Kirjoittaja Aihe: Vauhtipyörä  (Luettu 1474 kertaa)

Poissa Crisis

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2577
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Vauhtipyörä
« Vastaus #3 : 04.08.2008 - klo:19:53 »
En LT1 koneista tieda mutta mun LS1 vauhtipyora painaa 12.5 paunaa versus teraksinen 28 paunaa..
Aika iso painoero...

Mutta jos tehtaan vakiosta vaihtaa teraksiseen niin ei siina paljon hyotya tule muussa kuin ajassa. Aina kun vaihtaa kytkimen pitaisi myos vauhtipyoran kitkapinta vahintaan raapia sorvilla tms puhtaaksi. Toiset taas vaihtaa vaan kytkimen ja jatkaa ajoa mutta tapansa kullakin.

Niin ja +1 centerforcen kytkimella. Mukava on kayttaa.
Pontiac Firebird Formula 1989 projekti hieman kesken toistaiseksi.

Chevrolet Silverado 2000, Extended cab, Short bed - LM7 285 hp (213 kW) 325 lb·ft (441 N·m) (oli siis joskus)

Chevy SS 2014 - Suht Vakio LS3. Pyörältä mitattu 360hp / 480nm.

Poissa KimmoT

  • Jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 1036
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Vs: Vauhtipyörä
« Vastaus #2 : 04.08.2008 - klo:17:29 »
Alkuperäinen vauhtipyörä on niin kevyt, että ei ole paljoa hyötyä vaihtaa ::)
Mulla on toi Centerforcen kytkin ja ihan olen ollut tyytyväinen. Se ei ole edes kovin jäykkä käyttää
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 - klo:17:31 kirjoittanut KimmoT »
Corvette C5 -99 LS+T56 supercharged

Poissa isberg

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 9
Vauhtipyörä
« Vastaus #1 : 04.08.2008 - klo:16:21 »
Kytkin menee vaihtoon ja ajattelin laittaa Centerforcen dr:än. Ajattelin vaihtaa samalla kevennetyn vauhtipyörän. Onko kokemuksia mikä olisi hyvä Cdr:än pariksi. Auto on Ponu trans Am -95