Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Varmemmin toimii jos jättää alkuperäisen lambdan boxille ja laajakaistan mittarille.
2
Pistetääs syystarjous..

170e koko läjästä.  8)

Huonokuntoiset etuvilkkujen umpiot kaupan päälle.
4
Vielä ois suppiloita myynnissä.
6
Muuta / Vs: F-BODYJA näkynyt?
« Uusin viesti kirjoittanut Anders eilen kello 16:42 »
Punainen loppupään Firebird Formula Lohjan Lempolan liikenneympyrässä tänään noin kello 16 aikoihin. Lähti Lohjan keskustaan päin.
7
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: Trans am -01 purussa
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM eilen kello 15:32 »
Joko sille antennille on löytynyt kunto ja hinta...? 19.9 sanoit mailissa katsovasi...
8
Tuossa vanhemmassa Innovatessa oli suoraan tuo toinen lähtö emulointi normilambdalle, mutta tuossa uudessa sekin on ohjelmoitava. Innovaten LM-1 ohjeista löysin tälläiset arvot: 1V=8AFR and 0V=18AFR joilla saa tuon mittarin näyttämään oikein, mutta tuokin on vähän niinkuin väärinpäin. Mutta sama ohjelmointi taulukko löytyy.
http://www.innovatemotorsports.com/resources/autometer-integration.php

Eihän se tuolle mittarille ole väärinpäin? Juuri noinpäin minäkin olen sen ohjelmoinut, toki hieman eri AFR arvoilla (1V=10AFR and 0V=20AFR) olen itse asettanut mutta sehän taas on makuasia minkä AFR seoksen haluaa tuolla Autometerin ledi mittarilla nähdä.
9
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Vs: Trans am -01 purussa
« Uusin viesti kirjoittanut Jani eilen kello 14:29 »
Vieläkin löytyy osia
10
Laita siihen katin korvaavaan putkeen. Nätti ottaa irti porailua ja asennusmutterin hitsausta varten  m/

Ja voithan sää laittaa tosiaan arvot 0.1-0.9V väliin, keskiarvo osuu 0.5V mutta pitäs varmaan tietää sekin minkä laitat 0.1V ja 0.9V näyttämän rajoiksi AFR:nä? Muistaakseni Innovatessa piti antaa tuo ylä ja alaraja voltteina, mutta samalla tieto mitä AFR:ää nuo vastaa. En ole ihan satavarma kun siitä on se 11 vuotta aikaa kun säädin nuo arvot mutta muistelisin että noin se meni. Jotenkin muistelen myös että siellä olisi ollut valinta semmosellekin vaihtoehdolle että se emuloi vaan normilambdaa se toinen lähtö?
Tuossa vanhemmassa Innovatessa oli suoraan tuo toinen lähtö emulointi normilambdalle, mutta tuossa uudessa sekin on ohjelmoitava. Innovaten LM-1 ohjeista löysin tälläiset arvot: 1V=8AFR and 0V=18AFR joilla saa tuon mittarin näyttämään oikein, mutta tuokin on vähän niinkuin väärinpäin. Mutta sama ohjelmointi taulukko löytyy.
http://www.innovatemotorsports.com/resources/autometer-integration.php
Sivuja: [1] 2 3 ... 10