Kirjoittaja Aihe: BB truck kannet  (Luettu 1524 kertaa)

pena

• Vieras
Re:BB truck kannet
« Vastaus #9 : 06.10.2004 - klo:10:06 »
Se on Super T-10,nelivaihteinen.

Poissa BB

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • 1995 z28
« Vastaus #8 : 06.10.2004 - klo:09:39 »
mikäs laatikko tuo st-10 on en ole kuullutkaan.itellä on yks pikkarin 5v manual varastossa tulevia projekteja varten ,on ainaki päällepäin järeetä tavaraa.
1995 z28 manual.

black

• Vieras
« Vastaus #7 : 05.10.2004 - klo:10:08 »
kiitos,tyypit sopii kyllä.ja jos onnistun räjäyttämään st-10:n niin niitä löytyy kaverini varastosta muistaakseni useita kappaleita.osteskeltiin niitä pomonan swap meetista kaljapäissämme.kaverini käytti st-10 laatikkoa 427 corvetten perässä ratakäytössä hyvällä menestyksellä. hänen mielestä se on aivan yhtä kestävä kuin muncie.

pena

• Vieras
« Vastaus #6 : 05.10.2004 - klo:07:47 »
Kaikkeen turtuu,kun mä sain ton ekan kerran pelittään kunnolla niin täyskaasuvedon jälkeen kädet ja jalat tärisi penteleesti,nyt tuntuu ettei toi malmikasa liikahda mihinkään,jos sais keväällä taas ton tärinän aikaseks.....,naurukaasutkin kiinnostais,kun näkee miten toi alapää on tehty.Multa tosiaan jää talvella noi nykyiset kannet,nokka,nostajat,yks malloryn unilite ja paljon muuta ylimääräseksi.Minkä ikänen toi sun mosa on,onks se ollut ruisku,eks uudemmissa ole erilaiset nostajat?Ruottista ja jenkkilästä saa suht halvalla,kivoja palikoita,kattele vaikka ebaysta.Sullahan on autossa kaaret ja ajo-ominaisuudet kohdallaan,pistä se rotta liikahtaan,sillä on varmaan patoutumia kun on ollut jonkun suburbanin nokalla,mutta luulis että oppii,sun käsittelyssä.Tyypit saat keväällä jos jossain nähdään.

black

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.10.2004 - klo:05:56 »
pena,tuntus olevan toi sun konees silkka teurastaja.pitää päästä joskus kyytiin.pitää miettiä mitä mä teen oman täyskokosen kanssa.

pena

• Vieras
« Vastaus #4 : 04.10.2004 - klo:18:37 »
Se kuolee viimestään 4000 tonnissa,ei sovi sun luonteelles paitsi jos ryhdyt karavaanariksi ja teet vetoauton,eikä ole kehityskelpoisia nuo peanutit,vaihda kannet,.Mulla on pakopuolella Hookerin 2tuumaset ja 3.5tuuman loput röörit applen pöntöillä,ei ahista.Imupuolelle se mun moottorigurukaveri "pakotti" ostaan victor jr:n ,toimii alhaalta saakka ja riittää aikas ylös.Mulle tulee ens. talvena Croverin mek.rullakepakko(tiedot tallilla en muista ulkoa),just noi 781 kannet venturiseeteillä ja 2.3 ja 1.88 manleyn raceflow venoilla,porttaus menossa,pitäis päästä virtauspenkkin lähiaikoina.Nyt on 820valuset,sisään en ole kurkannut,en tie venoista,puristuksia sen verran että tarttee leikkiä tolueenin kanssa,kulkee kuiteskin kertaallisesti.Kaasarina on 850db,jossa proformin main body ja trottle plate.Sytkänä mallory unilite,msd 6-al,retard control,blaster puola ja accel 300+ piuhat.nykyinen nokka tuntematon,mutta vetää kivasti rajoittajaan(6000rpm)venakoneistossa comp cam pro magnum keinut,tuplajouset,titaaniretainerit,7/16 tönärit,talvella pistän vielä tukisillat.Alakertaan lisätään talvella kunnon pultit,iso manleyn öljypohja,loiskelevyt ja kunnon pumppu,sitten jotta saadaan vähän max kierroksia lisää niin laitan fluiddamperin.Nykyisin on th-400+3000stallinen fairbanksin turbiini,mutta ens kesäksi
kunnon manuaali+alumiini vauhtipyörä,racekytkin ja shifteri.Muutaman viikon päästä voisit vaikka kilauttaa
sille mun kaverille,kertoo samantien mitä sille mosalle kannattaa tehdä,se tietää kaiken isolohkoista.

black

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.10.2004 - klo:10:55 »
kanava kokojahan oli isoreikäset(rectangular),
pienireikäset(oval port) sekä juuri nämä peanut kanavaiset  truck kannet.BB, oliko koneessasi todella juuri nämä pienimmät?
vuosia sitten rakensin 454 koneen jossa mulla oli 781 valuiset oval portit ,10,25 puristuksia,reilusti nokkaa,dart single plane imusarja,holley dp. jne
laitoin moottorin 1300 kiloiseen pontiaciin ja voimat eivät loppuneet missään vaiheessa kesken.
sitten tuli tehtyä emämunaus menemällä naimisiin ja tää tappaja piti myydä.järkytys ja masennus oli hirveä kun ajoin ekaa kertaa taunuksella joka tuli perheeseen pontiacin tilalle.olin varma että taunuksen koneessa oli vika kun se ei vastaa kaasuun;mutta kyllä se täysin ehjä oli.......

Poissa BB

• Jäsen
  • Käyttäjä
  • 1995 z28
« Vastaus #2 : 04.10.2004 - klo:09:00 »
Itselläni oli aikoinaan 71:n camaro 396;sella isolohkolla jossa oli kyseiset kannet ja siinä ainakin toimivat kadulla ihan kivasti,nokka oli muistaakseni  n:275 astetta,peltisarjat,neli reikäinen rautaimusarja   750vac  holley.koneen tehollinen käynti kierros luku loppui n 5300-5500 rpm.
1995 z28 manual.

black

• Vieras
BB truck kannet
« Vastaus #1 : 04.10.2004 - klo:07:32 »
454 koneessani joka nyhtästään irti suburbanista on todennäköisesti nämä aivan pienikanavaisimmat "peanut kannet"
tekeekö niillä mitään,eli hengästyykö ne jo päälle 3000 rpm.?
minkälaisella nokalla kyseisen trucki koneen vois saada heräämään henkiin?
imu ja pakopuoli avataan aluimusarjalla ja peltisarjoilla.
70-81 camaroihin soveltuvat isolohko peltisarjat olivat sopivan hintaset eli 75 dollaria. (summit)
kommenteja Pena.