Kirjoittaja Aihe: Manuaalilaatikot  (Luettu 5323 kertaa)

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Re:Manuaalilaatikot
« Vastaus #6 : 05.01.2005 - klo:22:29 »
4g camaro/f-birdi T-56 on sisuskaluiltaan eri laatikkoa kuin viperin loota. suurin ero taitaa olla siinä pää-akselin paksuudessa joka on viperissä aika tuhti!
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Senior

  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 4400
  • Sukupuoli: Mies
  • Transu
Re:Manuaalilaatikot
« Vastaus #5 : 05.01.2005 - klo:22:19 »
.... En kyllä ole törmännyt tuhoutuneeseen T-56:eenkaan vielä..

Näinpä. Aiemmin foorumilla oli videonpätkä, jossa Viperillä ( ahdettu, liki 900 hepoa ja T56 ) kisailtiin prätkien kanssa....   Hayabusa ei pärjännyt, ilokaasu- ja muuten vaan piristetyt kaksipyöräiset kyllä.....  
Trans Am ´95 LT4 T-top     

Poissa Nutrobal

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
  • Sukupuoli: Mies
Re:Manuaalilaatikot
« Vastaus #4 : 05.01.2005 - klo:22:11 »
Mut niitähän on myynnissä sellasia kuin "aftermarket t-56" missä on valmiina kaikki tarpeellinen 3geniin. Tai niin ainakin itse ymmärsin. Onkos muuten tietoa paljon tosta työstä joutuu maksaa jos itse ei tee mitään?

Aah. Tässä olisi valmis tremecci paketti. Hinta 3000 usd eli jokseenkin 2500 e.
http://www.5speedtransmissions.com/gm_3550_package.html
« Viimeksi muokattu: 05.01.2005 - klo:22:16 kirjoittanut Nutrobal »

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Re:Manuaalilaatikot
« Vastaus #3 : 05.01.2005 - klo:21:45 »
-Tremec,
-T-56 swappi 4.gen (94-97autosta),  
-B&W Super T10 (4 vaihteinen) + munchie vanhemmista vehkeistä,
-richmondilta löytyy kans bolt-on lootaa,
-lisäksi mailmalla on firmoja jotka tekee bolt-on muunnoksia Viperin T-56:sta (lujin T-56)  3G F-bodyyn.

Jos multa kysytään mä suosittelisin Tremekkiä tai T-56 swappia. T-56 jos haluaa "halvalla hyvän ja 6 vaihdetta" ja tremec jos rahaa on enemmän käytössä ja 5 vaihdetta riittää.

Tremekki on luokiteltu suuremmille väännöille. En kyllä ole törmännyt tuhoutuneeseen T-56:eenkaan vielä..
« Viimeksi muokattu: 05.01.2005 - klo:21:49 kirjoittanut Jake »
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa Oiski

  • Käyttäjä
  • ****
  • Viestejä: 957
  • Sukupuoli: Mies
  • Kaikki maksaa aina vähintään tonnin
Re:Manuaalilaatikot
« Vastaus #2 : 05.01.2005 - klo:20:19 »
T56:sia löytyy ebaysta 1000$ ylöspäin. Tremec 5 spd taitaa olla kalliimpi. Laskeskelin vähän aikaa sitten mitä T56 konversio tulis maksamaan kaikenkaikkiaan ni se oli jotai 2000e-3500e +työt jos ei ite osaa tehä. Crisishän on tekemässä Tremec konversiota joten osanee kertoa enemmän.
'98 T/A and 346 cubic inches of American friendly fire! Patriot Stage II heads, Comp chromemoly p-rods, Patriot dual gold v-springs Comp Cams 216/220 cam, LS6 intake, Hooker off-road Y-pipe & Cat-back, ProCharger P-1SC-1 eikä vieläkää pitoja..

Poissa Nutrobal

  • Uusi Käyttäjä
  • *
  • Viestejä: 10
  • Sukupuoli: Mies
Manuaalilaatikot
« Vastaus #1 : 05.01.2005 - klo:19:40 »
Moi. Elikkäs mitä manuaalilaatikoita suosittelette 3gen camaroo/trans amii ? Pitäisi olla kestävämpi kuin T-5. Eli onko tuo T-56 ainoa vaihtoehto vai onko muitakin? Olen kuullut sellasesta kui Tremec TKO ? Onko kellään kokemuksia?