F-Body Club of Finland

F-Body Tekniikka => Vaihteisto ja voimansiirto => Manuaalit => Aiheen aloitti: Jake - 20.02.2010 - klo:23:49

Otsikko: vauhtipyörä: alu vai teräs?
Kirjoitti: Jake - 20.02.2010 - klo:23:49
hinnassa ei mitään eroa. Motissa tulee olemaan vääntöä reiluhkosti, siks oisin itse kallistumassa ton alupyörän suuntaan, painoa kun olis vaan 18 (8.1Kg) lbs vs. teräs 29 lbs (13 Kg). Ainakin kierroksia kelais nopeemmin.. taitaa olla se ikuinen dilemma taas kyseessä.
Otsikko: Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
Kirjoitti: Jarno - 21.02.2010 - klo:00:10
Minkä firman kikkaretta oot kattellu? Itseä myös himottaisi tuo köykämiininen.. vaikka väännöllä ei tullakkaan juhlimaan  :W
On toi 5kg'n ero kuitenkin aika valtava pyörivässä massassa.
Otsikko: Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
Kirjoitti: Jake - 21.02.2010 - klo:09:12
Minkä firman kikkaretta oot kattellu? Itseä myös himottaisi tuo köykämiininen.. vaikka väännöllä ei tullakkaan juhlimaan  :W
On toi 5kg'n ero kuitenkin aika valtava pyörivässä massassa.

 ram 2555 tai centerforce 700173, toistaseksi ainoat jotka naittaa wanhanmallin akselin lt1:n T-56:een sopivaan kytkimeen.
Otsikko: Vs: vauhtipyörä: alu vai teräs?
Kirjoitti: Jake - 21.02.2010 - klo:10:05
joo tota olen haaveillukki, mutta ne dineerot on (aina) taas vähissä. jos tän kesän koittas tolla specillä pärjätä, olettaen että malttaa noista kaasuista pysyä erossa.