Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut arskatehtaalla 17.04.2019 - klo:20:17 »
Vai onko tottumiskysymys?

Mulla tämä eka camaro. Ostin auton talvella, koe-ajo kamalilla nastarenkailla. Nyt autoa laitellut pari kuukautta ja ekat kunnon ajot uusilla kesäkumeilla ja mitä vit... voiko tämä olla näin kamala auto ajaa..huh huh

Heti nelipyöräsuuntaukseen niin tulee hyvä... EI TULLU!

isommista jenkeistä ajollisesti hyviä kokemuksia niin edes voinut ajatella ..

Siis voi tuoki olla hyvä jos ei paremmasta tiedä. ????????
92
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut TransNAM 17.04.2019 - klo:20:09 »
Tehtaan kulmilla on menty ja nykyään Nankangit alla. En sanoisi mitenkään kamalaksi ajettavaksi.
Viime talvena vaihtui kaikki keulan puslat, nupit ja iskarit ja on oikeinkin hyvä ajaa joskin nyt on kulmat vain sinnepäin.


Vai onko tottumiskysymys?
93
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut arskatehtaalla 17.04.2019 - klo:19:39 »
Joo harvemmin halvin on paras millään osa-alueella..
94
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut F350 17.04.2019 - klo:19:25 »
Meinaan koittaa omaan 225/55 16 antares merkkisiä kummeja. Niitä kun on sopivasti saannissa.
Mulla on käyttiksessä antarekset ja on reilun äänekkäät, muuten ihan ok.
95
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut Chevy 17.04.2019 - klo:16:25 »
monesti riippuu ihan renkaasta,aikoinaan mm.Cooper Cobra oli 3 genis ihan hirvee vetelee urissa
96
Lisäilen listaan kun muistan mitä ylimääräisenä, löytyy lisäksi mm. 2gen Trans Am kojelaudan alle tulevia ilmakanavia jne.

ATE MK25 ABS hydrauliyksikkö 88tkm ajettu (ilman moottoria, sopii Jeep/Chrysler) 50€

Chevrolet Camaro Iroc-Z etuvakaaja (32mm), takavakaaja, panhard tanko ja LSA:t 100€

Chevrolet Camaro Iroc-Z mustat etuvilkut (käytetyt, lakalla tummennettu) ja kirkkaat sivuvilkut (uudet) 30€

Chevrolet Camaro Iroc-Z TPi 1987 imusarja täydellinen (imusarja, plenum, läppärunko, bensakiskot ja paineensäädin) 150€

Chevrolet Camaro Iroc-Z TPi 1987 valupakosarjat, putket ja marteliuksen vaimennin kromiulostuloilla 70€ (vain nouto)

Chrysler 300C Hemi 5.7 putkisto 150€

Chrysler 300C raidetangonpäät 2kpl UUDET 40€

GM 8.5" 10-pulttisen perämurikka ja 2.41 välitys irrallaan (lukoton) 100€

Jeep Wrangler lokasuojan levikkeet (mustat, hyväkuntoiset) 80€

Michelin Latitude Sport 275/45R20 kesärenkaat (4.5mm) 2kpl 60€

Mopar 440 Magnum imusarja 1967-1969 (malli 2806178 2.24.69) 100€

Pontiac 350-455 imusarja 1974 50€

Pontiac 350-455 imusarja 1977 (nro 525355) 40€

Rochester Quadrajet 4-kurkkuinen kaasutin Pontiac 400cid 1974 moottorista (toimiva) 100€

Trans Am kumimatot (mustat matot sinisellä kotkalla) 40€

Ja jos joku hinta tuntuu kohtuuttomalta niin saa esittää omankin näkemyksen.
97
Siisti 3g camaro projektiksi.

vuosimalli:        1983
Moottori:          5.7l,bensiini (rekisteriotteessa 5.0)
katsastettu:      2011
vetotapa:         takaveto
vaihteisto:        manuaali
Rekisteri nro:    cyh-50
Rekisteröity suomeen 2008, sitä ennen ollut ruotsissa.

Moottori: 350cid edelbrockin peltipakosarjalla, imusarjalla ja kaasarilla. Vanhan omistajan mukaan rakennettu ruotsissa n.2000-luvun puolivälissä (käynnistetty viimeksi 2014)

Vaihelaatikko: manuaali T5 Tremec

Viimeaikoina tehtyä:
Kardaaniakseli käytetty huollossa, tasapainotettu, ristikot uusittu. Uudet takajouset, lakewoodin uusi kytkinkoppa, ovet äänieristetty bitumilla.

Sisusta:
Muoviosat pääpirteittäin hyvässä kunnossa, pientä kulumaa on.
Sininen verhoilu, otettu irti. Kattoverhoilu mureni irrottessa ja ovipahvitkin on heikossa kunnossa

Viat:
-vaihdelaatikko on irti
-pissapojan moottoria ei ole
-konehuoneen pellissä reikä
-toisessa takavalon umpiossa pieni halkeama
-pelkääjän puolen peli rikki
-takakontin tiivisteet irrallaan
-muuta pientä

Ruostetilanne:
perässä ruostetta kuvien mukaisesti, muuten säästynyt pahimmilta ruosteilta. seissyt 8 vuotta tallissa ja vanha omistajakaan ei puheittensa mukaan ajanut talvella.

hitsattavaa:
Takana kuskinpuolella pohjassa hitsattava paikka ja konehuoneen reikä hitsattava.

Auton kylkijäisiksi tulee:
Edelbrockin e-street kannet + pahvit+pultit, vanha kytkinkoppa tallella. Lisäksi myös liitteessä olevan listan mukaisesti osia.

Ulkoasu:
pellit suoria ja maalipinta hyvässä kunnossa

Kytkimen vivusto meni konehuoneen pellistä läpi, tämän takia laitoin tallille ja aloin suunitella nestekytkimen asentamsta + auton sisustan uusimista. Projekti jäi kuitenkin kesken aikasyistä. Muuton takia on aika pistää projekti eteen päin jollekkin joka saa sen valmiiksi.
 
Myydään kyseisessä kunnossa eli rullaavana ja kaikki osat mukana.

Kuvia löytyy tästä linkistä:
https://www.dropbox.com/sh/us8yxe7fw5ifjjz/AAAM4e3ZshRH5My5iwIbyrVDa?dl=0

Myyjä:
Topi Nykänen
puh: +358 50 3811 157
topi.nykanen@gmail.com

Espoon keskus.
yhteydenotot ja kysymykset mieluiten puhelimitse.
Hinta: 4750e niin saat avaimet suoraa käteesi.
Tarjouksia saa esittää.
98
Vanteet ja renkaat / 3geniin vanteet 9x18
« Uusin viesti kirjoittanut JM 77 17.04.2019 - klo:10:51 »
Onkos kukaan laittanut madallettuun tollasta kokoa 9x18 ET:0,rengastus 245-255 tms.? eli mahtuuko kaarienpuolesta tupaan.
99
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut arskatehtaalla 17.04.2019 - klo:10:48 »
Meinaan koittaa omaan 225/55 16 antares merkkisiä kummeja. Niitä kun on sopivasti saannissa.
100
Alusta / Vs: 4g Pyöränkulmat
« Uusin viesti kirjoittanut JP 17.04.2019 - klo:10:47 »
Mä kyllästysin renkaiden hakemiseen ja laitoin eteen Kumho Ecsta HS51 215/55/16,nyt on kiva ajaa. m/
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]