ero noilla valityksilla joten tiuhempi on parempi :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa AllGoNoShow

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #5 : 13.06.2012 - klo:22:37 »
4:10 m/ ~100 km/h kierrokset nousee ~1350 (3.74) ~1500(4.10) 6.vaihteella. 4.vaihteella 100km/h 2700(3.74) ja 3000 (4.10). 50 km/h pystyy kruisailee kivasti 4.lla kun kierroksia ~1500 :)

Ei mua noi kierrokset matkassa mietitytä kun oon ne kyllä jo laskenut, mutta mites noin niinkun suorituskyvyn kannalta? Meneekö liikaa aikaa vaihteiden vemputukseen 4.1 vrt 3.73? :D Tosin ei sillä kyllä niiin suurta merkitystä oo kun vartille ei olla menossa, perus sudittelut ja liikennevaloista lähdöt on Ne jutut..  ;D \m/

Taitaa 4.1 mennä tilaukseen  m/

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9522
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #4 : 13.06.2012 - klo:21:54 »
Antakaahan muuten mielipiteitä, kumpi välitys 3.73 vai 4.10?

Auto 2gen,  tekniikkana lt1 95vm ja t56, takarenkaat 275/60-15.

Itse sitä mieltä että 4.10 muttamutta..   :o
4:10 m/ ~100 km/h kierrokset nousee ~1350 (3.74) ~1500(4.10) 6.vaihteella. 4.vaihteella 100km/h 2700(3.74) ja 3000 (4.10). 50 km/h pystyy kruisailee kivasti 4.lla kun kierroksia ~1500 :)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa AllGoNoShow

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #3 : 13.06.2012 - klo:20:04 »
Antakaahan muuten mielipiteitä, kumpi välitys 3.73 vai 4.10?

Auto 2gen,  tekniikkana lt1 95vm ja t56, takarenkaat 275/60-15.

Itse sitä mieltä että 4.10 muttamutta..   :o

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3619
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Vs: -80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #2 : 18.05.2012 - klo:12:44 »
Eli 80 vuoden camaro, vaihdelootaksi tuli t56 ja nyt pitäs tuo perävälitys laittaa tiheemmäksi ja lukkokin pitäisi perään saada.
Saako suomesta esim. 4.10 välitystä tuohon perään käypäsenä miten ja mistä? Samoin lukko.
Nykyinen välityshän siellä on joku 2.5-3.08 eli aika helvetin ylipitkä...

Jos pohjois-karjalan alueelta joku tietää hyvän perärempan tekijän niin voi laittaa vaikka yv:llä..
Eiköhän noilt meidän tukijoilt mahda saada kuten US-Parts tai RacersPlace ku vaan tilaa parempi jos olis tilausnumerot tiedossa mut kyl se ilman niitäki varmaan onnistuu  :)
CHEVROLET CAMARO 99 Z28. BUICK LE SABRE 84 LEPPÄJEEPPI 8H HA.

Poissa AllGoNoShow

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 27
-80 camaro 10bolt 8,5"
« Vastaus #1 : 17.05.2012 - klo:23:06 »
Eli 80 vuoden camaro, vaihdelootaksi tuli t56 ja nyt pitäs tuo perävälitys laittaa tiheemmäksi ja lukkokin pitäisi perään saada.
Saako suomesta esim. 4.10 välitystä tuohon perään käypäsenä miten ja mistä? Samoin lukko.
Nykyinen välityshän siellä on joku 2.5-3.08 eli aika helvetin ylipitkä...

Jos pohjois-karjalan alueelta joku tietää hyvän perärempan tekijän niin voi laittaa vaikka yv:llä..