Kirjoittaja Aihe: lt1:sen kytkin.  (Luettu 1541 kertaa)

Poissa tournee

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 146
  • Sukupuoli: Mies
  • kuinka paljon on liikaa?
Vs: lt1:sen kytkin.
« Vastaus #3 : 16.08.2008 - klo:22:00 »
kyllä näin on!
minkä nuorena varastaa,sen vanhana omistaa!

Poissa mikke

  • Hallituksen jäsen
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 5265
  • Sukupuoli: Mies
  • Ei oo LS. Koska jonkun on oltava erimieltä!
Vs: lt1:sen kytkin.
« Vastaus #2 : 16.08.2008 - klo:00:44 »
puoli tuumaa on ilmotettu kytkin levyjen halkasia eroksi, lähinnä jos on kytkimen pito ongelmia miettisin muita materiaali vaihtoehtoja ennemmin ku ton lt1 kytkimen sovittamista varsinkin ku se on tommonen takaperonen systeemi ::)
Chevrolet Camaro Z28 -94 LT1 Yhteistä taivalta vuodesta 2005. Nastolan kuningaskunta lahden puristuksessa
13,941@159,24 Alastaro 2.6.2007

Poissa tournee

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 146
  • Sukupuoli: Mies
  • kuinka paljon on liikaa?
lt1:sen kytkin.
« Vastaus #1 : 15.08.2008 - klo:17:17 »
elikkä otin tossa ton laatikon auki.no ensinnäkin kytkin akselin ensimmäisen laakerin pikarin pultit oli pyörinyt auki!.ja syönyt sen laakerin väljäksi,mikä oli taas johtanut siihen,että kytkin akselin ensimmäinen ratas josta tulee siirto sivuaksin rattaaseen oli syönyt rataskulmat ihan vitulleen.eli siitä kytkin akselin rattaasta...noo uus akseli,ja laakerit ym on tulossa jo.siinä sitten hyllystä ajattelin laittaa lt1:sen kytkimen,vaan sepä ei käy sinne,koska kytkin koppa pitää olla matalampi,ja tehdä kytkimeen kokonaan uus vaijeri systeemi.nykyinen neste kytkin työntää,ja kun uuden pitäis vetää sitä kytkin käpälää,, samalla se painelaakeri on liian iso siiihen käpälän väliin!kattelin siinä niiden kytkin levyjen koko eroa,ja eipä ne loppujen lopuksi ole hirveästi eroavaisia toisiinsa kokonsa puolesta!tuskin vaivan näön arvoinen fyysinen suoritus laittaa se 1:sen kytkin sinne? niiin ja laatikkona t-5 ja kone 305..
"tehään mitä sattuu tulemaan"
minkä nuorena varastaa,sen vanhana omistaa!