Kirjoittaja Aihe: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)  (Luettu 32537 kertaa)

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 822
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #80 : 17.09.2016 - klo:15:55 »
-87 camaro 0-174kmh 6.375s varovaisella lähdöllä ja 0-215km/h 10.049s . sori vaan balez , oli pakko kuitata ;D
0-100 menee alle 3s?
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5135
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #79 : 17.09.2016 - klo:08:45 »
Jäällä, sateella, hiekalla, ylämäkeen. Kova jätkä \m/ ;D
Kyseessä olikin toveri B joka tekee mitä haluaa \m/, meikäläisellä kun se jää sihen mitä osataan 8)
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10461
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #78 : 17.09.2016 - klo:05:42 »
ei se mitään.. Mä vetelen noi samat ajat joka päivä missä tilanteessa vaan. 60ft oli 2.5 tos ajas..
Jäällä, sateella, hiekalla, ylämäkeen. Kova jätkä \m/ ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4709
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #77 : 16.09.2016 - klo:22:17 »
-87 camaro 0-174kmh 6.375s varovaisella lähdöllä ja 0-215km/h 10.049s . sori vaan balez , oli pakko kuitata ;D
ei se mitään.. Mä vetelen noi samat ajat joka päivä missä tilanteessa vaan. 60ft oli 2.5 tos ajas..
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #76 : 16.09.2016 - klo:21:17 »
0-155kmh oli 8.4 sutimalla.. 100-150 kolmosella 2.9s.. 96 mustang

-87 camaro 0-174kmh 6.375s varovaisella lähdöllä ja 0-215km/h 10.049s . sori vaan balez , oli pakko kuitata ;D
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4709
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #75 : 16.09.2016 - klo:20:49 »
0-155kmh oli 8.4 sutimalla.. 100-150 kolmosella 2.9s.. 96 mustang
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 822
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #74 : 16.09.2016 - klo:17:44 »
Performance boxilla mitattua.
0-100      5,5s
100-150   4,3s
100-180   8,3s
« Viimeksi muokattu: 16.09.2016 - klo:18:44 kirjoittanut Marko »
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 277
  • Hmm.. ottaisko poron.. vai Veekasin.
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #73 : 15.09.2016 - klo:15:27 »
Johan rupee aika huononemaan, kun vetää 200km/h saakka. Tuohon 180km/h menee kolmosella, mutta tässä 100-200 joutuu heittämään nelosen sisään.
Minä joudun nykyään pykältään jo viitoselle 180 vauhdissa kun perä on 4.10 ja kuudentonnin yläpuolelle ei ole hyötyä kierrättää. Viitonen loppuu n. 240 kohdalla.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2016 - klo:15:28 kirjoittanut Timo »
Vain paskahuusissa pytyt on pystyssä.

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5976
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #72 : 14.09.2016 - klo:19:44 »
Johan rupee aika huononemaan, kun vetää 200km/h saakka. Tuohon 180km/h menee kolmosella, mutta tässä 100-200 joutuu heittämään nelosen sisään. Vaihdoinkin vielä näköjään, kun mummo.. 0,8s oli veto pois.  ;D ;D

100-200 meni 6,3s.  (3+4 vaihteet)

80-120 meni 1,2s    (kakkosella)

Boostia 1,2-1,3bar

Se on just se kuljettaja isossa roolissa manuaalin kanssa leikkiessä. Neloselle vaihto pitäis olla kaikkein nopein vaihto.  ;D
80-120 kun menee tohon noin sekuntiin, niin siinä just nippa nappa pääsee ohi siitä papparaisesta mikä vetää datsunilla tientukkona edessä...  \m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 790
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #71 : 14.09.2016 - klo:19:40 »
Piti käydä vielä itsekkin testailemassa lisää :
100-160 6,1sek
80-160 7,9sek
80-140 5,7 sek
 
Vaihteina 3-4 ja ilmastoinnit jne päällä, autona tuo sigun camaro ja mittarina G-tech Pro
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 437
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #70 : 14.09.2016 - klo:19:29 »
Toi on kyllä karu luku.  ;D

Johan rupee aika huononemaan, kun vetää 200km/h saakka. Tuohon 180km/h menee kolmosella, mutta tässä 100-200 joutuu heittämään nelosen sisään. Vaihdoinkin vielä näköjään, kun mummo.. 0,8s oli veto pois.  ;D ;D

100-200 meni 6,3s.  (3+4 vaihteet)

80-120 meni 1,2s    (kakkosella)

Boostia 1,2-1,3bar



« Viimeksi muokattu: 14.09.2016 - klo:19:35 kirjoittanut Mikey_ »
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1021
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #69 : 13.09.2016 - klo:21:29 »
Viime kesänä 80-120km/h 1.6s
Mitattiin race chronolla. Välitykset osui just sopivasti ja meni samalla vaihteella.
Tehoa oli ehkä noin 570hp viime kesänä?
« Viimeksi muokattu: 13.09.2016 - klo:21:42 kirjoittanut KimmoT »
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 790
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #68 : 13.09.2016 - klo:19:51 »
Enää ei ole vakio, mutta silloin oli vakio lukuunottamatta 1.6 vippoja, airfoil, k/n, hooker ja mufler delete, ei muuta.
tämä toki vette, 1450 kg.

Aivan , ajattelinkin että jos fbody niin todella hyviä aikoja , mutta hienosti vette kulkee kyllä  m/ itellä samalla askilla ja samalla koneella camaro ja paras 1/4 13,9 toki huonoilla 60 jalkasilla , mutta näin.
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 277
  • Hmm.. ottaisko poron.. vai Veekasin.
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #67 : 13.09.2016 - klo:18:59 »


Kylläpäs kulkee hyvin, mitä muuta löytyy koneesta? Vakio ei ainakaan voi olla?
Enää ei ole vakio, mutta silloin oli vakio lukuunottamatta 1.6 vippoja, airfoil, k/n, hooker ja mufler delete, ei muuta.
tämä toki vette, 1450 kg.
Vain paskahuusissa pytyt on pystyssä.

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 437
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #66 : 12.09.2016 - klo:21:23 »
LS tuplaturbo vai oliko vielä vaan yksi?

Yhdellä isohkolla mennään.

 Tässä pikkumosassa ei tehon kannalta juurikaan merkitystä, onko yksi iso vai kaksi pienempää. Jos olisi +400cid, niin sitten kaksoset ilman muuta.  :)
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h