Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
3
Laitetaan parit makustelu kuvat pölysestä ja keskeneräsestä autosta  ;D
4
Tällanen on tulossa yleiseen myyntiin kahen vkon sisällä, ajattelin tänne laittaa ensimmäisenä että kerholaisetkin ehtii asiaan reagoimaan jos sattuu kiinnostamaan:

- Alkuperäinen Camaro Iroc-Z T-top 1987

- Ei vähäpäästöinen eikä katista merkintöjä rekisteriotteessa

- 100% Ruosteeton ja hitsaamaton = eli tänä päivänä koriltaan melkoinen löytö

- Punainen väri mikä ei hilseile eikä ole haalistunut. Takapuskuri joskus uudestaan maalattu ja siinä on pieni sävyero muuhun koriin (ei kolaroitu!). Muuten maalipinnasta voisi vielä antaa 8+ arvosanaksi, korissa ei ole kuin pari parkkipaikka oven jälkeä sekä normi pientä kiveniskemää keulassa, 5m päästä katottuna kuitenkin lähes kuin uusi auto.

- Moottori Suomessa täysin uusiksi rakennettu rolleri 350TPi (0.030 ylikokoon porattu = 355cid)
   + Ajettu remontin jälkeen 750km
   + Täysin koneistettu ja uusiksi rakennettu isolla rahalla
   + Uudet Edelbrockin alukannet
   + Uusi Comp Cams 264 TPi:lle suunniteltu nokka-akseli
   + Tehot noin +300hv (edelleen vakio TPi imusarjalla, halutessa imusarjan vaihtamalla tehot nouseekin sitten rajusti ylemmäs)
   + Moottorissa kaikki uutta ja koneistuksista jne. kuitteja tonnikaupalla, moottori tehty 2016-2017. Vanhaa muistaakseni on vain lohko, kampiakseli sekä imusarja.

- TH700 ja noin 2500rpm stall turbiini. Laatikolla ajettu 4tkm ja lootan on tehnyt FBCOF palstaltakin tuttu mielestäni Suomen vakavasti otettavin TH700 laatikkospecialisti  ;)

- Lukkoperä

- Edelbrock TES peltisarjat ja vapaavirtausputkisto

- Sähkölasit

- Cruise

- Alustassa uretaanipuslat jne jne.

- Ilmastointi (ei tällä hetkellä remmi kytketty koska ei istu korkeiden venakoppien vuoksi täysin paikalleen)

- Kunnon humppavehkeet tupla subbareineen/vahvareineen erittäin "huomaamattoman" tyylikkäästi autoon asennettuna

- Musta kangas sisusta ja se on 99% virheetön ja ryhdikäs jopa katon T-top verhoiluja myöten, vain kojelaudassa kuskin puolen sivukulmassa pieni 2cm pitkä halkeama

Auto ollu edellisellä omistajalla joka on mun kaveri 10 vuotta. Siitä hajosi alkuperänen kone 5 vuotta sitten ja auto sitten "unohtui" lämpimään talliin 5 vuodeksi seisomaan. Nyt auto palautettu liikenteeseen, ekat testiajot suoritettu uudella moottorilla pari päivää sitten ja tekniikka on erittäin mehukas tässä, laatikko ja moottori pelaa paremmin yhteen kuin mitä olen koskaan millään TPi moottorisella ajanut. Välitön voimantunne ja kaasuun reagointi heti pintakaasulta ja voimaa tuntuu olevan. Huipputehoja rajoittaa tuo TPi imari että jos oikeen nopean haluaa niin ei muuta kuin Stealth Ram tilalle tms. Tällaisenaankin kuitenkin kumi palaa lapsellisen helposti ja cruisailuun mahtava peli, voimaa tarjolla koko ajan riittävästi ja erittäin sähäkäs laatikko pitää huolen että se seuraa kuskin kaasujalkaa just eikä melkeen.

Camaro myydään katsastettuna ja loppuviimestelyt tehtynä 12.500 eurolla. Jos haluat ostaa nyt karvan verran keskeneräisenä niin hinnasta voidaan tinkiä vielä.

Listalla on vielä seuraavat asiat että auto on käytännössä timantti:
- Käsijarrun säätö leimalle
- Cruisen ja ilmastoinnin kytkentä
- Koria alaosassa kiertävän alkuperäsen koristeteippauksen uusiminen (uusi koristenauha hommattu)
- Varmaan jotaki pikkuhiplausta mutta tuossa ne merkittävimmät, eli siis lähes valmis auto nyt

Autossa katalysaattori tällä hetkellä paikallaan vaikka tuskin tarvii tuolla nokalla että menee alle 600HC päästöihin, mukavasti rumputtaa mutta ei ole vielä "niin kireä", varsinkin kun on nimenomaan tähän moottoriin suunniteltu nokka. Katin tilalle olemassa korvausputki jonka saa mukaan.

Toivoisin menevän ymmärtävälle/arvostavalle harrastajalle tämän auton ja siksi ilmoitus täällä ennenkuin päätyy Nettiauton turhan kyselijöiden uhriksi. Tämä on koriltaan/maalilta ehkä vielä parempi kuin mitä tuo minun oma. Eli hyvin ainutlaatuinen tilaisuus nyt tarjolla asiasta ymmärtävälle.

Hintapyyntö on sen 12.500 euroa leimattuna ja pikkuviimestelyt tehtynä. Tässä autossa käytännössä tuliterä alkuperäisen mukainen tekniikka mikä mahdollistaa auton museoinnin myös tarvittaessa. Tämä hinnoiteltu niin että myydään rahalla. Yksityisviestilläkin voi autosta kysellä ja soittaakin voi, eli mun numero 050-4872489. Soita ja osta itellesi auto joka on samalla loistava sijotus, hinnat rajussa nousussa ja tämä on juuri niin kunnostettu/säilynyt yksilö jolla se kovin arvo tulee olemaan.
5
Kori / 2 gen painot.
« Uusin viesti kirjoittanut BB eilen kello 09:20 »
Onko kellään tietoa jos otetaan esim 71 ja 81 camaro 350 joku perusversio,paljonko paino on kasvanut korin elinkaaren aikaan?

Aika ristiriitaista tietoa tullut vastaan mitä koittanut kaivella.
6
OSTETAAN AUTOT & OSAT (Camaro/Firebird) / Firebird -88 5.0 MAF (Oulun läheltä)
« Uusin viesti kirjoittanut Inhuman 25.05.2018 - klo:15:54 »
Moro

löytyiskö keltään Oulun seudulta testiin / myytäväksi TPI 305 Maffi ?
7
Muuta / Vs: Saitko hyvää vai huonoa palvelua laita juttu tänne
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM 25.05.2018 - klo:14:42 »
Heh, dpd seuranta väittää että ovat muka koittaneet toimittaa puuttuvat renkaat eilen klo19. jee olin koko illan himassa *clap*
Kerran on mulle tullut DPD-llä tavaraa ja sekin lähti takaisin lähettäjälle kun eivät muka kolmella jakeluyrityksellä saaneet tuotua. Viimeisin maininta oli "osoite tuntematon"...
Liekö paketti edes koskaan käynyt täälläpäin...
8
Projektit / Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Uusin viesti kirjoittanut Missy 25.05.2018 - klo:13:07 »
Normitunne alle 600hv moottorilla.  ;D

Montakohan päivää ois ajokortin säilyvyys... täälläpäin ei säily ainakaan kaikki tolpatkin viilattu just eikä melkein että välähtävät.
9
Projektit / Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Uusin viesti kirjoittanut Mopo305 25.05.2018 - klo:12:54 »
Normitunne alle 600hv moottorilla.  ;D
Mulla oli ongelmia tuollasella, satasta kun ajoi, ja polkas kaasua niin suti sata metriä. ;D
10
Projektit / Vs: Pontiac Firebird (White Rider)
« Uusin viesti kirjoittanut Fenix 25.05.2018 - klo:12:42 »
Normitunne alle 600hv moottorilla.  ;D

 ;D m/
Sivuja: [1] 2 3 ... 10