Kirjoittaja Aihe: Peräremontti ja lukon vaihto 2gen firebird  (Luettu 9400 kertaa)

Poissa Mopo305

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1480
  • Oma teksti
Vs: Peräremontti ja lukon vaihto 2gen firebird
« Vastaus #3 : 14.08.2016 - klo:08:19 »
....viimmeksi paikalla 12.5.2016 :-\
...näin teemme, juomme rahat, ja kävelemme kotiin!

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6612
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava-Loviisa
Vs: Peräremontti ja lukon vaihto 2gen firebird
« Vastaus #2 : 13.08.2016 - klo:21:58 »
Kuinka tämän kanssa kävi?
Tuliko asennettua, käyttökokemukset?

Spartan harkinnassa koska hinta ratkaisee...  ::)
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa velle1

  • Jäsen
  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 1
  • Sukupuoli: Mies
Peräremontti ja lukon vaihto 2gen firebird
« Vastaus #1 : 06.12.2015 - klo:19:47 »
Kokeneemmilta kaipaisin neuvoja/ehdotuksia. Eli ajatuksena restauroida koko taka akseli ja vaihtaa jokin kunnon lukko. Eli päällimmäinen kysymys on, onko kokemuksia vanhan carrierin sisään asennettavista ns. Lunchboxlockereista esim. Spartan locker tai auburn max lock tai vastaavasta? Perässä tällä hetkellä 41/17 välitys ja tällä välityksellä ei esim detroit locker eatonin mukaan sovi. Lisäksi eaton ei enää toimita gm 8.5 10boltin 28 rihlaista lukkoa. Jos vaihtaa vain laakerit ja koolit niin oletteko mitanneet vanhat shimmit ja laittaneet samat uudet  perusasetukseksi ja sitten maalilla tarkastus? Sopiiko 30 rihlainen akseli pyörän laakerin puolesta vai onko myös siellä eroa? Välitys kuulostaa harvalta vai kuinka? Tässä tällainen kysely pläjäys ja jos joku viitsii vastailla niin kiitoksia etukäteen. Akseli siis tällä hetkellä irti ja kaikki osat purettuna joten tiedossa on mitä tarvitaan, kyse siis vain mitä vaihtoehtoja on...