Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
TBI / Vs: Vika vai ominaisuus
« Uusin viesti kirjoittanut BB eilen kello 22:18 »
Nyt sain viimeinkin tuon vesikierto muutoksen tehtyä muttei se kyllä maailmaa kaatavat päivitys ollut,edelleen kovin hidas lämpenemään.

Hieman se nopeutui joten ei ihan hukkaan vaivannäkö mennyt.
2
MYYDÄÄN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Firebird/Camaro 88-92 ilmastointi
« Uusin viesti kirjoittanut V8 eilen kello 18:49 »
Tämmöset ilmastoinnin vehkeet olis myytävänä ovat käyttämättömät/uudet.Eli tämän laitettua käy R134a kylmäaineet

620€
3
Alusta / Vs: 4 gen etu alatukivarret
« Uusin viesti kirjoittanut RaiRai 11.11.2018 - klo:22:47 »
Tuo säätökalu ei ole aivan pakollinen jos tekee säätämisestä ”jonkun muun ongelman” joskin sorkkaraudan jäljet on silloin mahdollisia...
Pahoin pelkään että se onkelma löytyy kuitenkin asiakkaasta kun "tähän tarttis erikoistyökalun", ja jos ne rupee soveltaa niin toisaalta käteen voi lopulta jäädä vain ne sorkkaraudan jäljet ja paha mieli :)
4
Alusta / Vs: 4 gen etu alatukivarret
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM 11.11.2018 - klo:22:42 »
Tuo säätökalu ei ole aivan pakollinen jos tekee säätämisestä ”jonkun muun ongelman” joskin sorkkaraudan jäljet on silloin mahdollisia...


Oon muutamaan 4gen puslat vaihtanut ja on kyllä onnistunut raidetankoja irroittamatta mutta pulttien kanssa joutuu kyllä painimaan...
5
Alusta / Vs: 4 gen etu alatukivarret
« Uusin viesti kirjoittanut RaiRai 11.11.2018 - klo:21:49 »
Toinenkin tukivarsi tuli viikolla vaihdettua. Sen etumaisen pultin irroitus taitaa oikeaoppisesti mennä näin kun nyt tein eli raidetangon ulkopää irti, sitten siltä puolen hammastanko sisään niin pultti mahtuu tulemaan ulos helposti.

Pyöränkulmien säätö ois vielä. Saattais keretä tälle kaudelle tekemään... Mistähän kandeis hommata se camber/caster säätötyökalu?


Tuossa kuvat vasemmanpuolen vanhasta tukivarresta, oikeanpuoleinen samassa kunnossa. Että jos jotakuta kiinnostaa taikoa näistä uudet niin laittaa vaikka viestiä, jonkunnäköstä korvausta vastaan voisin luopua. Luulen että nuo pölyttyy melko kauan varastossa ennen kuin itse alan niitä hieromaan...



6
Projektit / Vs: Camaro -80
« Uusin viesti kirjoittanut aric-z 11.11.2018 - klo:14:33 »
täydyt laskee ni tiet kertoo meille tosin se saattaa pikkusen hidastaa hommaa mut sit tietäs monenko palan palapeli oli kyseessä :D
ei taida jaksaa moista hommaa, joku muu vois laskee. :W

apurungon kiinnityspultit hain uudet paikallisesta kiinnitystarvikkeesta, vanhat oli vähän ohentuneet.
taka-akselin u-pultit menee myös vaihtoon. otan ne rokkiautosta,kun tulee muuta tarvetta.
7
Projektit / Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL 11.11.2018 - klo:13:00 »
Näin mä ymmärsin noi säädöt.
Punainen= siirtää lasia pituus suunnassa eteen tai taakse.
Vihreä = siirtää lasia als tai ylöspäin, (yläraja)
Sininen = lasia voi kaillistaa eteen päin tai taakseppäin auton leveys suunnassa. eli miten lasi istuu pystytiivisteen kanssa ja ei osu suljettaessa t-topin huulitiivisteeseen
Keltainen = vaikuttaa ilmeisesti lasin etuohjaimeen jota voi kallistella jos lasi jumittaa(ehkä)

Kuskin ovi toimii jo hienosti repsikan oveen jäi vielä hommia ::)
8
Projektit / Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL 11.11.2018 - klo:12:54 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
Juuri näin ;D
9
Projektit / Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Uusin viesti kirjoittanut gmc63 11.11.2018 - klo:11:38 »
Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Ei oo suurimaa suuret toleranssit halvalla tehty tusinaauto  ;D ;D
10
Projektit / Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ 11.11.2018 - klo:11:14 »
Mulla ainakin muutti istuvuuden uudet tiivisteet ja saranatapit. Niin ja tuskin ovikaan on ihan samassa paikassa kun aikaisemmin. Tarttee laittaa kuvilla miten tota lasia säädetään, etukolmion säätö on vielä hiukan hakusessa. Tartteis saadan sitä inan alemmas ::)

Muistaakseni jostaki löysin ohjeen mihin mikäkin säätö vaikuttaa kun 1977 Formulan lasit säädin, kaiketi melko pitkälle samantyylinen 3 genissäki. Senkin kyllä muistan että siltiki jostaki syystä se ei mittää herkkua ollut, välillä kun sai lasin istumaan tiivisteitä vasten täydellisesti niin sitten alko ne mekanismit kanittaa lasia nostaessa/laskiessa jne. Kyllä ne sieltä yrityksen ja erehyksen kautta löyty mutta jotenkin tuli olo että onkohan ne koskaan noissa sekä pelannu hyvin että istunu 100% täydellisesti tiivisteitä vasten  ;D
Sivuja: [1] 2 3 ... 10