Kirjoittaja Aihe: TH-700 -> TH350  (Luettu 3044 kertaa)

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #14 : 25.07.2004 - klo:18:42 »
No sitähän minäkin! Se taisi olla 6 tuuman hännällä oleva mikä sopii camaroon...
Mutta edelleen, mitä tarvii tehdä kickdownille että se sopii manuaalikoneiston kanssa? vai tarviiko tehä mitään?!

Poissa Salkki

  • Kunniajäsen
  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 482
  • Sukupuoli: Mies
  • two liters of displacement refers to soda
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #13 : 25.07.2004 - klo:17:32 »
Kyllä se pisimmän hännän omaava th350 pitäisi sopia suoraan sinne

Crisiksellä on jossain muistaakseni kuvakin jossa th350 ja th700r4 ovat vierekkäin?
Rikastumista odotellessa

-VW kupla 70 projekti
-Caprice farmi projekti?

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #12 : 25.07.2004 - klo:15:57 »
Sen pitäisi mennä heittämällä paikalleen jos laittaa sen pidempi "häntäisen" 350:sen... En oo kyllä ihan varma mutta tarvii tarkistaa!

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3975
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #11 : 25.07.2004 - klo:12:00 »
Tota mä just tarkoitin tolla ku sanoin että laatikko saattaa olla eri pitunen :(
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5977
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #10 : 25.07.2004 - klo:11:49 »
Shifteri kannattaa kyllä tosiaankin vaihtaa jos loota on manuaalikoneistolla.

Mites tuo kardaanin pituus? Kaveri vaihtaa '80 lyhyt koppaseen GMC vaniin '87 Trans Amin 350TPI+TH700 vanhojen kaasari 350+350 tilalle, ja kardaania joutu lyhentämään... en sitten tiedä miten f-bodissa käy...
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3975
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #9 : 25.07.2004 - klo:10:27 »
Eix toi 350 oo myös lyhyempi ku 700 vaikka niitä on kahta eri pituutta?Muistelisin että näin olisi :(Sen takia toi kiinnitys täytyis muuttaa :(
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #8 : 25.07.2004 - klo:00:25 »
Miten sitä tarvi sitten muuttaa? Ei varmaankaan (toivottavasti)  kauhea homma! Tarviiko kickdown vaijeria enää kun on manuaali 350:n? Ja tarviiko vaihtaa shifteri vai toimiiko vanhan kepin kanssa?

Jukka

  • Vieras
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #7 : 23.07.2004 - klo:20:37 »
ei ole kokemusta mutta kaverin autossa sellainen on (th350) ja ainakin vaihteiston kannatinpalkkia on jouduttu modaamaan että lootan saa kiinni. Tiedä sitten vaikuttaako se että lähtökohtana on ollut 6-koneinen* auto.
*tarkoittaa 6 sylinteriä, ei 6 moottoria

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #6 : 23.07.2004 - klo:13:38 »
No ehkä se 700:nen olis ihan hyvä kanssa, mutta nyt kun on tiedossa toi 350:nen niin laitan sen varmaankin autoon...
Joten jos jollakulla on kokemusta ko. projektista niin nyt olisi hyvät neuvot tarpeen!

Poissa Soppa

  • Administrator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3466
  • Sukupuoli: Mies
  • Nils Aslak Stoichiopää Oulusta päivää
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #5 : 23.07.2004 - klo:12:30 »
Kyllä 700sta vahvan saa! Lootanrakentajat ovat oppineet tekemään niistäkin vahvoja, ennenhän ne olivat kyllä heikon laatikon maineessa. 700:seen saa myös manuaalikoneistoja. Minäkään en neljännestä vaihteesta ihan vähällä luopuisi!
Chevrolet Camaro IROC-Z 6.3 '88

Poissa Z-mo

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5977
  • Sukupuoli: Mies
  • When comfort is out, performance is in.
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #4 : 22.07.2004 - klo:21:27 »
Kyllähän 700:sta manuaalin saa, eikös MSK:llakin semmoinen ole... ja kyllä siitä kestävänkin saa, hyvin tuntuu 500 hevosta kestävän yhellä jos toisellakin, vahvistettuna tietenkin. Itse en kyllä kolmivaihteiseen vaihtais ihan heti!
'87 Iroc "Modifioitu"
'91 Trans Am Convertible "Modifiointi kesken"
'89 Astro
'06 STS

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #3 : 22.07.2004 - klo:20:37 »
Aluksi kyllä piti pistää 700:seen manuaalihelyt sisälle mutta se on kuulemma hiukan vaikeampi nakki tehdä... Jotkut jopa väittää että 700:sta ei saa tehtyä manuaalia?!
Niin ja onhan tuo 350:n vahvempi... Vähän vaan jää harmittamaan kun tuo ylivaihde jää pois... Kulutus nousee varmaan ihan kivasti!

Poissa gmc63

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 3975
  • Sukupuoli: Mies
  • American(canadan)autoilua jo vuodesta 1982.
Re:TH-700 -> TH350
« Vastaus #2 : 22.07.2004 - klo:20:14 »
Eix sun kannattais vaihtaa tohon 700 sataseen manuaalikoneisto ku 350 on kolmivaihteinen ;)Tuntuis vaan että toimis paremmin :)
CHEVROLET SS CAMARO2012. FIREBIRD 69 CAB.

Poissa GnarKill

  • Käyttäjä
  • **
  • Viestejä: 86
  • Sääli on sairautta
TH-700 -> TH350
« Vastaus #1 : 22.07.2004 - klo:17:54 »
Nyt olisi sellaista projektia tiedossa että tarvisi vaihtaa vanhan th700:sen tilalle manuaalikoneistolla oleva th350.
Eli sitä vähän utelisin että onko paha homma vaihtaa ja mitä tarvisi ottaa huomioon kun vaihtaa manuaalikoneistolla olevaan?
Tarviiko paljon "patentoida" yms. että saa vehkeet toimimaan?