Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ 17.04.2018 - klo:19:21 »
Tollaset pitää ostaa pois kuleksimasta ja pistää takasin liikenteeseen  m/

Ehottomasti samaa mieltä tästäkin, näissä aika monesti vaan se ongelma että nuo on omistajien silmissä vieläki ainaki sen 5 tonnin autoja.... m-
92
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut Nupa 17.04.2018 - klo:18:30 »
Tollaset pitää ostaa pois kuleksimasta ja pistää takasin liikenteeseen  m/
93
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut ratskin 17.04.2018 - klo:16:45 »
94
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut Chevy 17.04.2018 - klo:16:41 »
jätä maatumaan
95
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut BlackZ 17.04.2018 - klo:12:24 »
Jos ei ole omaa valmiutta hitsaamaan uusia lattioita niin olisin melko varovainen tarjoamaan ilman tarkempaa kunnon selvitystä.
Moottoreita ja laatikkoja saa rakenettua vielä helposti, mutta isompi ruosteremontti ja maalaus teetettynä ovat kalliimmat mitä auton arvo korjattuna.

Mutta mikäli nuo hoituu itse niin asia muuttuukin nopeasti järkeväksi.

Samaa mieltä jpe kanssa. Tuollanen auto on lähtökohtasesti jo semmonen että voi olla kunnoltaan niin pahasti rapistunut että pitäs melkeen saada jo ilmaiseksi että on järkeä tehdä. Tarkoitan sillä sitä, että sen valmiin hyvän +10k auton ostaminen voi olla viisaampaa vaikka tuon sais tonnilla.

Aina kannattaa laske mitä se valmis hyvä maksaa ja mikä tulee taas projektille lopulta hinnaksi. Että kannattaa rakentaa ja nähdä se vaiva, niin rahallisestihan se on järkevää vain silloin kuin kulut jää merkittävästi alle sen mitä valmis olisi maksanut. Monesti käy toisinpäin, ostaa 2k projektin ja siihen uppoaa 15k rahaa ja lopulta sulla on kuitenki käsissä vain se 12k arvonen auto lopulta. Jos itelleen tekee ja rahalla ei mitään väliä niin sittepä se ei tarvi laskeskella mitään.

Auton maalauskin tänä päivänä on yksistään 3gen kokosessa autossa sen 4-6 tonnia. Ja paljon palaa korin pohjien tekemiseen aikaa ja rahaa? Paljonko uppoaa tekniikkaan rahaa? Kannattaa noita varmaan vähä tsuumailla.

Mutta mitä tohon yksilöön tulee, niin ehdottomasti tutustuisin tuohon ruostetilanteeseen ja tekniikan kuntoon. Jos pelkästään ulkokuori vaan rapistuneen näkönen mutta ei ruostetta ja tekniikka toimii niin onhan tuo varmasti jonku tonnin arvonen. Jos kaikki taas mäsänä niin se arvo sitte mikä tolla on jälellä voi olla toiselle 4 tonnia ja jolleki toiselle 200€.
96
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut jpe 17.04.2018 - klo:09:10 »
Jos ei ole omaa valmiutta hitsaamaan uusia lattioita niin olisin melko varovainen tarjoamaan ilman tarkempaa kunnon selvitystä.
Moottoreita ja laatikkoja saa rakenettua vielä helposti, mutta isompi ruosteremontti ja maalaus teetettynä ovat kalliimmat mitä auton arvo korjattuna.

Mutta mikäli nuo hoituu itse niin asia muuttuukin nopeasti järkeväksi.
97
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut Gary Grand 17.04.2018 - klo:07:23 »
Tuollaset seisomaan jääneet projektit on melkoista arpapeliä..
Saattaa lähteä avaimesta käyntiin(jos sellaisia löytyy..) tai vaatia täyden rempan koneellekin. Tuollanen jäkälä ei pintaan kasva parissa vuodessa, eli seisonut jo pitempään.
Itsellä pari useamman vuoden seissyttä pirssiä tontilla, eikä niissäkään moista vielä ole.. :o

Joku syyhän heitteillejättöön on. Yleensä toimivaa autoa ei jätetä lojumaan, ainakaan omistajan ollessa vapaalla/elossa. ::)
Jos paperit saa kuntoon, niin loppuhan on vaan harrastamista! \m/

Ehdottomasti siis selvittelyn arvoista. 8)
98
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut RaiRai 16.04.2018 - klo:22:42 »
Omistaja näyttäis olevan huoleton veikko.
Neuvottelut vois alottaa parilla keissillä keppanaa :)
Taivasalle tuommonen jätetty...
99
LTx / Vs: LT1 imusarjan tiivisteet
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM 16.04.2018 - klo:22:40 »
Ei ainakaan 95-vuotisessa ole mikään paha homma vaikka alkuun vähän näyttääkin. Vähän joutuu käsikopelolla ruuvailemaan koneen takapäästä.
Asennus on sikäli tarkempaa että kun imusarjan laskee paikalleen liimamakkaroiden päälle pitää osua kerralla oikeaan kohtaan. Kätevää olla siinä kohtaa kaveri ellei ole itellä enempi kun 2 pitää ja voimakasta kättä... ::)  Asento ei ole paras mahdollinen ja piuhoja, letkuja yms. on riesana.

Sivun puolivälissä tarinaa aiheesta.
http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=65031.100
100
Projektit / Vs: Trans AM GTA
« Uusin viesti kirjoittanut GTATL 16.04.2018 - klo:22:12 »
Riippuu paljon mikä toi on alunperin 350 TPI -90 GTA.sta vois maksaa hiukan ennemmänkin kuin 2ke. Kuntohan se lopulta määrää, perä,laatikko tai moottori rikki hinta laskee aikas alas :(
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]