Kirjoittaja Aihe: HPtuners softat  (Luettu 2567 kertaa)

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: HPtuners softat
« Vastaus #4 : 31.07.2008 - klo:19:18 »
on se ilmoja pidellyt... 72 lukukertaa ja ei yhtaan vastausta   :-\
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: HPtuners softat
« Vastaus #3 : 22.07.2008 - klo:19:39 »
Kellaan mitaan kommenttia.. Vai onko jo koko ajatus niin naurettava, seka ohjelma ettei siihen oo mitaan sanottavaa.

Miten taa HP tuners vertaa esim EFI live softiin tai vastaaviin??
Luulis etta Oiskiakin kiinnostaa edullinen ohjelmointi softa + laitteet kun just sai koneen kasaan.

Miten hinta vertailussa tuo asettuu??
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: HPtuners softat
« Vastaus #2 : 20.07.2008 - klo:00:39 »
Kattelin just että ei tota $650 pro pakettia tarvi välttämättä. Se lisää vaan 1.30h independant dataloggerin ja 4 inputtia ulkoisista antureista (ei vakio antureista) jotka
näkyy logeissa samaan aikaan. Periaatteessa en tiedä kannattaako säästää tossa vai ei mutta ei oo kyl paha toi std versio $500

Tää ajattelu taas menee siihen että koitan saada vakio boksin ominaisuuksia tohon 3 koppasen johon menee LSx tekniikan kone ilman että ostan $3000 Fast XFI boksia.
Vakio 98-02 ecuja kun saa jo alle satasella. ohjelmoi sieltä vaan kaikki vatsit ABS yms hilut pois.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
HPtuners softat
« Vastaus #1 : 20.07.2008 - klo:00:18 »
Monella on Efi live yms LSx vakio boksi muokkaus ohjelmia. En tiedä niistä kovinkaan paljoa. Yritän tässä hieman vertailla ja hakea mielipiteitä.
Itte oon kattellu HP tunersin ( http://www.hptuners.com/index.php ) paketteja.
Tämäkin softa sisältää saman pisteytys systeemin kun moni muu (Efi live) mutta sillä erolla etta tuon $650 paketin voi joko
käyttäjän preferenssin mukaan lisenssoida yksittäisille autoille (2-4 pistettä per auto) tai auto ryhmälle (98-02 trans am 6 pistettä).
Boksin mukana tulee 8 pisttettä ja nitä voi ostella sitten lisää jos on tarvetta (aika kallista)

Onko kellään kokemusta tästä paketista ja miten hyvin toimii? Ainakin GTO kansa on ottanut aika hyvin tämän jo omakseen.
Mulla tulee olemaan vähintään 2 eri autoa joidenka vakio ecuja joutuupi varmaan ohjelmoiman  ;D
89 birdiini ajattelin että vois soveltaa 2002 transun boksin.. pitää viellä vaan selvitellä miten sytkä yms hommat toimii, eli mitä muuta tarvin
ecu:n lisäksi että saan mosan toimiaam (sytty yksiköt yms?)
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.