Kirjoittaja Aihe: 27 vuotta,eikä loppua näy...  (Luettu 8395 kertaa)

Poissa sile

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Sukupuoli: Mies
  • Camaro Z-28 E
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #9 : 27.04.2009 - klo:19:02 »
Joku edellisistä omistajista on arkistoinnut katin.Muutkin saastetsydeemit olleet jo ostohetkellä ties missä???
Kaasujen kierrätyskin poistui tuon Edelin EPS:n myötä,eli raikasta ja puhdasta ilmaa koneeseen ja pakoputkesta,niin niitä kukkasia.
Chevrolet Camaro Z-28E( -82),GMPP 350/290hp (-07),th-700r4,stallspeed 2025 r/min,B&W(2,77).

Poissa KKOSKINEN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 918
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #8 : 27.04.2009 - klo:18:40 »
Hyvä, että parani. Oliko sulla siellä vielä se alkuperäinen katti?

Poissa sile

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Sukupuoli: Mies
  • Camaro Z-28 E
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #7 : 26.04.2009 - klo:19:27 »
Eri putki eri henki ;D 9v poikanikin sanoi,nyt isi nykii m/
Ajossa selvästi enemmän vääntöä,NRVi:n pito lipsuu.Näillä kohti kesää!!! 8)
Chevrolet Camaro Z-28E( -82),GMPP 350/290hp (-07),th-700r4,stallspeed 2025 r/min,B&W(2,77).

Poissa HFB

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2095
  • Sukupuoli: Mies
  • sumbitch!
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #6 : 28.03.2009 - klo:00:04 »
tosi vanhan tötterön karistelin itekkin viime keväänä... kovaa kamaa oli vieläkin mut aika tehojarrun näkönen oli orkkis vaimenninhässäkkä...

Poissa sile

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Sukupuoli: Mies
  • Camaro Z-28 E
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #5 : 27.03.2009 - klo:18:06 »
Kyllä,sisämitta 50 mm \m/sillä on entinen 305/145 hv tullut tyytyväiseksi!? m/
Nykyinen isompi henkireikä tuntuu kierrosherkemmältä jo paikallaan polkiessa.Vanhalla putkella vähän "tööttäs" 4000 varvista ylöspäin,Nykyisessä koneessa tehot 5100 r/min,nyt vinkasee "puutumatta"yli sen.
Sen verran kokeiltu pihatiellä,että muutosta on,vai tuntuuko näin talven jälkeen....
Chevrolet Camaro Z-28E( -82),GMPP 350/290hp (-07),th-700r4,stallspeed 2025 r/min,B&W(2,77).

Poissa KKOSKINEN

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 918
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #4 : 27.03.2009 - klo:15:59 »
Liekö kuitenkin vähän yli 2"? Y-putkikin oli paksumpaa kuin jossain tpi-Ponussa.

Poissa sile

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Sukupuoli: Mies
  • Camaro Z-28 E
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #3 : 21.03.2009 - klo:19:04 »
Äänet oli kyllä vähän pettymys,mutta henki helpottui.Alkuperäinen vm-82/z 28:n putki olikin jopa 2" putkea???? ???
Samalla tein SFC:t tuonne pohjaan. ;D
Chevrolet Camaro Z-28E( -82),GMPP 350/290hp (-07),th-700r4,stallspeed 2025 r/min,B&W(2,77).

Poissa camaro82

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2500
  • Sukupuoli: Mies
Vs: 27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #2 : 12.02.2009 - klo:16:53 »
;D    m/
Chevrolet Camaro Z28 -82  305 + TH700 R4 + 10bolt 3,23 Eaton Detroit Locker Truetrac-ruuvilukolla, Moser vetarit ja Moser c-clip eliminaattorit.
Chevy Astro -90 käyttiksenä.
Neon -01 vaimon kauppa/työ-kiiturina :)
Wartburg 1000 -65

Poissa sile

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Sukupuoli: Mies
  • Camaro Z-28 E
27 vuotta,eikä loppua näy...
« Vastaus #1 : 11.02.2009 - klo:20:48 »
Paitsi tänää.Alkuperäinen TT-mallin pakoputki sai rälläkästä,niin jopa alkoi fuskaamaan.
Olen odotellut vuosia,että luonnollinen vanhuus edes änkkärille tulisi.Odottavan aika tuli liian pitkäksi.
Tänään lykkäsin jo tilalle Marteliuksen 3" putken rst vapaavirtausvaimentimella.Helposti tuntui menevän,taka-akselin ylityksessä välyksiä ei kyllä liiemmin ole.
Tässä härvelissä ei ole "kollia"putkessa,joten etupäätä joutuu vielä soveltamaan tuohon vanhaan peltisarjojen jatkeeseen.Eli kesken jäi vielä.
Täytynee käväistä tuolla keski-suomen pääkaapunnissa ostoksilla.
Kovasti kutittaa mieltä kuulla uudet äänet. \m/
Ja pakko oli kokeilla ääniä pelkällä tynkäputkella.SUOSITTELEN \m/

Chevrolet Camaro Z-28E( -82),GMPP 350/290hp (-07),th-700r4,stallspeed 2025 r/min,B&W(2,77).