Kirjoittaja Aihe: T-56 laakerit  (Luettu 1424 kertaa)

Poissa Jake

  • Global Moderator
  • Käyttäjä
  • *****
  • Viestejä: 2249
  • Sukupuoli: Mies
  • #1
Re:T-56v laakerit
« Vastaus #3 : 13.05.2005 - klo:19:57 »
me irrotettiin Panteran kans toi mun elintenluovutus laatikko siitä luovariautosta niin että lähti kokonaisena. Oli ahdasta, vaikka irrotettiin pakoputki ennen kattia.

Paikalleen menee ainakin nätisti kytkinkopan ollessa koneessa kiinni, varmaan lähtee yhtä helposti irtikin.

jos purkaa t56:n kannattaa samalla uusia haarukat (ne jotka siirtelee rattaita sisällä) lujemmiksi, vakiot kuulemma menee helposti rikki.
Pontiac Trans am GTA '88 Dart Special High Performance

Saab 9-5 Aero, manuaali&biopower. Tämä hävittäjä pureskelee vakio transun mennen tullen.

www.camaro-firebird-harrastajat.fi
www.f-bodyfinland.com

Poissa molopaa

  • Käyttäjä
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Sukupuoli: Mies
  • Oma teksti
Re:T-56v laakerit
« Vastaus #2 : 13.05.2005 - klo:19:52 »
Jos on yhtään samantapainen kuin T5 irrotus, niin on paljon helpompaa (ja järkevämpää) ottaa vaihteisto yksinään irti ilman kytkinkoppaa. Varsinkin ne kytkinkopan ja moottorin väliset ylimmät pultit ovat TODELLA vaikeita saada auki, kun vaihteisto on vielä paikallaan.
- '83 Pontiac Firebird V6 T5 -

Jooce

  • Vieras
T-56 laakerit
« Vastaus #1 : 13.05.2005 - klo:18:49 »
perskeles! pitäs varmaa vaihtaa pääakselin laakerit kun alkaa pikkuhiljaa ääntämään >:( ajattelin ottaa laatikon irti niin että kytkinkaaveli jää koneeseen kiinni, pitäs onnistua niinkin, ainakin mun järkeilyn mukaan... onko kukaan yrittäny??
muuten olis helppo irrottaa kokonaisena, mutta ei saa kallistettua konetta taakse tarpeeksi kun pakosarjat ottaa runkoon kiinni, eikä jaksais irrottaa kun kerrankin tiivisteet pitää
« Viimeksi muokattu: 13.05.2005 - klo:20:05 kirjoittanut Jooce »