Kirjoittaja Aihe: t-56 kytkin koppa rasvanen?  (Luettu 1555 kertaa)

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5264
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: t-56 kytkin koppa rasvanen?
« Vastaus #3 : 12.06.2008 - klo:23:18 »
jep tyhjennys roppu löyty, laatikkokin saatu koneesta irti ja kummallista painelaakeri käyttöhaarukka yhdistelmää ihmetelty. kone oli yltäpäältä rasvanen jokapuolelta ny nippeleinä ja koitetaan saada vuodot kuriin
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Paikalla KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1035
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: t-56 kytkin koppa rasvanen?
« Vastaus #2 : 12.06.2008 - klo:20:20 »
Joo kyllä se kytkimen käyttöhaarukka on samassa tilassa kytkimen kanssa. Vuotaisikohan kampiakselin- tai laatikonstefa hieman?
Laatikon tyhjennysroppu löytyy apparin puolelta laatikon kupeesta, ihan takareunasta.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2008 - klo:20:23 kirjoittanut KimmoT »
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5264
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
t-56 kytkin koppa rasvanen?
« Vastaus #1 : 10.06.2008 - klo:23:40 »
elikkä otettiin ponusta tekniikka pöydälle ja ihmetysta aiheutti vastaantullu rasva ja öljy kun irrotettiin kytkimen työsylinteri. eikös kytkimen käyttöhaarukka ole näissä samassa tilassa vauhtipyörän ja kytkimen kanssa? ja sielä ei vissiin sais olla öljyä ku kytkin ei siitä kumminkaan tykkää vai enkö vaan ymmärrä tämmösen manuaalin toiminta tapaa?

toiseksi mistä löytyy laatikon öljyjen tyhjennys roppu? täyttö löyty heti ja helposti mut tyhjennystä ei tullu vastaan.

auto on -95 TA lt1+t56
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007