Kirjoittaja Aihe: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)  (Luettu 32539 kertaa)

Poissa miyli

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #95 : 11.02.2017 - klo:16:15 »
Talviauto Camaro 2010 SS manuaali

80-120 3,2
50-100 3,2 kakkosella
100-150 4,5 vaihteet 2-3, kolmosella 4,8
150-200 7,4 vaihteet 3-4
100-200 11,9 vaihteet 2-3-4
100-140 3,6
120-160 3,9
Racelogic Performancebox
Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.


Vertailuksi 600hv BMW 335ia 100-200km/h 6s
https://youtu.be/mACsJwypPfI
BMW e92 335ia 600hv/715nm
1/4 mile 11.8s / 205km/h
100-200km/h 6,4s

Ex -91 Camaro
Ex -89 Trans am

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 822
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #94 : 26.09.2016 - klo:09:41 »
Mulle on tulossa tollanen racelaatikko lainaan, onko tarkoitus ajaa kaikki tulokset yhdellä vedolla vai joka mittaus erikseen kiihdytys mittausalueen alkamisnopeudesta aloittain?
Performance ohjelman kun lataat valmistaja sivulta niin voi ajella miten huvittaa kun se tallentaa koko setin muistikortille. Sieltä voit ottaa esim vaikka 100-150 ja se hakee koko ajosta pätkä jossa on menty tuo väli.
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 330
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #93 : 25.09.2016 - klo:19:43 »
Mulle on tulossa tollanen racelaatikko lainaan, onko tarkoitus ajaa kaikki tulokset yhdellä vedolla vai joka mittaus erikseen kiihdytys mittausalueen alkamisnopeudesta aloittain?

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #92 : 25.09.2016 - klo:19:35 »
Joku kätevähän voi laskea wunderbaumin kallistus kulmasta kiihtyvyyden jos ei muuten usko. 8)
siinävaiheessa kun taustapeili irtoaa kiinnikkeestä johtoineen ja lentää lähdössä päin naamaa + korin liimaukset irtoaa korin vääntymisestä. alkaa olla kiihtyvyys hyvällä mallilla :W
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa Marko

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 822
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #91 : 24.09.2016 - klo:11:22 »
Heti aletaan epäilemään jos on vakiosta poikkeevat ajat, eihän siinä. Täytyy varmaan ens kerralla ottaa jotain kovempaa todistetta tai lainata ihan tollanen raceboxi. Mun 100-150 aika kierroslukulogista peräisin. Tässä 70-140kmh veto matalammalla paineella. kaasu nousee kuuden tonnin tietämillä,teho nousee rajoittimen tietämille joka on 7800. Gepsi päivittyy ikävän hitaasti.

https://www.youtube.com/watch?v=rCoacrFmDVg
Joku kätevähän voi laskea wunderbaumin kallistus kulmasta kiihtyvyyden jos ei muuten usko. 8)
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 330
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #90 : 24.09.2016 - klo:09:25 »
Heti aletaan epäilemään jos on vakiosta poikkeevat ajat, eihän siinä. Täytyy varmaan ens kerralla ottaa jotain kovempaa todistetta tai lainata ihan tollanen raceboxi. Mun 100-150 aika kierroslukulogista peräisin. Tässä 70-140kmh veto matalammalla paineella. kaasu nousee kuuden tonnin tietämillä,teho nousee rajoittimen tietämille joka on 7800. Gepsi päivittyy ikävän hitaasti.

https://www.youtube.com/watch?v=rCoacrFmDVg
« Viimeksi muokattu: 24.09.2016 - klo:09:27 kirjoittanut Tapio.L. »

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 790
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #89 : 24.09.2016 - klo:08:20 »
Talviauto Camaro 2010 SS manuaali

80-120 3,2
50-100 3,2 kakkosella
100-150 4,5 vaihteet 2-3, kolmosella 4,8
150-200 7,4 vaihteet 3-4
100-200 11,9 vaihteet 2-3-4
100-140 3,6
120-160 3,9
Racelogic Performancebox
Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.

Täysin vakio laite? Aikalailla samoja kulkee kun tuo oma piristelty lt1 manuaali, hauska vertailla m/
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #88 : 23.09.2016 - klo:19:17 »
Talviauto Camaro 2010 SS manuaali

80-120 3,2
50-100 3,2 kakkosella
100-150 4,5 vaihteet 2-3, kolmosella 4,8
150-200 7,4 vaihteet 3-4
100-200 11,9 vaihteet 2-3-4
100-140 3,6
120-160 3,9
Racelogic Performancebox
Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.

1.51s nopeammin menee mulla 0-215km/h kun sulla 100-200km/h . ja silti tuntuu että oma auto on hidas kuin joku kirjasto auto.
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 437
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #87 : 23.09.2016 - klo:18:43 »

Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.

En tiedä kenen tuloksiin viittaat, mutta jos minun, niin datalogit löytyy joka vedosta.
-86 IROC-TT        9.920s@225.71km/h

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 277
  • Hmm.. ottaisko poron.. vai Veekasin.
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #86 : 23.09.2016 - klo:18:01 »
Talviauto Camaro 2010 SS manuaali

80-120 3,2
50-100 3,2 kakkosella
100-150 4,5 vaihteet 2-3, kolmosella 4,8
150-200 7,4 vaihteet 3-4
100-200 11,9 vaihteet 2-3-4
100-140 3,6
120-160 3,9
Racelogic Performancebox
Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.

Oma Vette bone stock meni aikoinaan 50-100 2,8 ja 100-150 4,8. Kun näitä vertaa huomaa että vette oli 0,4 s nopiampi 50-100, mutta 0,3 s hitaampi 100-150 koska vettellä pitää vaihtaa kaksi kertaa 2-3-4. Vaihtoihin menee yllättävästi aikaa, vaikka tietysti olen lännen nopein.
Vain paskahuusissa pytyt on pystyssä.

Poissa Timo

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 277
  • Hmm.. ottaisko poron.. vai Veekasin.
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #85 : 23.09.2016 - klo:17:49 »
Talviauto Camaro 2010 SS manuaali

80-120 3,2
50-100 3,2 kakkosella
100-150 4,5 vaihteet 2-3, kolmosella 4,8
150-200 7,4 vaihteet 3-4
100-200 11,9 vaihteet 2-3-4
100-140 3,6
120-160 3,9
Racelogic Performancebox
Ja nämä on rehellisiä lukemia, ei taida kaikilla muilla olla.
Vain paskahuusissa pytyt on pystyssä.

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4709
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #84 : 22.09.2016 - klo:20:15 »
pakko oli käydä testaamassa kun toi 100-150kmh veto kolmosella on aika optimaali mun setupille, 2.4s meni  8)
noni m/
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 330
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #83 : 21.09.2016 - klo:19:41 »
0-155kmh oli 8.4 sutimalla.. 100-150 kolmosella 2.9s.. 96 mustang

pakko oli käydä testaamassa kun toi 100-150kmh veto kolmosella on aika optimaali mun setupille, 2.4s meni  8)

Poissa Rale

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2751
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #82 : 17.09.2016 - klo:17:51 »
0-100 menee alle 3s?
noin 2s. 60ft 1.4s ja siinä 75km/h
-87 camaro iroc-z 406cid  #RS97
-07 bmw 335ci
-89 pontiac firebird "projekti"
*kaikki takavetoisia*

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4709
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #81 : 17.09.2016 - klo:17:41 »
Jäällä, sateella, hiekalla, ylämäkeen. Kova jätkä \m/ ;D
kyllä!!  \m/
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15