Kirjoittaja Aihe: MiKä osa kyseessä ???  (Luettu 3732 kertaa)

Poissa Salkki

• Kunniajäsen
  • Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • two liters of displacement refers to soda
Re:MiKä osa kyseessä ???
« Vastaus #4 : 18.09.2004 - klo:17:19 »
Kyllä se silloin varmaan tuo ks. palikka on. Ainakin oireet viittaisivat siihen.
Rikastumista odotellessa

-VW kupla 70 projekti
-Caprice farmi projekti?

Poissa JR

• Käyttäjä
  • Maitoa en ole juonut, enkä juo!
    • Kesäauto
Re:MiKä osa kyseessä ???
« Vastaus #3 : 18.09.2004 - klo:16:38 »
Kiitos linkistä. :)
Täytyy toivoa, että vika on juuri kyseisesn kumin pettämisestä johtuvaa. Olis kohtuu helppo korjata, jos pultit ei katkeile (mulla oli laatikko irti 1/2 vuotta sitten, että tuskin pultit siinä ajassa jämähtämään.
Kyllä muuten kumahdus pelästytti kun ensimmäisen kerran löi - siinä lähti amalgaamit kertaheitolla suusta ja tuntui että joku löi lekalla oikein kunnolla pohjasta ylöspäin.
-89 GTA 350 + TH700 + ATI Procharger + edelbrock peltis. + 3'' Borla - http://pontiac.atjw.net

Poissa Salkki

• Kunniajäsen
  • Käyttäjä
  • two liters of displacement refers to soda
Rikastumista odotellessa

-VW kupla 70 projekti
-Caprice farmi projekti?

Poissa JR

• Käyttäjä
  • Maitoa en ole juonut, enkä juo!
    • Kesäauto
MiKä osa kyseessä ???
« Vastaus #1 : 18.09.2004 - klo:15:45 »
TH700:n peräpäässä kun on tämä poikittaispalkki auton runkoon pultattuna ja laatikon/palkin välissä on ilmeisesti jonkilainen kumi, niin millähän tätä gummea oikein niinkuin virallisemmin kutsutaan että osaisin sitä netistä kuikuilla?
Onko paha operaatio vaihtaa uuteen?
Luulen että multa tämä kumi on tullut tiensä päähän kun lyö niin hemmetinmoisen kumahduksen jos erehtyy lähettämään hiemankaan ripeämmin.  Luulen että tästä on nyt kyse.
Vetari se tuskin on, koska 'kumahdus' kuulunee konsolin kohdalta - siis edempää. Kardaanin nivelten väljyyttäkään en usko koska sen äänen voisi kuvitella kuuluvan heti kun antaa kaasua  (samoin kuin vetari). 'Kumahdus' kun kuuluu pienellä viiveellä - ollan siis edetty jo metrin, ehkä kaks.
-89 GTA 350 + TH700 + ATI Procharger + edelbrock peltis. + 3'' Borla - http://pontiac.atjw.net