Kirjoittaja Aihe: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa  (Luettu 17384 kertaa)

Poissa balez

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4689
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #31 : 15.01.2014 - klo:23:41 »
ihan sama..mut jos mulle tulee 3gen vielä..niin se näyttää just tolta  \m/
(Formula 350.. 1/4 mile 14,078/157 -08
Formula 350.. 1/4 mile ??  -09 -ei aikaa tälle vuodelle-
Formula 350.. 1/4 mile 13,598/163,5 -10 RATAPÄIVÄT 2010 NOPEIN)

-95 mustang 1/4 mile 13,2/170  -11
-95 mustang 1/4 mile 12,8/179,6 -12
-95 mustang 1/4 mile 12, 8/182,5 -13
-96 cobra 1/4 mile 12.2/189.8        -15

Poissa rstuning

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2677
  • Sukupuoli: Mies
  • Black GTA 5.7tpi -87
    • GTA-87 5.7 Black
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #30 : 15.01.2014 - klo:21:51 »
Ja Mikeyn kuvalinkissä näkyy selkeesti Bilsteinin takaiskarit ja kirjoittaa listassa "Koni yellows" :W
If i had all the money i´ve spent on cars, i would spend it all on cars!

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #29 : 14.01.2014 - klo:22:19 »
Totta turiset, eri vehkeet mutta putkisto on duunattu samalla tavalla.
Tossa toisessa on tosiaanki alumiininen 5.3 ja Nascarista Jerico manuaali. Siinä on kyllä aikasemmin ollu 350 malmikone. Ylläri sinällään... :D
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 412
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #28 : 14.01.2014 - klo:22:02 »

Eiks tuo sivuputki-kuva oo kumminkin tän hepun autosta, vai onko sama auto, mutta eri rakenteluvaihe. http://www.pro-touring.com/archive/index.php/t-96266.html Katos tuosta se eka "underside" kuva linkki, niin tulee juurikin tuo ylempänä oleva sivuputki-kuva.

Tuossa hotrod.comin vehkeessä on manuaaliaski ja lsx-kone.  Tuossa sivuputkikuvassa taas näkyy SBC:n ö-pohja ja automaatin tci-hifi-alu-ö-pohja  ::) Tai sit mä vaan sekoilen näiden kuvien kans muuten.  ;D
-86 Iroc-TT

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #27 : 14.01.2014 - klo:20:16 »
Panhardin asentoon riittävästi säätöjä...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #26 : 14.01.2014 - klo:20:12 »
Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms...
Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria  ;D

Sen takia vakio etutukivarret, kun käytössä on weight jackit. Panhardina on alumiinikäikäle, ja sen kiinnitystä on hiukan modifioitu...
 
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #25 : 14.01.2014 - klo:19:45 »
Mikey, minkä näkösestä kikkareesta toi on?

Toi sivuputki rakennelma on tästä: http://www.hotrod.com/featuredvehicles/hrdp_1211_1987_chevy_camaro_third_gen/


'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 412
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #24 : 14.01.2014 - klo:19:34 »
Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms...
Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria  ;D

Ei taida olla panhardia ollenkaan tossa autossa... ;D

Onhan tota "pikkusen" sipistelty.

"It's got a supercharged 350 w/ Trick Flow twisted wdge heads, ZZ409 cam, McFarland Short Ram Prototype intake (only 6 known to have been made, 4 are accounted for) running on 60lbs injectors with a custom ECM tune for a HPX cartridge MAF. Full Crane/MSD boost controllable ignition retard (in case of bad fuel), water to air intercooler...etc..etc. All done by me. I only farm out painting.
Supercharger drive & accessory drive are home built, puzzled together from CV Products pulleys & homebrew stuff. It's a lot sturdier than the stock procharger stuff."

All susp. has been rebuilt & upgraded with moog conponents Everything is powdercoated on it. All fasteners zinc plated.
Full stainless exhaust 2x 2.75" custom mufflers & boom tube
Fays 2 watts linkage in the rear
Baer Track+ brakes
4th Gen Pleather seats
Hawks 5" rear spoiler
Jongbloed magnesium aero racing wheels
Koni yellows & eibach sport lines all round
J&M caster/camber plates
home built SFCs

-86 Iroc-TT

Poissa Blower

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #23 : 14.01.2014 - klo:09:32 »
Tuosta kyseisestä Irocista on stooria netissä, olisko Car Craft tai joku vastaava lehti tehny tosta jutun. Thirdgeniltä löytyy kans stooria, on huima laite. Toi on vitun rase...

On tuossa muutenkin tehty subframe connectorit antaumuksella, on varmasti kyllä jäykkä. Ja muutenhan toi peli on kevennetty tunteella, ei haittaa lisäraudat pohjassa siinä suhteessa.

Mitä erikoista ne siihen teki ku vakio panhard ja alatukivarretkin paikallaan? Ei coil overeita yms...
Pakoputken kokoa on ainakin kasvatettu ja koko pohja näyttää olevan sub frame connectoria  ;D

Edit: piti sanoa torque arm. Panhardiahan tossa kuvassa ei näy. Mut näyttää asialliseslta kulkineelta  \m/
« Viimeksi muokattu: 20.01.2014 - klo:10:48 kirjoittanut Blower »

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #22 : 13.01.2014 - klo:20:01 »
Kai tuokin ekstra malmi runkoa jäykistää, mutta mikä on liian jäykkä/painava riippuu pitkälti käyttötarkotuksesta ja tehoista kai?

Tuosta kyseisestä Irocista on stooria netissä, olisko Car Craft tai joku vastaava lehti tehny tosta jutun. Thirdgeniltä löytyy kans stooria, on huima laite. Toi on vitun rase...

On tuossa muutenkin tehty subframe connectorit antaumuksella, on varmasti kyllä jäykkä. Ja muutenhan toi peli on kevennetty tunteella, ei haittaa lisäraudat pohjassa siinä suhteessa.
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa rstuning

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2677
  • Sukupuoli: Mies
  • Black GTA 5.7tpi -87
    • GTA-87 5.7 Black
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #21 : 13.01.2014 - klo:17:06 »
Laitettu runkopalkit yhdistävä jäykiste vaihteiston eteen  ???
Mielenkiintoinen idea, mutta tarvitaanko?
Kai tuokin ekstra malmi runkoa jäykistää, mutta mikä on liian jäykkä/painava riippuu pitkälti käyttötarkotuksesta ja tehoista kai?
If i had all the money i´ve spent on cars, i would spend it all on cars!

Poissa Blower

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 200
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #20 : 13.01.2014 - klo:11:44 »
Laitettu runkopalkit yhdistävä jäykiste vaihteiston eteen  ???
Mielenkiintoinen idea, mutta tarvitaanko?

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5925
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #19 : 11.01.2014 - klo:21:11 »
Nätti foto madalletun irokin alta,jos joku vaikka inspiroituu kuvasta. :)

Ulostulo oven ja helmalistan läpi.  \m/
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa rokzetä

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2203
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #18 : 11.01.2014 - klo:18:11 »
Nätti foto madalletun irokin alta,jos joku vaikka inspiroituu kuvasta. :)
opel astra g-body

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6779
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Method putkisto eli tee-se-itse Catback aineistoa
« Vastaus #17 : 20.04.2008 - klo:21:41 »
Tässä omasta true-dualista pieni ääninäyte, kiitos Cosan http://www.cosasrv.com/music/nupa.mp3

PaceSetterin long tubet, 2x2.5" x-putkella ja kahdella katilla ja perää pitää Flowmasterin 80 series crossflow muffler
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.