Kirjoittaja Aihe: manuaali humisee  (Luettu 2120 kertaa)

Poissa smokeybandit

• Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: manuaali humisee
« Vastaus #6 : 27.05.2007 - klo:23:06 »
Voisko ääni tulla kytkimenpainelaakerista,jos kerran kytkimen painaminen auttaa.oletko kokeillu ajon aikana painaa kytkintä ihan vähän,sillai et kytkinen liikkeestä on  just ja just "löysät"painettu pois .

tuli tuota koitettua,ja ei sillä mitään vaikutusta ollut huminan suhteen.kytkin poljin pitää kyllä aina sellasen kliks äänen jos sitä ihan vähän painaa ja päästää sit polkimen ylös.

Jukka

• Vieras
« Vastaus #5 : 27.05.2007 - klo:19:11 »
Mulla on vahva aavistus että meillä on sama vika tuos hopias ja melko varma olen että mulla humisee kulahtanut perävälitys

Poissa jontte

• Käyttäjä
« Vastaus #4 : 27.05.2007 - klo:18:25 »
Voisko ääni tulla kytkimenpainelaakerista,jos kerran kytkimen painaminen auttaa.oletko kokeillu ajon aikana painaa kytkintä ihan vähän,sillai et kytkinen liikkeestä on  just ja just "löysät"painettu pois .
GTA-88,procharger,Autronic SM4 ja jotain muuta pientä.

Poissa smokeybandit

• Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #3 : 27.05.2007 - klo:18:19 »
no niin,kävin vähän ajelemassa ja kuuntelemassa ihan tosissaan että mikä sielä oikeen humisee.taitaa perästä tulla humina taikka sitten sieltä koneesta.aika vaikea on todeta ääni tarkasti kun tuntuu se kuuluvan tasasesti vähän joka puolelta ja voi olla että renkaatkin saattaa vielä humista siihen vielä lisäks.mutta kytkimen kun painaa pohjaan ääni lakkaa ja kun päästää kytkimen ylös niin heti alkaa humina. ääni on ainakin tosi hiljanen,ettei humise/ulise kuiteskaa niin kovaa ettei edes radiota kuulisi.  täytyy nyt ainaskin vaan seurata että koveneeko humina ajan myötä,sitten se voi jo helpommin olla paikallistettavissa.onhan se humissu jo siitä asti kun ponu on mulla ollut,useamman kuukauden jo,ja kilsojakin tullu useampi tuhat.

pile

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.05.2007 - klo:17:24 »
nyt tuo humina tuleetodennäköisesti kytkimestä eteenpäin eli koneesta tai apulaitteista.
jos kerran vauhdissa painat kytkimen pohjaan niin laatikko jatkaa pyörimistä justiin samoin.

Poissa smokeybandit

• Käyttäjä
  • Oma teksti
manuaali humisee
« Vastaus #1 : 27.05.2007 - klo:14:05 »
onkohan sellanen "humina" ääni mitään vakavaa manuaali lootasta? ajossa humisee oli nopeus mikä tahansa.jos laittaa kytkimen pohjaan niin humina lakkaa heti.muuten kyllä vaihteet toimii,ei ole mitään ongelmaa.kummastuttaa vaan toi humina.auto on 87 trans am.öljyt menee vaihtoon tässä lähiaikoina,saa nähä jos se auttas.