Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 785860 kertaa)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #9 : 23.12.2012 - klo:05:50 »
Alkuperainen laahurinokka+nostajat vaihtuu rollereiksi ja nokassa varovaiset 206/206 asteet ;D Oljypumppu+etukoppa on Weber racing.n modaamat ja nokkaketju fullroller. Dampperi on billet mallia weber ja keinut on tallaiset 8)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #8 : 23.12.2012 - klo:05:35 »
Tassa kuva imukannesta/kanavasta jota on jo hiukan alettu kaivaa ja hyvin nakeen kuika paljon kanavista taytyy kaivaa etta sai kohdalleen ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #7 : 23.12.2012 - klo:05:29 »
Ebaysta sitten loysin kaypaset kannet kun eihan noita alkuperaisia (702) mistaa loyda eika varamoottoristakaan niita raaskinut ottaa irti. Kannet (248) makso 75$ kipale, joo eihan ne kalliit olleet ja kyllahan sen naki kun imuvenojen kupitkin oli eri kokoiset ;D Hiukan etsiskelyn jalkeen loysin Manleylta rosteri venat joissa on natisti kaulatkin ohennettu :) tassa kuva uusista kansista "putsattuna"
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #6 : 23.12.2012 - klo:05:19 »
Kansien kanssa se jumppa sitten alkoikin ::) Alkuperaiset ehdin kevyesti portata, mutta eihan toinen kansista sitten mennyt paine testista lapi vaan imu/pako kanavien valista loytyi halkeama :( tassa kuva alkupeaisista kansista "putsattuna"
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #5 : 23.12.2012 - klo:05:15 »
Kone nostettiin ulos tarkastettavaksi ja yhdesta pytysta loytyi naarmu joten alakerta paatettiin rekentaa kokonaan. Sylinterit porattiin ekaan ylikokoon ja takomannat (diamonds)+Diamond Total Seal Moly Rings ja tako H-veivit (scat). Kanpiakseli paatettii uusiokayttaa kun sita ei tarttenut kun hiukan kiilloittaa. Nama 3.8L V6.set on sisaisessa painossa jo vakiona joten mitaan ihmeita kampuralle ei tarvinnut tehda :) Alakerran rakenti Total Engine Consepts http://totalengineconcepts.com/  tuli muutaman kerran juteltua Mike Kovacks.n kanssa joka on aika guru LS7 moottoreiden kanssa :) en nyt loyda alakerrasta kuvaa mutta laitan sen myohemmin.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #4 : 23.12.2012 - klo:04:59 »
Tassa kuva kannentivareista, eli 5 ja 4 pytyn kohdalta hiukan vuoti ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #3 : 23.12.2012 - klo:04:56 »
Ja sisalta, niin talla on ajettu 45 000 milee :) kunnes omistaja paatti kokeilla kuinka paljon painetta voi laittaa myllyyn ::) 23psi oli kuulemma pikkasen liikaa vakio kannentiivareille :o
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425
« Vastaus #2 : 23.12.2012 - klo:04:53 »
Konehuoneesta 8) joo kuvat on ostohetkelta myyjan kotipihalta ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10457
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1 : 23.12.2012 - klo:04:50 »
Laitetaanpas tama mun projekti esille kun 2v tauon jalkeen vihdoin on jotain edistysta tapahtunut talle. Kyseessa on siis 3.gen sukupolven tehokkain tehdasvalmisteinen F-body. Moottorina Buick 3.8L 231 V6 turbo, tehoksi mitattiin 255hv 9 psin paineella etta saatiin sairaan hidas vette nayttamaan nopeammalta ;) Testin jalkeen PAS saati paineen 16.5 psi jolloin oikeasti moottorista irtosi n.300hv. TTA pitaa hallussa kaksi ennatysta vuonna 1989 0-60 4.6s ja 162mile/h huippunopeus. Vette ZR1 testi auto joka pystyi korkeampaan huippunopeuteen (175mile/h) yritti varastaa toista ennatysta TTA.lta mutta sita ei hyvaksytty kun ensimmainen tuotantoauto tuli markkinoille vasta 1990 loppuvuodesta. No vastaavasti PAS asenti 6 vaihteisen manuaalin testiautoon ja ajoivat 181milee/h \m/ Ostin taman elokuussa 2010 ja auto seisoi kahdessa eri varastossa ennen kuin sain projektin aloitettua kun GTO.n rakentaminen oli kesken :W
« Viimeksi muokattu: 23.07.2017 - klo:15:06 kirjoittanut GTATL »
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00