Kirjoittaja Aihe: -67 Camaro  (Luettu 1914 kertaa)

makoy

  • Vieras
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #9 : 19.10.2010 - klo:22:45 »
Joku onnellinen kerkes viedä sen sillä aikaa kun olin Suomessa :'(
Noh, pitää katella jos tulee eteen toinen.
Noita 2gen Camaroita on aika usein tarjolla, hyväkuntoiset maksaa semmosen 5000 euroo.

marco

Poissa Chevy

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 10025
  • Sukupuoli: Mies
  • Hki
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #8 : 19.10.2010 - klo:15:56 »
tästä ei oo kuulunu pariin vuoteen  ::)

makoy

  • Vieras
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #7 : 20.01.2008 - klo:14:22 »
Mielenkiintoinen projekti. Avossa on helmat 10 x jäykemmät kuin katon kanssa. Avossa helmapelti on 3 mm paksua  ja sitä on neljässä eri "kotelossa" ja kovakattoisessa vain 2 jotain 1 mm peltiä.

Moi
Kattelin tota sun avoprojektia, aika lailla samassa kunnossa kun toi meikan havittelema camaro, hommaa riittaa.
Avossa on kylla munaa \m/

makoy

  • Vieras
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #6 : 20.01.2008 - klo:14:00 »
Vau :D, eksoottisen paikan olet autorakentamiseen valinnu :o,
Tuli vaan mieleen kun tuola philippiineilla on tota ameriikkalaista aktiviteettia ollu military muodossa vuosikymmenia , on varmaan logistiikka uuden mantereen suunnalta toimivaa ja vilkasta, niin eiko ne puuttuvat palikat kantsis hankkia sielta.
Kattopeltikaan ei taida mahtuu matkalaukkuun ;)

Ostetaan kattopellin kokoinen matkalaukku ;D
Juu, ja ajokelit on lapi vuoden m/
Hokasin ton camaron jo 2003 yhessa pihassa ja alkoi kiristaa sydanta, mulla oli aiemmin suomessa -75 camaro, josta jouduin pitkin hampain luopumaan enka ole vielakaan siita toipunut :'(
Jos tossa on kaikki paperit ok, niin kaupat syntynee maaliskuussa.

Eli, jos siis muutan tos avoksi, niin koria on vahvistettava, ei se mitaan, kun hitsii tarvitsee jokatapauksessa.Filippiineilla autoja saa muutella miten itse tykkaa tai vaikka valmistaa koko autonkin itse, siella ei ole niin pilkun nus....ta.
Kiitokset neuvoista.


Poissa Nova

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2532
  • Sukupuoli: Mies
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #5 : 20.01.2008 - klo:10:54 »
Siis aine vahvuus 12mm ??? 3mm aine ei ole mitaan "peltia"  ;)

Kaikki alle 20 mm on peltiä. Kyllä siellä helmassa on rautaa reilusti. :o Noi neljä peltiä muodosta kotelonrakenteen kolmella "kammiolla". Oli jos yhteen nivoo niin löytyy 12 mm terästä. Erittäin mukavaa taivutettavaa kun omaani hieman hitsaillut. Projekti osiosta löytyy kuvis helman rakenteesta.
1968 Chevrolet Nova

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5860
  • Sukupuoli: Mies
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #4 : 20.01.2008 - klo:10:38 »
Avossa helmapelti on 3 mm paksua  ja sitä on neljässä eri "kotelossa"
Siis aine vahvuus 12mm ??? 3mm aine ei ole mitaan "peltia"  ;)
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

Poissa Nova

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2532
  • Sukupuoli: Mies
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #3 : 20.01.2008 - klo:09:53 »
Mielenkiintoinen projekti. Avossa on helmat 10 x jäykemmät kuin katon kanssa. Avossa helmapelti on 3 mm paksua  ja sitä on neljässä eri "kotelossa" ja kovakattoisessa vain 2 jotain 1 mm peltiä.
1968 Chevrolet Nova

Poissa pantera

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5860
  • Sukupuoli: Mies
Vs: -67 Camaro
« Vastaus #2 : 20.01.2008 - klo:09:40 »
Vau :D, eksoottisen paikan olet autorakentamiseen valinnu :o,
Tuli vaan mieleen kun tuola philippiineilla on tota ameriikkalaista aktiviteettia ollu military muodossa vuosikymmenia , on varmaan logistiikka uuden mantereen suunnalta toimivaa ja vilkasta, niin eiko ne puuttuvat palikat kantsis hankkia sielta.
Kattopeltikaan ei taida mahtuu matkalaukkuun ;)
1995 Pontiac Comp T/A  #58 M6
1972 DeTomaso Pantera  Gruppo 4  
2005 Ford Mustang GT Convertible 
2009 Lincoln Navigator awd
1969 Chevrolet Pick Up K20 4x4
1953 Chevy pick-up LS2 and
1979 Chevrolet Blazer K5 1979 427SBC, 8"lift & 39x18,5-15 M/T's
1985 Chevrolet El Camino SS Choo Choo Customs
1994 Chevrolet Silverado C3500 CrewCab Dually 6.5TD bagged& slammed
2008 Dodge Ram 5500 Tow Truck  6.7 Cummins 24v & Aisin A6 Danco 18ft slider & wheel lifter
Ditch Witch SK 1025 EXT loader-backhoe
2011 Transhit Carado 366
1934 Plymouth Tudor northstar

makoy

  • Vieras
-67 Camaro
« Vastaus #1 : 20.01.2008 - klo:02:02 »
Moi.
Mulla olis suunnitelmissa ostaa tollanen -67 Camaro projekti.Auto on Filippiineilla ja tarkoitus olis fiksata siita itelle kulkupeli sinne.
Ruostetta on ja puutteita ym. loytyy.esim. katolla on joku tanssinut ripaskaa ja autosta puuttuu tuulilasi, kuskin tuuletusikkuna ja apukuskin ikkuna, muutoin suht osat tallella.
Matkalaukkuun sopivia osia veisin aina mennessani suomesta kun halvalla tulee eteen.
Mitenhan vaikeeta on saada ja mihin hintaan noita laseja?
Olisko ideaa muuttaa toi avoksi, kun katto on muutenki hypitty kasaan.Kattelin ebaysta ja uusi mekaniikka olis alle 800 taalaa vai olikohan alle 700.
Filippiineilla pojat loihtis halvalla sen "kankaan" kattoon.
Toinen juttu on noi tuuletusikkunat, ne ei istu mun silmaan.Onko mahdollista muuttaa helposti -68 -69 lasit noihin oviin.
Milla koneilla tota -67:kaa on muuten saannu?

Kiitokset etukateen.

Terveisin ex ja toivon mukaan uusi camaro harrastaja  \m/