Kirjoittaja Aihe: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA  (Luettu 816246 kertaa)

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5020
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1997 : 19.12.2018 - klo:19:53 »
Olisit jemmannu koko akun takaluukkuun, siellä sen on nätimpi möllöttää.  \m/
pitäis järjestää ilmanvaihto ko. tilaan jos mennään pilkulleen lain mukaan
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6039
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1996 : 19.12.2018 - klo:17:46 »
No olisko nyt parempi, vai tartteeko reijät vielä piilottaa? :W

Olisit jemmannu koko akun takaluukkuun, siellä sen on nätimpi möllöttää.  \m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'94 Camaro Convertible 3.4
'89 Astro
'06 STS

Paikalla JP

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1285
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1995 : 19.12.2018 - klo:17:27 »
Nyt on paljon parempi. ;D m/
Pontiac Trans Am 355 LT1 1996 T-top Edelbrock heads/cam/52mm tb,NPS ported im,PaceSetter mid-length,Hooker catback,Lingenfelter cai,Madz28.com tune,SLP stb/Torsen+3.42,JN Trading 2200 stall,Hotchkis 1"/sway bars

Ex Pontiac Trans Am GTA 5.7 1989
    Cadillac Eldorado Convertible 1966
    Dodge Coronet 383 Magnum 1974

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1994 : 19.12.2018 - klo:17:17 »
No olisko nyt parempi, vai tartteeko reijät vielä piilottaa? :W
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1993 : 17.12.2018 - klo:13:16 »
Jotenkin tuo akun kiinnitysrauta eroaa taiteelliselta suuntaukseltaan muusta autosta ;D ::)
Joo liian race henkinen ;D Tarttee naamioida retro henkiseksi :W ;D
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa TransNAM

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3182
  • Sukupuoli: Mies
  • Objects in mirror are smaller than a moment ago!
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1992 : 17.12.2018 - klo:00:31 »
Jotenkin tuo akun kiinnitysrauta eroaa taiteelliselta suuntaukseltaan muusta autosta ;D ::)
Pontiac TransAm, LS1, 12,629 @177,95
Audi A6 S-Line, 2,7Tdi, Q, A, '07
Kawasaki VN800 '96
MB Vito 120 '07

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1991 : 16.12.2018 - klo:16:29 »
Vetelin startin piuhat, akulta tulee 35mm2 ja laturille menee 20mm2. Kele starttaus tai lataus ei ainakaan noista jää kiinni ;D Ihmettelin eilen kun piuhoja ei mennyt startille kun katselin V8 mallin sähkökaavoja, juu TTA.ssa menee solenoidin piuha näköjään erillailla ::) Kohta pyöritetään moottoria startilla \m/ Startin päähän tarttee tehdä vielä johdoille telineet että pysyvät paikoillaan.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1990 : 16.12.2018 - klo:16:06 »
Kävin ostaa mätänetistä exide akun kun oli tarjouksessa ja siitä vielä 10% pois niin toihan oli halpa 8) Ainut vaan että on hiukan liian iso tohon, mutta ei hätää. Rakentelin korotuksen akun alle ja uudet kiinnikkeet = pysyy \m/ Laittelen vielä noiden kierretankojen ympärille kumiletkut niin on nätimmät 8) Premiumia premium laitteeseen \m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa Markus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1958
  • Sukupuoli: Mies
  • Kuka vastaa...?
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1989 : 16.12.2018 - klo:12:49 »
Jää muuten helposti pultit kiristämättä, jos ei heti kiristä kun laittaa paikalleen :-[ ekan startin ja käytön jälkeen huomasin myös että moottorin pultit kiristämättä ;D
Eli täähän on alkuvuodesta reditykou \m/
Camaro '73 454+th350, maalari maalasi autoa...
Camaro '87 350TPI+th700r4

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7178
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1988 : 15.12.2018 - klo:14:30 »
 \m/
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am 5,0tpi+T5 man T-top -90
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- RR Silver spur taxfree-85
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1987 : 15.12.2018 - klo:13:40 »
Tänään pääsin nosturille ja tuli tehtyä muutama perus asia kuntoon. Moottorin kiinnitys pultit kiristettyä, juu oli jäänyt löysälle ;D Startti tuli shimmattua, sitten ihmettelin kun sille ei tule johtoja :W Tarttee seuraavaksi paneutua tämän asian tutkimiseen :) Pitkään laatikon pohjalla pyörinyt alumiininen infolätkän laitoin peräkoppaan kiinni. Mittailin minkä kokoisen akun sais mahtuu. Suunnittelin etulokareiden alapään kiinnikkeiden tekoa kun alkuperäiset ei enään käy kun noi välijäähyn putken on edessä. Tilasin toosan jäähdyttimen putkien tilalle teräspunos+teflon letkut. Ensviikolla alkaa 2,5vk loma joten tarttee alkaa pajottaa tätä tosissaan \m/
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1986 : 09.12.2018 - klo:12:51 »
Ei oikein jaksanut tänään väsäillä, nopeusanturin pesä ja ratas tuli pestyä. Noi on mun th400 varaosa toosasta, vielä kun jostain löytäis sen tilaamani oikean rattaan :W Huoltopaikalla makoilee saksan seisoja joten en päässyt asentaa.
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa avogta-89

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 7178
  • Sukupuoli: Mies
  • Turku
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1985 : 08.12.2018 - klo:16:23 »
Joo, eiköhän silloin jo kulje omin voimin ;D

ilman kuljettajaa  :o ;D
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi  (paxton)-89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am gta avo 5,7tpi -89
- Pontiac trans am 5,0tpi+T5 man T-top -90
- Pontiac firebird 454 -77
- Chevrolet camaro ss 7,0 supercharger -10
- Chevrolet camaro rs 5,7 LT1  T-top -89
- Dodge challenger avo 318cid MR-rek 71
- Porsche cayenne 450hv turbo -03
- MB 600 CL AMG V12 w140 -94
- MB 600 CL Carlsson V12 c215 -02
- Ford T Phaeton 3,8 rodi  1917
- Ford T rod 351 v8 - 1926
- vw transporter 132kw 4-motion dsg-12
- MB G 300d -90
- RR Silver spur taxfree-85
- RR Silver spur taxfree-86

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1984 : 08.12.2018 - klo:12:52 »
MAP siirto venakopan päälle, joten sille tarvitsi tehdä teline. Toisaalta äkkihän sen oli nipparilla johonkin virittänyt niin kuin nimeltä mainitsematon viripaja :W Ristus kun tässä laitteessa on pihaa ja putkee :o
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10580
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA
« Vastaus #1983 : 08.12.2018 - klo:12:47 »
Löyty vihdoi oikean pituinen apulaiteremmi. Juu rokkiautosta tarjoavat hiukan liian pitkää ::) Jos remmi oli liian pitkä hihnankiristimen pyörä osuu ilmastoinnin kompuran pyörään ::)
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00