Kirjoittaja Aihe: T5 hännän irrotus?  (Luettu 2850 kertaa)


Jukka

  • Vieras
Vs: T5 hännän irrotus?
« Vastaus #5 : 05.02.2007 - klo:14:09 »
Sopivalla tuurnalla ja vasaralla.
Eli putkisokka lyödään vaan sinne vaihteensiirtäjän kupin sisään ja kun kuppi on myöhemmin kädessä niin lyödään sokka irti asennusta odottamaan?
Toinen askarruttava tekijä on tuo painelaakerin liukupinta. Omassa laatikossani se on kulunut niin, että siinä on alapuolella n. 1mm kynnys. Onko kyseinen osa uusittava vai riittääkö että sen hioo sileäksi. Uraahan siinä ei saisi olla että kytkin irrottaisi tasaisesti.

Poissa JousiT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 365
  • Sukupuoli: Mies
  • `67 Firebird 400
Vs: T5 hännän irrotus?
« Vastaus #4 : 04.02.2007 - klo:23:31 »
Sopivalla tuurnalla ja vasaralla.
Anybody can restore antique, but it takes a real man to cut one up...

Jukka

  • Vieras
Vs: T5 hännän irrotus?
« Vastaus #3 : 03.02.2007 - klo:09:10 »
milläs tuo irtuaa tuo putkisokka?

Poissa JousiT

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 365
  • Sukupuoli: Mies
  • `67 Firebird 400
Vs: T5 hännän irrotus?
« Vastaus #2 : 03.02.2007 - klo:01:02 »
T5:sta ei kokemusta mutta munciesta piti ottaa just sellanen putkisokka pois pakin vaihteensiirtäjästä että lähti auki.

Ei väkivaltaa.
Anybody can restore antique, but it takes a real man to cut one up...

Jukka

  • Vieras
T5 hännän irrotus?
« Vastaus #1 : 02.02.2007 - klo:20:46 »
Millä tuo vaihteensiirtäjän kuppi oikei lähtee irti? Siinä on semmonen pieni putkisokan näköinen mutta ei kai sitä ny tuonne siisälle voi lyödä vai voiko? Tarvitaanko väkivaltaa vai pitääkö tuo loota avata tuosta päältä ja ottaa sieltä joku juttu irti? Kyselen ku en nyt just pääse lootaa itte tutkimaan