Kirjoittaja Aihe: tunnel ram kadulla  (Luettu 3395 kertaa)

Poissa selli

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1070
  • Sukupuoli: Mies
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #16 : 25.10.2004 - klo:21:44 »
Jaaha pitääköhän minunkin tulla sitte tuonne miittiin...tosin omia oluita juomaan :) Toivottavasti sen ajankohta on silleen ettei satu olee mitään projektia kesken yms
Tampereella pörrätään.

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #15 : 25.10.2004 - klo:15:47 »
tuleeko pirkonen kartturiksi?

Poissa Senior

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4400
  • Sukupuoli: Mies
  • Transu
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #14 : 25.10.2004 - klo:15:22 »
Mä tulen kuokkimaan...  
Trans Am ´95 LT4 T-top     

Poissa Msk383

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 801
  • Sukupuoli: Mies
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #13 : 25.10.2004 - klo:15:07 »
Nääh.. En mä jaksa vielä muuta kun sen hihnapyörän. Lyödäänkö koppa vetoa? Kyllä mulle ja pirkoselle ilmainen kalja maistuu.
Pontiac Trans Am GTA "Blackbird" '88
Dodge Ram 2500 '08, 35", 8"

Poissa Senior

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4400
  • Sukupuoli: Mies
  • Transu
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #12 : 25.10.2004 - klo:15:00 »
Hmmm....  näyttää siltä, että Kalajoen lentokentällä ei ole paljoakaan asfalttia jäljellä ensi kesän miittingin jälkeen....    ;D
Trans Am ´95 LT4 T-top     

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #11 : 25.10.2004 - klo:14:48 »
mikko,vetästiin pirkosen kanssa virtuaalidynossa lauantai iltana  tunnel ram käyriä.sun kannattaa asentaa se hihnapyörä ja ilokaasut ym....
t.mad max

Poissa Msk383

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 801
  • Sukupuoli: Mies
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #10 : 24.10.2004 - klo:12:47 »
Jeh, remmi päälle niin näyttää erehdyttävästi mad maxiltä  8). Kuskikin kun on hieman mad..  ;D
Pontiac Trans Am GTA "Blackbird" '88
Dodge Ram 2500 '08, 35", 8"

Poissa selli

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1070
  • Sukupuoli: Mies
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #9 : 23.10.2004 - klo:21:25 »
Joo tollaset paketit olisi vähintäänki leuhkat! Sopis Blaxk sun auton luukkiin kohtuullisen hienosti! Eihän tietty remmikään huonolta näytä..
Tampereella pörrätään.

Poissa Msk383

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 801
  • Sukupuoli: Mies
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #8 : 22.10.2004 - klo:12:07 »
Kunnon vanhan ajan muskelia  8)
Pontiac Trans Am GTA "Blackbird" '88
Dodge Ram 2500 '08, 35", 8"

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #7 : 22.10.2004 - klo:12:01 »
asiaa!meinaatko valjastaa pumpun joskus käyttöön?
kaikkea pitää kokeilla;poislukien oma sisko ja kansantanhut.
pääsin kerran dusterin kyytiin jossa oli 6-71 ja vääntöä oli ihan törkeesti vaikka mopari olikin!
mulle tosiaan tulee toi kuvanlainen yhdistelmä;ja beduiini kaivaa hiekkaa!

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #6 : 22.10.2004 - klo:11:21 »
On toi kyllä hemmetin leuhkan näköinen värkki.. vaan eipä tämäkään pahemmin rinnalla kalpene =)

http://www.sunpoint.net/~pirkonen/pumppu.jpg

(huomaa rokkiteipillä kaunistettu remmi)

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #5 : 22.10.2004 - klo:10:58 »
tunnel ram

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #4 : 21.10.2004 - klo:13:30 »
artikkelista selvisi juuri se,että kun on hyvät kannet niin silloin tunnel ram toimii hienosti myös matalalta.
kyseinen tunnel ram systeemi oli halvempi kuin victor+ demon.

Poissa 68corvette

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 564
  • Oma teksti
    • NPS
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #3 : 21.10.2004 - klo:13:21 »
kyllä se taitaa voimassa piestä matalemmat, mutta kaasuun vastaavuus heikkenee, alkaa vastaamaan kaasuun siellä 4000 ja varmasti kulutuskin kasvaa.
sittenhän on stealtti joka on käytännössä samaa rakennetta, sietää hyvin 1000cmf tai huomattavasti isommankin läppärungon ja ruiskusysteemillä saa huonot puolet karsittua pois.

vaatii kansilta aika paljon että hengitys pelaa ja liian isolla nokalla saa alapään tapettua ja liian pienellä tunnel ramin hyötyjä ei oikein saa irti.
eikös ne järjestään toimi parhaiten 4000-8000rpm alueella?

toi tötterö on paljon katsarista kiinni.. mulla olis tallila 6-71 kahdella 600 edelbrockilla ja laskin että se tulis ~10.5" yli konepeitosta.. ja niitähän on tehty suomessakin.
corvetessa istutaan hanuri asvaltissa ja kojelautakin on niin ylhäällä että tällanen 182cm persjalkanen ei juuri 100m lähemmäs näe muutenkaan, eli oven yläreuna on kaulan kohdalla..

ps: joskus.. itse asiassa aika usein äkee katuvehkeissä kun porukka laittaa hirmu herbeleet ja kannet jää sellaisenaan paikalle.. meno alkaa just jostain 3500-4000 ja kannet lopettavat leikin 5500 hujakoille. no pää asia että tuli enemmän tehoa kuin ennen vaikka vartilla onkin hitaampi? =)

black

  • Vieras
Re:tunnel ram kadulla
« Vastaus #2 : 21.10.2004 - klo:12:58 »
kuinka paljon konepellistä sai tulla tötteröitä ja tavaraa läpi?
tuli tilattua kaiken maailman helvetin koneita ja laitteita.
taitaa taas käydä niin että katsastus mies on niin ihmeissään että se joutuu hätäpäissään antamaan leiman.