Kirjoittaja Aihe: kytkinlevyn vaihto t-56:een  (Luettu 3486 kertaa)

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #13 : 29.12.2008 - klo:09:37 »
sen puslan tilalle saa myös neulalaakeri version jos haluaa taitaa olla viel sama laakeri 6.2D koneesta LS1 moottoriin ainaki ls:n tarkotettu meni omaan LT1 koneeseen. sitä kumpi on sit paremipi en tiedä.
joo laakeri oli jo hommattuna kun vähän osasin odottaa tuollaista.
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5286
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #12 : 28.12.2008 - klo:20:58 »
niin näyttää olevan pulttien päässä on kyllä merkit kun hoksaa katsoa,nyt on kytkin purettu ja levy ihan loppu samoin kuin kampiaksilan päässä oleva pusla välyyttä useita millejä ei ihme jos kytkin hiukan hakkasi /luisti. ei muutakuin uutta kehiin.

sen puslan tilalle saa myös neulalaakeri version jos haluaa taitaa olla viel sama laakeri 6.2D koneesta LS1 moottoriin ainaki ls:n tarkotettu meni omaan LT1 koneeseen. sitä kumpi on sit paremipi en tiedä.
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #11 : 28.12.2008 - klo:13:31 »
niin näyttää olevan pulttien päässä on kyllä merkit kun hoksaa katsoa,nyt on kytkin purettu ja levy ihan loppu samoin kuin kampiaksilan päässä oleva pusla välyyttä useita millejä ei ihme jos kytkin hiukan hakkasi /luisti. ei muutakuin uutta kehiin.
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5286
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #10 : 28.12.2008 - klo:01:27 »
varotuksen sana: älä sekota laatikon ja kytkinkopan pulttaja kytkinkopan ja moottorin välisten pulttien kanssa laatikos milliset konees tuumaset muuten sama koko joten mahollista mennä ristii mut kierteen nousu haraa vastaan :-[
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #9 : 27.12.2008 - klo:21:19 »
no juu  laatikko tiputettu alas.
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #8 : 27.12.2008 - klo:11:58 »
T-56 mahtuu tulemaan pois 4g kartaanitunnelista imuputki kannattaa irroott läppärunjosta ettei hajoo kun kone kallistuu taaksepäin laatikon pultteja irrottaessa. lt koneissa on sit vetävä painelaakeri eli kytkimen käyttöhaarukka täytyy nykästä sivullepäin pois laakerin hahlosta jotta laatikko irtoaa moottorista ja kytkimestä. kytkinkoppa jää ensivaiheessa moottoriin kiinni ja laatikkoa irrottaessa (helpompi ja tilavampi vaihtoehto).
tuota halusinkin tietää kun katselin että laatikon saa irti kytkinkopastaan.tänks.
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5286
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #7 : 27.12.2008 - klo:11:54 »
T-56 mahtuu tulemaan pois 4g kartaanitunnelista imuputki kannattaa irroott läppärunjosta ettei hajoo kun kone kallistuu taaksepäin laatikon pultteja irrottaessa. lt koneissa on sit vetävä painelaakeri eli kytkimen käyttöhaarukka täytyy nykästä sivullepäin pois laakerin hahlosta jotta laatikko irtoaa moottorista ja kytkimestä. kytkinkoppa jää ensivaiheessa moottoriin kiinni ja laatikkoa irrottaessa (helpompi ja tilavampi vaihtoehto).
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #6 : 27.12.2008 - klo:11:49 »

Laita sinne profiiliin vähän kuvausta mitä kalustoa rassaat ;)


pitisköhän ok. sait ylipuhuttua.
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa Cujo

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1349
  • Sukupuoli: Mies
  • Nothing beats cubic inches ; )
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #5 : 27.12.2008 - klo:09:06 »
Jep oli 3 genneristä. Ja kokeilemallahan se selviää   m/
Pontiac 2gen -76
Pappa Tunturi  65

Poissa -vellu

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4465
  • Sukupuoli: Mies
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #4 : 26.12.2008 - klo:23:17 »
nyt on kyse 4 gen autosta oliko tuo t5 neloskoppaisessa

Taitaa pile olla uus kerholainen.

Laita sinne profiiliin vähän kuvausta mitä kalustoa rassaat ;)

... ja kyllä se kytkin vaihtuu sieltä...
Ex: Camaro 1969 Copo clone

911
GLC350E
R1200C

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #3 : 26.12.2008 - klo:23:08 »
nyt on kyse 4 gen autosta oliko tuo t5 neloskoppaisessa
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h

Poissa Cujo

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1349
  • Sukupuoli: Mies
  • Nothing beats cubic inches ; )
Vs: kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #2 : 26.12.2008 - klo:16:40 »
ainakin t5 (ei kait niissä ulkoisia eroja ole kovinkaan paljoa) mahtuu tuleen pois ja saa vaihdettua suhtkoht helposti asetelman laakerin ja levyn. Samalla tietty kannattaa katella kampuran takastefakin että pitääkö vaihtaa.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2008 - klo:16:44 kirjoittanut Cujo »
Pontiac 2gen -76
Pappa Tunturi  65

Poissa pile

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 774
  • Sukupuoli: Mies
  • PEIKKOJOEN RACING
    • peikkojoen racing
kytkinlevyn vaihto t-56:een
« Vastaus #1 : 26.12.2008 - klo:16:38 »
kuis onko odotettavissa mitään ongelmia laatikon pois saamiseksi jos jättää koneen paikoilleen ja yrittää vaihtaa kytkin vermeet alle päin vain laatikon pois ottamalla. lähinnä mahtuuko laatikko tuleen pois
Pontiac firehawk 350 cid 315 hp, Pontiac trans am gta 383 cid supershargers...hp, Jaguar xf 3.0 diesel  s tuplaturbo 275hv,Peugeot 607 2.7hdi 204hv, Peugeot RCZ 160hv , chevy nova (lyyli) 420 cid 1258 hv supershargers paras aika 1/4 mil 8,4 sek  paras et 269km/h