Kirjoittaja Aihe: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)  (Luettu 28800 kertaa)

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 805
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #110 : 08.10.2018 - klo:16:56 »
Millä mitattu? Näyttäisi tuo oma LT1 menevän Gtechillä mitattuna nopeampaa 0-100kmh. Hauska vertailla. m/
Race logic laitteella. 
Firebird Trans Am LS1 2001

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #109 : 06.10.2018 - klo:13:35 »
Km/h  aika s
10,00   0,264
20,00   0,741
30,00   1,105
40,00   1,587
50,00   2,065
60,00   2,632
70,00   3,423
80,00   4,084
90,00   5,105
100,00  5,852
110,00  6,699
120,00  7,658
130,00  8,947
140,00  10,046
150,00  11,277
160,00  12,643

60-120  5,016
80-120  3,564
80-160  8,559

Siinä kesältä yhdestä vedosta aikoja , mitattu katupyörillä normaalilla asvaltilla.
Mittarina Gtech Pro SS
Autona Camaro LT1 -95 T56 laatikolla
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #108 : 06.10.2018 - klo:13:23 »
Tässä kesän toiseksi nopeimmasta varttimailin vedosta poimittua dataa;

0-100km/h 2,64s
100-200km/h 5,40s
100-150km/h 2,15s
80-120km/h 1,4s
0-200km/h 8,04s

On hurja värkki ei voi muuta sanoa. :o 100-200 väli taitaa tehdä 1000cc kyykylläkin tiukkaa tämän kanssa. \m/
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #107 : 06.10.2018 - klo:13:22 »
Km/h    Aika s  Matka m
10,00   0,70     0,95
20,00   1,16     2,90
30,00   1,74     6,89
40,00   2,24     11,76
50,00   2,71     17,67
60,00   3,16     24,41
70,00   3,69     34,04
80,00   4,66     54,34
90,00   5,45     73,09
100,00   6,18     92,28
110,00   6,94     114,53
120,00   8,39     160,60
130,00   9,34     193,53
140,00   10,31  230,23
150,00   11,43  275,01
160,00   13,15  348,92
170,00   14,48  409,93
180,00   15,94  481,04
190,00   17,49  560,87
200,00   19,27  657,33

Melko hankala paikaltaan lähetettävä tuo LS. Alle 4000 kierroksilla nyykähtää ja yli ja sutimaan. Muuten kyllä kierroksilla vakioksi jaksaa mennä.

Millä mitattu? Näyttäisi tuo oma LT1 menevän Gtechillä mitattuna nopeampaa 0-100kmh. Hauska vertailla. m/
« Viimeksi muokattu: 06.10.2018 - klo:13:37 kirjoittanut _j00na_ »
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!

Paikalla Fenix

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3979
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #106 : 06.10.2018 - klo:00:39 »
Huima on 0-200kmh.
Google kertoo karua tulosta Italialaisen tappioksi.
-89 350 HSR formula

Poissa Nupa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 6778
  • Sukupuoli: Mies
  • #73 Kerava
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #105 : 05.10.2018 - klo:22:34 »
0-200km/h tarkottaa, että vartti menee n. 7sek. vai kuinka, :W
Näytti nopein menneen 9.920s @ 225.71km/h
GM. Chevrolet. Camaro.
F-bodyt korjaa ja huoltaa Ame-Rides, Keravalla.

67, 68, 72, 72, 73,77, 81, 82, 86, 86, 87, 87, 89, 89, 90, 91, 94, 94, 94, 95, 99, 99, 10 ... most of which are gone but not forgotten.

Poissa ratskin

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3216
  • Sukupuoli: Mies
  • En osaa edes kuvaa laittaa
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #104 : 05.10.2018 - klo:22:28 »
Tässä kesän toiseksi nopeimmasta varttimailin vedosta poimittua dataa;

0-100km/h 2,64s
100-200km/h 5,40s
100-150km/h 2,15s
80-120km/h 1,4s
0-200km/h 8,04s
0-200km/h tarkottaa, että vartti menee n. 7sek. vai kuinka, :W

Paikalla sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 624
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #103 : 05.10.2018 - klo:22:00 »
 \m/
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track 328.5whp 13.107s/173.82kmh 1/4 mile  n/a
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Co2 päästöt g/km = vähän enemmän kuin meksikonlahden öljyturmassa!
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Mikey_

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 412
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #102 : 05.10.2018 - klo:21:55 »
Tässä kesän toiseksi nopeimmasta varttimailin vedosta poimittua dataa;

0-100km/h 2,64s
100-200km/h 5,40s
100-150km/h 2,15s
80-120km/h 1,4s
0-200km/h 8,04s
-86 Iroc-TT

Poissa Marko

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 805
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #101 : 18.09.2018 - klo:15:13 »
Km/h    Aika s  Matka m
10,00   0,70     0,95
20,00   1,16     2,90
30,00   1,74     6,89
40,00   2,24     11,76
50,00   2,71     17,67
60,00   3,16     24,41
70,00   3,69     34,04
80,00   4,66     54,34
90,00   5,45     73,09
100,00   6,18     92,28
110,00   6,94     114,53
120,00   8,39     160,60
130,00   9,34     193,53
140,00   10,31  230,23
150,00   11,43  275,01
160,00   13,15  348,92
170,00   14,48  409,93
180,00   15,94  481,04
190,00   17,49  560,87
200,00   19,27  657,33

Melko hankala paikaltaan lähetettävä tuo LS. Alle 4000 kierroksilla nyykähtää ja yli ja sutimaan. Muuten kyllä kierroksilla vakioksi jaksaa mennä.
Firebird Trans Am LS1 2001

Paikalla sirkus

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 624
  • Sukupuoli: Mies
  • V8, only juice&milk come in 2 litres!
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #100 : 24.08.2017 - klo:16:37 »
Piti uudella tekniikalla tehä samat testit.

80-120 3.4s (2 sella)
60-100 2.8s (1/2)

Menee se vähän paremmin ku vanhalla. Testattu samassa paikas ja samanmoises kelis tempes gt.llä
F-Body:
Camaro -71 LQ4 / 4L80E /10bolt 3.73 eaton true track 328.5whp 13.107s/173.82kmh 1/4 mile  n/a
Built not bought
Dailydriver:
Cadillac STS 4.6 -07
Bike:
Kawasaki ZZR 1100 -93 StreetFighter
Kaikki hybridejä (polttaa bensaa ja kumia)
Co2 päästöt g/km = vähän enemmän kuin meksikonlahden öljyturmassa!
Street racing is not a crime but loosing is

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 328
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #99 : 19.08.2017 - klo:11:23 »
totta joo. No täytyy katsoa moottoriohjausken kierroslukulogista sitten niin on ainakin tarkka

Poissa Tommi

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 331
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #98 : 19.08.2017 - klo:10:37 »
Tarkkuus ja luotettavuus ei ole softasta kiinni vaan puhelimen GPS:stä. Ainakin aiemmin ne kun olivat vain 1HZ taajuudella toimivia. En ole tutkinut millaisia ne näissä uusissa malleissa ovat. Itselläni on puhelimen kaverina 10HZ ulkoinen GPS-mokkula.
-94 3.4l Firebird (perheen kesäkäyttis)
-73 Opel Commodore GS/E Coupe 3.0
-82 Galant 2.3TD Endurance kilpuri
-77 Kadett 2.2 Ratalelu

www.team1000.kuvat.fi

Poissa Tapio.L.

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 328
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #97 : 19.08.2017 - klo:10:20 »
Joko me on löydetty puhelimeen jotain suht luotettavaa softaa noiden mittaukseen?

Poissa _j00na_

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 765
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Kiihtyvyysmittauksia (G-tech / Tempes GT)
« Vastaus #96 : 10.07.2017 - klo:21:11 »
Kesätestailua 100-160 väli tasan 6,0 Sek laitteena sigun piristelty LT1 Camaro ja mitattu G-tech kiihtyvyysmittarilla joten paikkaansa pitää..aikalailla kulkee saman mitä tikissä oleva E39 M5 BMW menee tuon välin  8)

Käykääpä testailemassa, tässä BTCF:ltä poimittuja aikoja kun ovat testailleet että saa vähän vertauksia.: ja nämä siis 100-160 km/h väliltä olevia aikoja!

1,371 BMW "339" S38 Turbo (2014 first start, Motec professional GPS)
1,86 Audi Coupe Quattro IMSA Sipoo H1102R
2,18 BMW 325ix turbo (2016)
2,25 BMW "316" S38 Turbo (2005 edition)
2,36 BMW 325ix turbo (2015 edition)
2,85 BMW 325 e30 Turbo (2015 4 vaihteella)
2,99 BMW 325i E30 M20 turbo (2016)
3,0 BMW E30 M20 Turbo (11,4s./207km/h/2,0s 60ft vartin lokista laskettu)
3,0 Volvo S40 T4 (2,5bar) -98 (2013 edition)
3,1 Toyota Aristo -94
3,2 BMW E30 S38 Turbo
3,35 BMW E92 335iA 10 Hz gps
3,45 BMW E92 335i (mitattu VBox:lla)
3,5 Mitsubishi lancer evo iv
3,5 Z4M ESS525
3,6 Audi UrS4 2.2T
3,75 BMW E46 M3 SMG ESS VT2-550 (<1400kg kuskeineen)
3,8 BMW 135i automaatti, yksi vaihto. Käsikellolla mitattu. Perusmodit +60%e85
3,9 Audi S4+ (1.5bar) -98
4,01 BMW E28 M50B30 turbo (~500whp)
4,1 E30 325ix turbo (493hv/577nm)
4,19 BMW E46 M3 ESS VT2-550 (510rwhp/468Nm-0,65bar/1380kg, manuaali, yksi vaihto)
4,2 E30 325i turbo (435hv/608nm) (aika on keskiarvo neljästä vedosta,GPS, Racechrono)
4,3 E28 535 S38 Turbo 445kW
[4,3 E36 M3 Turbo
4,5 E63 M6 -05
4,7 E30 325 m50 turbo
4,8 E46 M3 cabrio ESS 475, mitattu käsiajanotolla apparin paikalta
4,9 Audi Allroad Biturbo 2001 Stage 3 (n.440hv) (Pbox+ulkoinen antenni)
5,0 E92 335 (mitattu Racelogic:n PBox:lla)
5,1 BMW E32 3.0td (446hp/662Nm)
5.24 Audi A4 2.5TDi -99 (~280kw/650nm/1700kg 3+4 vaihde. racechrono+10hz gps)
5,5 Audi S2 20v turbo
5.59 Ford Escort S2 RST Racechrono 5hz palikalla
5,7 BMW E39 M5 ´01
5,8 BMW M Coupe DS Motorsport
5.9 ALPINA B8 Coupe
6,0 Bmw M3 3,2 sedan
6,1 Nissan Skyline GTS-t Type M by Garage Kagotani (1.2 bar)
6,2 E46 M3 Coupe -00
6.2 E61 535d
6,2 Audi A4 1,8T -96 1,2bar
6,4 bmw e34 525i turbo
6,4 bmw m5 e34 3,6
6,5 M3 3.0 -93
6,6 M5 3.8
6,7 bmw e34 M5
7,0 BMW E46 330Ci -00
7,3 E34 M5 3.8 -92
7,4 E36 M3 Coupe 3.0 -95
7,4 e36 AC Schnitzer S3 -91+MegaSquirt+390cc/min suuttimet
7,6 E34 540i
7,7 bmw e39 540iaT
7,8 E46 328Ci ei vakio
7,8 E87 130i -06
7,9 Seat Ibiza FR 20VT -08
7,9 bmw e39 540iaT
8,1 bmw 740i manual 4.0l
8,0 Audi A4 1,8T quattro
8,0 325 cabrio
8,0 E36 328 coupe
8,0 535dA
8,2 CLS 350
8,3 audi a4 2.0t fsi quattro
8,5 (keskim.)E30 320iT.0.65Bar(3.vaihde.)
8,5 Jeep Cherokee '91 2.5td (31" mutikat)
8,6 750ia -98
8,6 e36 AC Schnitzer S3 -91 vakio
8,8 E39 540iA -96
8,8 328i cabrio
9,0 bmw e46 328ci
9,0 E36 328 -95.
9,4 535i -90
9,5 -95 328i touring aut
9,6 Skoda Octavia RS Combi
9,8 bmw 328i e30 touring m50b28 2.79 peräl
9,8 F31 320iA xDrive (jb+ boksi)
10,0 E39 525dA, ´02 (TuningKit boksilla, tehoista ei tietoa)
10,0 e36 325
10,0 bmw e39 528i
10,2 E36 328i Coupe -96
10,5 1.8t octavia
10,6 530d man. touring -99
10,8 Audi V8 Quattro 3.6 (Automaatti)
11,0 E30 325
11,3 E30 M3 -89
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017 - klo:21:12 kirjoittanut _j00na_ »
* NYKYINEN *: Chevy Camaro Z28 -95 LT1 ram air + T56 / 3.90 Motive Gears / Borla Exhaust

Varttimailit:
2014: 14.2/162.90 km/h
2016: 13.9/167.36 km/h
2017: 13.6/160.35 km/h
2018: 13.5/168.46 km/h

*EX*: Pontiac Firebird -95 3.4 Sfi + T5 / 178hp penkitetty
* MYYTY*

Nothing beats cubic inches!