Yleistä turinaa > Yleistä rakentelusta

3rd Gen tälle vuosituhannelle

(1/8) > >>

Fenix:
Mielenkiintoinen asia tuli Overdrivellä vastaan;

uudemmat jenkkihevoset muuten oletetaan sae netto hepoiksi ellei muuta tietoa ole ja sillon ne pitää trafin ohjeen mukaan kertoa 0,9, että tulee din lukema. Eli jos toi ls1 305hp oletetaan olevan saenetto niin lukema onkin vaan 274,5hp. Euro mallin camarossa ls1 ilmotettu lukema onkin vaan 288hp

https://www.overdrive.fi/forum/threads/camaro-72-teho-paino-suhde.308249/#post-3341258

GTATL:

--- Lainaus käyttäjältä: JariN - 27.05.2017 - klo:20:32 ---Nykyinen kokoonpano on otteessa, että ei tämä kysely siihen liity. Mutta minulla on viestiketjun aiheeseen liittyvä suunnitelma.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
ok :)

JariN:

--- Lainaus käyttäjältä: GTATL - 27.05.2017 - klo:19:46 ---Niin ja miksi yleensä edes muutoskatsastat? sano että vaihdoit ilmarin jos katsuri kysyy jotain \m/

--- Lainaus päättyy ---

Nykyinen kokoonpano on otteessa, että ei tämä kysely siihen liity. Mutta minulla on viestiketjun aiheeseen liittyvä suunnitelma.  ;)

GTATL:
Joo ja jos ensimmäinen katsuri sanoo ei niin menee toiseen konttoriin. Jos tässä maassa on saatu super snake leimattua niin on se ihme ettei TTA.ta sais vertailumalliksi ;) Niin ja miksi yleensä edes muutoskatsastat? sano että vaihdoit ilmarin jos katsuri kysyy jotain \m/

JariN:

--- Lainaus käyttäjältä: GTATL - 27.05.2017 - klo:13:56 ---Ok, Vertailuksi voisi ottaa GMC Typhonit ja Syclonit. Mun käsittääkseni näitä ei katsota protoiksi vaikka niihinkin on tekniikat asentanut PAS.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä miten nuo tulkitaan, tai onko siinä ylipäätään tulkinnan mahdollisuutta. Ja onhan esim. M-sarjan penaritkin ihan virallisia malleja, mutta ei sovellu muutosleimalla vertailumalliksi lamamalleille koska ovat eri mallisarjaa.

Eikä tässä mun mielestä mitään tyhmäilyä ja isoa draamaa ole; minä kysyin että kelpaako TTA verrokiksi isompien laillisien tehojen toivossa, ja virkamies halusi varmistuksen että ehdottamani malli on niinsanotusti tehtaan virallinen malli, koska muisteli sen olevan joku harvinaisempi ja erikoisempi tapaus. Ja ymmärtäähän tuon, koska se vaan tekee työtään.
Nyt sit haeskelen tietoa ja sen jälkeen marssin paperinipun kanssa uudestaan juttusille. Itselleni on ollut aina mielekkäämpää edetä muutoksien kanssa siten, että ensin selvitän rajat ja mahdollisuudet, sitten toteutan ja lopuksi hoidetaan viralliset paperihommat heittämällä läpi. :)

Nykyään kun näiden vanhojen ex-vähäpäästöisten autojen rakentelu on vapaampaa, niin yleisellä tasolla tiedoksi pari (ainakin minulle) uutta ohjetta. Lähinnä jos kyseessä on tehojen puolesta laillisuuden ylittävä/ylärajalla olevan moottorin asennus tai ahtaminen, ja moottoriin on tehty tehoja laskevia muutoksia. Eli vanha ns. omavalmiste moottori. Vapaasti muotoiltuna "moottorissa katsotaan olevan tehoa sen verran kuin siinä on tehtaan jäljiltä ollut kyseisillä kansilla, ja uskottava ahtaminen tuottaa parikytäprosenttia enempi tehoa kuin vakio."
Ja tämä tosiaan vinkkimuotoinen vapaa lainaus, en ota kantaa tulkinnanvaraisuuksiin ja toteutumiin.  :W

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta