Kirjoittaja Aihe: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87  (Luettu 658783 kertaa)

Poissa z 28 jari

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2414
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4400 : 06.06.2018 - klo:20:23 »
Pitäis tuo auto nyt sitten taas muutoskatsastaa Noville ja laittaa speksit muutenkin kuntoon.
Viisas ei puhu, ja hullu ei huomaa...
There is no easy answer, just easy questions...

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3842
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4399 : 05.06.2018 - klo:10:37 »
Tehoa ja vääntöä +20%.
https://www.is.fi/autot/art-2000000901422.html

Mallisarjan tehokkain on TTA 250hp, jos se hyväksytään.
Jos ei, niin 240hp.
Eli en muutoskatsastaisi.
Mikäli otteessa lukee vanhan ahtimen malli, niin vaihtaisin Noviin tyyppikilven.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2018 - klo:10:39 kirjoittanut Fenix »
-89 350 HSR formula

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4398 : 05.06.2018 - klo:08:59 »
Pitäis tuo auto nyt sitten taas muutoskatsastaa Noville ja laittaa speksit muutenkin kuntoon.

Mikä olikaan näistä 3 gennereistä se tehokkain versio, eli paljonko penkissä saa jarruttaa (+20%) ?
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4397 : 04.06.2018 - klo:13:54 »
Kiitoksia. Onhan tähän rahaa ja ennenkaikkea hermoja menny.

Ei ole Stealt Ramia.
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa Soppa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3343
  • Sukupuoli: Mies
  • Nils Aslak Stoichiopää Oulusta päivää
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4396 : 04.06.2018 - klo:12:23 »
Saattaa piirtää m/
Chevrolet Camaro IROC-Z 6.3 '88

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3842
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4395 : 04.06.2018 - klo:12:11 »
 m/
Joko siellä on stealth ram käytössä?
-89 350 HSR formula

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4412
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4394 : 04.06.2018 - klo:11:57 »
Bensiinillä ja 0.6bar ahdoilla 540HV/+800nm takapyörästä. Vääntökäppyrä oli kyllä komea ja vääntöpiikki oli 4250 rpm:än kohilla.

Paljonko automaatti hukkaa näissä voimansiirtoon?
Komeet lukemat m/  Voimansiirron hukka yleensä 14-17%
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4393 : 04.06.2018 - klo:11:35 »
Bensiinillä ja 0.6bar ahdoilla 540HV/+800nm takapyörästä. Vääntökäppyrä oli kyllä komea ja vääntöpiikki oli 4250 rpm:än kohilla.

Penkissä ei tainnu olla vielä riittävästi jarrua tai sitten se ei penkissä enempää nostakaan ahtoa eli jää nähtäväksi.
Vesi-/metanoliruisku ja puhdas etanoli on vielä säätämättä ja kokeilematta...

Paljonko automaatti hukkaa näissä voimansiirtoon?
« Viimeksi muokattu: 04.06.2018 - klo:11:38 kirjoittanut Ilku »
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3842
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4392 : 04.06.2018 - klo:09:54 »
Paljon rullasi tehoa "ratasäädöissä" ennen pumpun kyykyttymistä?
-89 350 HSR formula

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4391 : 04.06.2018 - klo:09:38 »
Auto on edelleen Alahärmässä odottamassa asennuksia.

Aeromotive A1000 pumppu kyykähti ja kuumeni penkityksessä. Saa nähdä onko se kaput.
Rinnalle tulee nyt sitten kerääjäsäiliö ja toinen tankin sisäinen pumppu, joka avustaa omaa linja -pumppua.

Auto käy nyt siis jo uudella Haltechilla ja ihan kivoja lukemia autosta on penkitetty ennen pumpun kyykähtämistä.

Josko tuon saisi muutaman viikon kuluessa valmiiksi.
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4390 : 04.06.2018 - klo:09:34 »
Aha, pytyikö triggeri kulman sitten asettamaan 114 asteeseen?

En tiedä noista kulmista vielä mitään, koska auton säätäjä haki sen kohilleen.
Uudemmassa Platinum Sport GM Haltechissa ainakin pystyy kääntämään triggeri kulmaa ymmärtääkseni enemmän, kuin vanhassa E6GMX:ssä.
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa GTATL

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 9829
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4389 : 30.05.2018 - klo:14:42 »
No niin... auto on ollut nyt penkissä ja homma jatkuu. Palaan siihen myöhempänä ajankohtana. Yllättäviä ongelmiakin on ollut.  :-\

Penkittäjän mukaan tuo moduli ei pudota mitään ennakkoja?!
Voiko se olla ecusta kiinni, tuo ennakon pudotus?

Autossani on nyt kiinni uusi Haltech Platinum Sport GM. Ecusta on vain positiivista kokemusta, nopea säädettävä osaavissa käsissä, eikä tarvitse mitään "crank triggeröintiä".  m/
Aha, pytyikö triggeri kulman sitten asettamaan 114 asteeseen?
Lyö lyötyä, siitä on eniten hyötyä.
One Big Ass Mistake America
http://www.ls1gto.com/forums/index.php
http://www.svtperformance.com/forums/
LeMans -67 wannabe GTO
TTA -89
GTA -89
T/A - 86
GTO -06
Trans Sport -94
Stang GT -00

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4412
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4388 : 30.05.2018 - klo:14:27 »
Penkittäjän mukaan tuo moduli ei pudota mitään ennakkoja?!
Voiko se olla ecusta kiinni, tuo ennakon pudotus?
Ei voi jos moduli on käytössä. ECU  antaa sytytysennakon joka menee modulille ja moduli päättää varsinaisen sytytyksen ajankohdan. Ja sen todellisen ennakon näkee vain ajoituslampulla, sitä ei näe "ECUn läpi" tietokoneella.
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!

Poissa Ilku

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3026
  • Sukupuoli: Mies
  • Paxton's Supercharged Firebird T/A GTA
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4387 : 30.05.2018 - klo:13:46 »
No niin... auto on ollut nyt penkissä ja homma jatkuu. Palaan siihen myöhempänä ajankohtana. Yllättäviä ongelmiakin on ollut.  :-\

Penkittäjän mukaan tuo moduli ei pudota mitään ennakkoja?!
Voiko se olla ecusta kiinni, tuo ennakon pudotus?

Autossani on nyt kiinni uusi Haltech Platinum Sport GM. Ecusta on vain positiivista kokemusta, nopea säädettävä osaavissa käsissä, eikä tarvitse mitään "crank triggeröintiä".  m/
385 Paxton's Supercharged Pontiac Firebird Trans Am GTA
http://www.nic.fi/~ilku

Lexus IS 200
(vain takavetoiset on autoja)

Poissa F350

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4412
  • Sukupuoli: Mies
  • Oulu
Vs: Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87
« Vastaus #4386 : 07.05.2018 - klo:14:59 »
Mikähän ihmeen järki tuossa on ollu? Kohtuullisen suolesta jos ei pysty ECU taulukoiden lukuihin suoraan luottamaan...  :o
Mun arvaus on California, eli on saatu menemään tiukempiin päästövaatimuksiin, eikä ole tarvinnut tehdä erikseen California versiota tuotannossa.
Pontiac Formula 350  -89, Oulu,
Varttimaili 2012: 13,295s
Varttimaili 2013: 13,219s.
Varttimaili 2016: 13,283s
TPI:ssä on Woimaa!