Kirjoittaja Aihe: Kytkinlevy  (Luettu 1375 kertaa)

pena

• Vieras
Re:Kytkinlevy
« Vastaus #5 : 03.01.2005 - klo:15:29 »
Tilasin sitten ton Haysin kisa(49-221) levyn,siinä on takokeskiö ja sellanen siinä laatikossa on ennenkin ollut.Ja auto on edelleenkin perheauto ja kun vaimo ei tomaatilla ajellut niin nyt vois vaikka saada joskus kuskiksi ;D.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2005 - klo:15:31 kirjoittanut pena »

jarit

• Vieras
« Vastaus #4 : 03.01.2005 - klo:14:09 »
Karu kampe Penalla !!
Tuo alkaa jo kuullosta autolta miehiä eikä lökäpöksyjä varten  8)

pena

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.01.2005 - klo:22:43 »
Kysy työmaallas Pertsalta kun näät,se sitä just kuolas.Mä koitan riisua autosta kaiken turhan ja kun toi konekin on tollanen saastemalli niin eipä tuu ainaskaan tomaatin tehohäviöitä.Mulla oli syksyllä Ural maastokuorma-auto sillä oli hyvä harjoitella.Fulleri olis varmaan ihan hyvä,mutta tarttis tehdä 200 litran tynnyristä kartaanikotelo.

pena

• Vieras
« Vastaus #2 : 01.01.2005 - klo:18:44 »
Lisätään vielä että toi laatikko on suorakytkentämallia,että vaatii alaspäin kaksoispoljennan ja ylöspäin poljin tarpeeton.Mieluusti kuulisin kommentteja omista kokemuksistanne,

pena

• Vieras
Kytkinlevy
« Vastaus #1 : 31.12.2004 - klo:10:38 »
Millasen levyn laittaisitte.Kone piristetty 454,laatikko Super T10 libertyn sisäkaluilla,26 poorinen akseli,vauhtipyörä Haysin alumiininen teräspinnalla 11tuumaa,asetelma säädettävä hays race myöskin irtoteräspinnalla.Kepakko modifoitu vertical shifter joka sallii nopeat vaihdot.Ja se kytkin lähinnä liikennevaloissa seisoskelua ja liikkkeellelähtöä varten.Eli sintteri vai jotain miedompaa.Kokemuksia?Mulle toi manuaali on senverran uusi että apu tarpeen.