F-Body Club of Finland

Yleistä turinaa => Yleistä keskustelua => Aiheen aloitti: jjoke69 - 20.08.2010 - klo:22:31

Otsikko: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: jjoke69 - 20.08.2010 - klo:22:31
mitä vaatii jos muuttas ponun 6:tosesta 8:siksi? on tällä hetkellä 3,1 v6 mut itteä kiinostas vaihtaa kone kasiksi, on ruisku kone ! JOUTUUKO VAIHTAAN MITÄ?
Tolpat, Jarrut ,Ohjainpoksi yms....., entä sitte jos muuttaa kaasarikoneeksi ja ottaa ruisku hilut veke?


onkos jollain konetta ja laatikkoa myytävänä ( ja tietenki tietoa ))
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: mikke - 21.08.2010 - klo:00:14
ilmeisesti 3 sukupolven auto. kone ruiskun sähkönippuineen ja boxeineen. riippuen käytettävästä vertailumoottorista mitä kasia ollaan nokalle nostamassa: etujouset, takajarrut, mikä vaihteisto? onks vähäpäästönen?
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: jjoke69 - 21.08.2010 - klo:23:14
on 3 :nen polven(vm -90) punu, 3,1 6:nen . Mitä täs kuulostellu niin taitaa olla helpompi vaihtaa peliä kuin tekniikkaa. Mut kiinostas silti mitä joutus tekemään,
sylettään kun on vähäpäästönen, ni kannattaako edes yrittää???
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: Nupa - 21.08.2010 - klo:23:16
Tosta vaan kauppaa tekemään http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=49314.0  m/
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: mikke - 22.08.2010 - klo:00:27
vähäpäästösenä voit unohtaa kaasari ajatuksen melkeen samantien on toki sähköohjattuja kaasareita mut ei taida maksaa vaivaa. TPI, LT1, LS1yms olis se vaihtoehto mikä pitäs löytää sähköineen ja poxeineen että homma onnistuis ja mielellään vaihteiston kanssa.  paljo helpommalla pääset jos vaihat koko auton kasikoneiseen.

toisaalt alusta erot on aika pieniä kallistuksen vakaaja ja jouset edessä sekä mahollinen levyjarrutarve takana, et jos koppa on hyvä ja mieleinen ni miksikäs ei mut hommaa siinä kyllä on muutamalle illalle
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: GTATL - 22.08.2010 - klo:02:49
vähäpäästösenä voit unohtaa kaasari ajatuksen melkeen samantien on toki sähköohjattuja kaasareita mut ei taida maksaa vaivaa. TPI, LT1, LS1yms olis se vaihtoehto mikä pitäs löytää sähköineen ja poxeineen että homma onnistuis ja mielellään vaihteiston kanssa.  paljo helpommalla pääset jos vaihat koko auton kasikoneiseen.

toisaalt alusta erot on aika pieniä kallistuksen vakaaja ja jouset edessä sekä mahollinen levyjarrutarve takana, et jos koppa on hyvä ja mieleinen ni miksikäs ei mut hommaa siinä kyllä on muutamalle illalle
tai sitten laittaa pienen puhaltimen ja saa saman tehon kun noista vanhoista v8.sta ;) jarrujen parantaminen tuntuu olevan kasurista kiinni, kun kayttavat mallisarjan 3.gen tehokkainta eli 250hv turbo t/a.ta vertailuna vaikka kukaan ei kaiketi ole asentanut 1LE jarruja eteen ;)
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: jjoke69 - 24.08.2010 - klo:18:42
noita 6 koneita on käsittääkseni jo aluperäisenä turbona et ei varmaan kovin hirveitä juttuja joudu tekemään???
Otsikko: Vs: 6 koneesta 8:ksi
Kirjoitti: GTATL - 24.08.2010 - klo:20:09
noita 6 koneita on käsittääkseni jo aluperäisenä turbona et ei varmaan kovin hirveitä juttuja joudu tekemään???
On ollut ja 3.1l turbo mutta etuvetoisessa gran prix.ssa. En kylla osaa sanoa paljonko joutuu tekee, taytyisi syventya enemman asiaan. Suosittelen googlettamaan, kylla joku ameeriikan pellepeloton tankin on jo tehnyt ;D