Kirjoittaja Aihe: trick flow kannet  (Luettu 1431 kertaa)

Poissa Heikki

• Käyttäjä
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Re:trick flow kannet
« Vastaus #5 : 21.09.2004 - klo:12:37 »
Nuo 23 degree kannet ovat ja tilailin itelleni tuossa vajaa 2 vuotta sitten. Tulivat osana isompaa läjää joten pelkkien kansien hintaa en osaa sanoa. Otin kannet valmiiksi kasattuina, eli studeina on ARP:n 3/8 ja muuta ovat sitten sitä mitä TFS käyttääkään.

Pultteina on ARP:n sarja kun vanhat olivat jo aikansa eläneet...

En tiedä miksi ovat noiden 1,25" jousien maksimi nostoksi laittaneet noihin duttweiler signarure malleihin laittaneet tuon 0.480" kun mulla on samaisilla jousilla lapuissa .520"

Niin ja siis mun nokalle Comp kertoo että niiden jousista 986 ois sopiva. Tuo 986 on  132@1,750 ja 280@1,250 ja rate on 269lbs/in kun taasen nuo kansien mukana tuleet ovat 110@1,780 ja 300@1,280 ja rate on 360lbs/in.

Tällähetkellä luotan siis noihin kansien mukana tulleisiin lappuihin enkä tuohon nettisivuun... jousien arvot ovat tuota max lift kohtaa lukuunottamatta samat ;

Eli mulla on 23degree mutta ei tuo sigature series vaan kaiketi tuota edeltänyt versio.  :-\
« Viimeksi muokattu: 21.09.2004 - klo:12:51 kirjoittanut Heikki »
1985 Camaro, 355cid 4-bolt, TrickFlow 23 Degree Heads, Comp XR270HR, Comp Alu roller rockers, Comp High Energy Roller Lifters, MSD 6AL ignition, Demon carb and so on...

Poissa white

• Uusi Käyttäjä
  • *
  • Oma teksti
« Vastaus #4 : 21.09.2004 - klo:12:06 »
Joo kuumetta on, tosin vähän viilentää kun ei ole edes tallipaikkaa tiedossa vielä talveksi.  Eli onkos noi just ne TFS-30400001 kannet?
Mistä ostit ja mihin hintaan saìt?
Käykös noihin ihan normaalit kansipultit, prikathan ilmeisesti tuli mukana.
Juu mulla on siis TRW:n 0.100 pattimännät ja esim. AFR sivuilla lukee että  "domed pistons will require additional machining" ,eli ei kävis suoraan. Mutta Trickflown sivuilla ei kyllä puhuta mitään moisesta,tai en ole huomannu ainakaan. No mä laitoin kyselyn Trickflown technical infoon.Pitää ootella vastaako ne mitään.

Poissa Heikki

• Käyttäjä
  • Oma teksti
« Vastaus #3 : 21.09.2004 - klo:08:13 »
Mulla ois moiset 23 deg kannet camarossa 355 päällä. Just sain koneen käymään tuolla compin rullanokalla. Nostoa on .495/.502 ja jousina juurikin ne 1,25 mitkä tulu kansien mukana. Noissa kansien mukana tulleissa lapuissa on maks nosto noilla jousilla .520 joten pitäisi piisata käsitykseni mukaan tuolle nokalle. Mulla männät ovat 10.25 puristeiset, pienillä venttiili helpotuksilla, ilman pattia. Imukantena on edelin performeri ja kaasarina toistaiseksi Q-jet mutta tulossa on demoni tilalle.

Kuvasta voit tiirailla palotiloja.

Niin ja piti vielä sanoman että jos itä-hki sattuu matkanvarrelle niin teretulemasta tiirailemaan noita.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2004 - klo:08:15 kirjoittanut Heikki »
1985 Camaro, 355cid 4-bolt, TrickFlow 23 Degree Heads, Comp XR270HR, Comp Alu roller rockers, Comp High Energy Roller Lifters, MSD 6AL ignition, Demon carb and so on...

Poissa z 28 jari

• Jäsen
  • Käyttäjä
« Vastaus #2 : 21.09.2004 - klo:08:11 »
There is no easy answer, just easy questions...

black

• Vieras
trick flow kannet
« Vastaus #1 : 21.09.2004 - klo:07:56 »
onko kellään kokemusta löytyykö voimaa trick flow kansista(64cc/195cc/1.25 jousilla esim.350 koneeseen?
minkä imusarjan laittaisitte kyseisten kansien kanssa,vai oliko niin että edel.rpm oli matsattu em.kansiin.kuinka paljon saa olla nostoa 1.5 suhteella?summitin katalooki ja trick flown kotisivut ovat antaneet eri suosituksia noston määrästä.
koneessa on 11.1 puristeiset männät 64cc palotilalla eli männässä on pattipää.ottaako trick flown modernin muotoinen palotila mäntään kiinni kun puhutaan alle puolentuuman nostosta?
kuinkahan paljon AFR:n vastaava kansi on trick flowta parempi? kaverillani (white) on armoton kansikuume ja hyvät neuvot olisivat nyt tarpeen.